220. forduló, 222. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 10. 15h:08'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,58] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+144 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 450.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]
[A parancs tárolásra került.]

id 85 40 idomítod a 85. szörnyet 40 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a gyilkos sallank idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [20 pontot használtál fel, van még 426.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen mutáns pók nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a mutáns pók belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[23 pontot használtál fel, van még 403.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[125,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy démontetű lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem bal karját. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 156 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 3 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 252, gyógyulás: 19, összesen: -233 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,57] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknős. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős fejét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. Fekete a bőre. Leah apostola. Egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy lábascet trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jander S.Mcload. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [127,56] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 365.]

m 1 6 7 mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra
[128,55] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar bajnok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 38, gyógyulás: 1, összesen: -37 ÉP}

Felfedeztél egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [127,55] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a lajhárlord testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a lajhárlord testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,54] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 333.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Sötét van, de csak amíg a szemed meg nem szokja a félhomályt. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 11 tükröt, 1 csontkést, 1 ezüst nyakláncot, 1 ásót, 3 drótszőrt, 1 grifftojást. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[125,53] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran misszionáriusa. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Lord Kovács József trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Acélöklű Kervin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [127,51] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 mozogsz északkeletre
[128,50] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy goblin. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 296.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha tél, ha nyár, egy ingbe jár.
[5 pontot használtál fel, van még 291.]

kb 71 222 65 kiveszel a bankból a 71. tárgyat (222 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 rézpáncélt. Kiveszel a bank széfjéből 2 láncinget. Kiveszel a bank széfjéből 5 szöges páncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 291.]

bb 1650 305 500 beraksz a bankba az 1650. tárgyat (305 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 lélekkövet. Beraksz a bank széfjébe 7 varázskövet. Beraksz a bank széfjébe 5 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kb 164 1 kiveszel a bankból a 164. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

bb 331 244 1228 beraksz a bankba a 331. tárgyat (244 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 23 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 6 kvazárt. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

hu 76 240 186 hulladék: 76 240 186
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

123 124 125 126 127 128 129
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
(124,58) mutáns pókok (#117)
(125,57) süvítő ráják (#113), 49. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417)
(126,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), Acélöklű Kervin (2075. kalandozó)
(126,54) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), Fairlight oltár, 22. jellempróba, tetemember (#123)
(126,57) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362), Jander S.Mcload (2683. kalandozó)
(127,51) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(127,55) lajhárlord (#757)
(127,56) szutykos remák (#191), Dornodon rúnaköve
(128,50) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,55) varkaudar bajnok (#190), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 74 álomport 74 aranyért, 1 aranytűt 4 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 2 bronzkulcsot 18 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 3 darázsfarkat 42 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 3 elf csontot 12 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 3 jégszivet 45 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 8 magszim belet 40 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 2 nagy vaskulcsot 32 aranyért, 5 nyílvesszőt 5 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 sallank nyilat 4 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 7 ubuk tüskét 7 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért, 1 vasvértet 82 aranyért, 5 szöges páncélt 120 aranyért, 2 láncinget 100 aranyért, 3 rézpáncélt 72 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láthatatlan köpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy Quirov trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Dzsúdós Dzsoni. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

szk 781 778 765 keresed a 781. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1576 200 használod az 1576. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Megszólaltatod a sípot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az előadás befejeződik. Csak néhány kósza taps csattan el, és a tömeg szó nélkül szétoszlik. Hát, ami a vikócmajmoknak tetszik, még nem elég jó a válogatós városi népeknek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [200 pontot használtál fel, van még 78.]

tk 16 3863 12 többszemélyes kaland 16 3863 12
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Brynhildur. Most már csak várni kell! Amint Döngölő Bonga ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 73.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját töm magába az uzbány. 2 kaját nyel le a sullár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 73 pontod maradt, ebből a következő körre 73 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 435 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 366/343 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 632/320 Pénz: 4377 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 60/23 Pszi pont: 260/452 EFejl: 30
Eddig összesen 2362 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 062 TP-t kaptál. Jelenleg 1 435 099 TP-d van. A következő szinthez még 264 901 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/97 szúrófegyverek: 18/76 (+17%) vágófegyverek: 28/54 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/13

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
94,53 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 128,50
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/41 2. nyomkövetés: 64/99 (+20%) 3. mászás: 7/91 (-100%)
4. csapdakészítés: 23/49 (+18%) 5. csapdaészlelés: 10/84 6. gyógyítás: 23/58
7. titkosírás: 7/96 8. felderítés: 22/73 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/21 (+25%)
10. teológia: 20/79 (+12%) 11. taumaturgia: 23/1 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 14/93 (+9%) 14. zene: 11/2 (+250%) 15. szörnyismeret: 34/24 (+22%)
16. pszi: 43/9 (+2%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 14/44
19. bányászat: 29/92 20. úszás: 1/0 21. főzés: 15/61
22. csapatmunka: 3/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 9 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) 15 * tüske (#22) 12 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) $2 ezüst nyaklánc ($117) 7 * gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 4 korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158)
$1 * obszidián karkötő ($229) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$3 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 nodonrod kitűző ($1533) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 89]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 520]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
27 uzbány csőr (#169) [bennük 35 csepp ugh méreg (#166), fér még: 289]
6 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 43]
7 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 4 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 3 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 krónika (#1725) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
18 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151)
3 varkaudar látógömb (#1107) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 10 dözmöng szív (#122)
45 drótszőr (#37) 8 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
5 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
1 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179) 25 gyíkfű (#201)
41 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
9 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 8 liumbe hajtás (#655) 75 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 2 Morgan kristálya (#659)
37 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
5 purifikátor háj (#269) 50 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
5 ramit kő (#226) 23 + remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
13 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 1 szulfin (#676)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328)
11 tükör (#43) $1 + vapár ág ($110) 32 vasérc (#152)
6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 118.11 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331)
38 sáfránypor (#211) 84 sallank karom (#128) 16 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 7 varázskő (#305) 43 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
74 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bronzkulcs (#76) 1 bronzsisak (#88)
3 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652) 3 elf csont (#664)
2 fülemüle agyar (#267) 2 gyöngymangó (#135) 3 jégszív (#282)
4 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kvazár (#244) 1 lánckesztyű (#230) 1 lélekkő (#1650)
8 magszim bél (#103) 5 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148)
23 mutáns csont (#331) 2 nagy vaskulcs (#186) 4 nyílvessző (#108)
1 raptor karom (#281) 1 sallank nyíl (#129) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 ubuk tüske (#131) 1 vadász tatu bőr (#15) 7 varázskő (#305)
1 vassisak (#160) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
812 arany (#50) 1 ásó (#34) 3 drótszőr (#37)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811) 1 grifftojás (#179)
1 remák szív (#264) 11 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95
52
53
54
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Dzsúdós Dzsoni (5241. kalandozó), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek