218. forduló, 220. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 30. 9h:15'
EZ A 245. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
246. játékheted kezdete: okt. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Anna Bellával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy csáp entitás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Anna Bellát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon találkozol Laria-ával. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy mentát koronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy mennydörgő titán trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon megintcsak összeakadsz Laria-ával. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Fekete a bőre. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián sarut, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy szánalmas pondró trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mos-Oi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked egy lidérckoronát, egy értépő sarkantyút (ld. enc.), egy mászó-karperecet, egy ezüsttollú nyilat, egy ryuku menetpajzsot és 3 sallank nyilat. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a rubin góliát (ld. enc.), az algaleioda (ld. enc.), a hamuelementál (ld. enc.), a leviathán lárva (ld. enc.) és a kutyafejű medve (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) csalánkoktélt (ld. enc.), mihlanil sisakot (ld. enc.), mérg. mihlanil nyilat (ld. enc.), angyalok kesztyűjét (ld. enc.) és óriások övét (ld. enc.). Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 834. hetének nyerőszámai: 30, 22, 27. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 162% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] A befejezéshez még 1418 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [170 pontot használtál fel, van még 265.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

hh 1098 1639 1096 használod az 1098. tárgyat az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 259.]
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Rövid tűnődés után úgy döntesz, ma a quwargok inváziójáról mesélsz a bámészkodóknak. Előszedsz minden tudást, ami csak a birtokodban van a témáról, aztán belefogsz. Megmutatod az egyik hatalmas gödröt, amelyen át a quwargok hadserege Ghallára özönlött, és sorra veszed az ismertebb, és különleges ritkaságnak számító rovarlényeket. A nézők kicsit unják a témát, ezért néhány szerencsétlen falusit is megmutatsz, ahogy a quwargok ízekre szedik őket. Na, ezzel aztán elérted a kívánt hatást: mindenki szörnyülködik, és borzong. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (53 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 238.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Látogasd meg a helytartói hivatal lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 55 arannyal leszel gazdagabb." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 234.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 14 kaja többletet jelez. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 230.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen vakító fény tölti be a teret, ami a kút irányából érkezik. Amikor hunyorogva alaposan megnézed a helyet, veszed csak észre, hogy a kút padkáján egy tárgy van, az árasztja magából a fényt. De csak amíg a kezedbe nem veszed. A csodák kútja megajándékozott, ezentúl egy Baghar fétisét tudhatsz magadénak. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 226.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 222.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Érdemes lenne felkeresni Roókkuljiuspók boltját. Az utolsó 1 kavadu lebenyt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 218.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha utad során meglátsz egy nyuhaj karbint, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig karbin plazmát találhatsz nála." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 214.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 210.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva a csapdakészítés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 7 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 206.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Bizonyára nem véletlen, hogy a vadászok hátizsákjában mindig ott lapul egy fagyöngy füzér." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 202.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 198.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Egy nyílt titok: a rózsaszín bugyogó értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 194.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Egy nyílt titok: a Tharr pajzsa értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 190.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen keletre 132, északra 60 mérföldre több mópat gigász is ijesztgeti az arra járó kalandozókat." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Mit tegyél, ha a bombaglyot sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a puha fejét, az a legérzékenyebb pontja." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 182.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat múlva a pszi vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 3 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 178.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen nyugatra 105, északra 51 mérföldre egy bosszúálló elD.E.M.eztetett egy kalandozót. Az alig sérült lény most újabb ellenfélre vár." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 174.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "A tapasztalat azt mutatja, az óriáspókot zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig ugh méreg üti gyilkosának markát." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 170.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Tudd meg hát: a helytartói hivatal lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 60 arannyal fejezik ki hálájukat." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 166.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 162.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat múlva a titkosírás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 158.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 154.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 6 szárnyas hernyó többletet jelez. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 150.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Azért szeretik a kalandozók az Urgod kesztyűjét, mert viselése szerencsét növel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 146.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Egy nyílt titok: az őselemi gyűrű értékét nagymértékben növeli a tárgy intelligenciát adó tulajdonsága." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 142.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 8719 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 138.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen nyugatra 99, északra 141 mérföldre egy sérült troglodita harcos várja, hogy az idő begyógyítsa a sebeit." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 134.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Légies hang tölti be a légteret, mely a következő kérdést suttogja: "Melyik tárgyadat duplázzam meg?" Holdkóros mozdulatokkal nyúlsz a hátizsákod felé, és oda sem nézve előhúzol valamit belőle. A jobb kezedben tartva felmutatod, és még abban a pillanatban azt veszed észre, hogy a bal kezedben is azt tartod: egy Thargodan esszenciát. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 130.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen nyugatra 78, délre 18 mérföldre egy tleikan áruló tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 126.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Látogasd meg a helytartói hivatal lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 55 arannyal leszel gazdagabb." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 122.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Felhívnám a figyelmedet a ryuku buzogány nevű tárgyra. Ha harcról van szó, elsőrangú ütőfegyver, ami alig 59 hüvelyk hosszú, és mindössze 2 kilót nyom." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 118.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 10 varázspontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 114.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Jó ha tudod, mi a ryuku szablya! Egy vágófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 59 hüvelyk hosszú és súlya is csak 1 kiló." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 110.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 10 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 106.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ölj roguenát, mert mindig szenzációs zsákmányt: kaját találhatsz nála!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 531 1482 1320 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1482. tárggyal az 1320. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

dd 8 56 312 eldobod a 8. tárgyat az 56. tárgyat a 312. tárgyat
Elhajítasz 2 szöges bunkót. Elhajítasz 10 mákrózsa virágot. Elhajítasz 2 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[310,64] Továbbmész a város utcáján. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 11 púderkő. Elrakod őket. Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 1 aranytűt 4 aranyért, 6 bordacsontot 12 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 6 fekete gyöngyöt 36 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézgolyót 1 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 4 sallank nyilat 12 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 10 ugh mérget 20 aranyért, 5 vas dobónyilat 35 aranyért, 7 vasércet 14 aranyért, 6 szárnyas hernyót 12 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősquwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. Magad mögé lököd a pitiáner jégelementál trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ősquwarg trófeát. 5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lovagi tábort. Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Mos-Oijal. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy jégelementál trófea, egy ősquwarg trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 92.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. Sir Rasolphius eléd siet, és kezet ráz veled, majd megkérdezi, miben is segíthetne. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 200 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[364,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Mozgást észlelsz oldalról. Egy pszi elementál lord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál lord jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvágod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A pszi elementál lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, egy gyöngysor, egy ezüst karkötő, egy szent jogar, egy kristálygömb és egy réz papi karkötő. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Genius Mátra irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Dzsoki a gonosszal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kráken gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy ében halálhajcsár trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[15 pontot használtál fel, van még 72.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy taalru jön feléd.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 302 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvágod a taalru egyik lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő, 2 ezüst nyaklánc és egy arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpáncél, egy fekete gyöngy és 9 arany. Egy Thargodan mágus támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod az árnylord testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Deirra the Darkkal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy inváziós amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy Kudral trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit sisakot, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy árnytündér csontváz trófea és egy végzetes szójer trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hasítóbárd Krourm. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összeakadsz Jennifer Lopezzel. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Rettegés Köpenyét, egy Rhoi sisakját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy titanit lábvédőt, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy Mahiro Keisuke trófea, egy Gronarr trófea és egy Quinthyn Hwrx trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Jennifer Lopez kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[70 pontot használtál fel, van még 2.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 13.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY)
A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg.

RUBIN GÓLIÁT (473. SZÖRNY)
Méretei iszonyatosak, bőre mindenhol élénkvörös, mint a rubin drágakő. Kézfeje tűhegyes karmokban végződik, kopasz fejének két oldalán kisebb szarvak ékeskednek. Karjai izmoktól dagadnak, akár a legnehezebb sziklát is meg tudnák mozdítani. Régóta élnek rubin góliátok a bo'adhun birodalom vidékén, eleinte békességben, majd a barbár népek hódító viselkedése megzavarta lelki békéjük egyensúlyát. Mikor a bo'adhunok el akarták őket kergetni a környező hegyekből, fellázadtak, és testi erőfölényükre ráébredve megvédték területüket. Azóta is bizalmatlanok mindenkivel, sok-sok évszázadot átívelő életük alatt az apró népben rejlő gonoszságot sosem tudják elfelejteni. Ütőfegyverrel legyőzésükre indulni esztelenség.

ALGALEIODA (474. SZÖRNY)
Az algaleiodák gyors mozgású madarak, melyek mind kinézetükben, mind életmódjukban leginkább a sirályokhoz hasonlíthatóak. Néhány apróbb különbség van csupán: a legtermetesebb példányok mérete akár hatszorosa is lehet az átlagpéldányénak, valamint nem igazán érik be a tengerek hullámai által nyújtott ínyencségekkel, legtöbbször valamilyen véresebb falatra fáj a foguk. A bo'adhun feljegyzések szerint ők voltak az okozói, hogy a birodalom első, hajózásra tett kísérletei kudarccal végződtek. Ezek a ragadozók, mivel hogy a nyílt tengeren már nem igazán számíthatnak megfelelő vacsorára, a történelem hosszú évei alatt egyre inkább rászoktak arra, hogy a szárazföldön (legalábbis a tengerparton) lessenek a megfelelő áldozatokra.

HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY)
A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY)
Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle?

KUTYAFEJŰ MEDVE (477. SZÖRNY)
Sokan elvetik azt a feltételezést, hogy a kutyafejű medvék két állatfaj természetes kereszteződéséből jöttek volna létre, a tudósok is inkább mágikus beavatkozásra gyanakodnak. Tény, hogy ezek a vérszomjas kutyafejjel és robosztus medvetesttel rendelkező lények léteznek, bár életük eléggé sivár. A napjuk nagy részét a barlangjukba visszavonultan, alvással töltik, míg korgó gyomruk a létfontosságú szükségleteikre nem figyelmezteti őket. Ekkor aztán útra kelnek, nekiesnek a legelső ízletes falatnak, amivel találkoznak. Reménykedj benne, hogy nem te leszel az, hiszen már sok gyanútlan kalandozó végezte az éles és hosszú fogak áldozataként. A kutyafejű medve testét fedő temérdek szőr alatt olyan kemény bőr húzódik, melyen kardpenge csak nehezen tud sebet ejteni, ezért ne nagyon bízz a vágófegyvered erejében.

CSALÁNKOKTÉL (605. TÁRGY)
A csalánkoktél egy mágikus főzet, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel elfogyasztóját: egészen kör végéig minden ütésedre +4 sebzést kapsz, ha Thargodannal harcolsz! Persze, az elkészítése sem túlzottan egyszerű: mindenekelőtt szükséges hozzá 5 csepp víz, egy csepp kátrány (brr...), egy csalánvirág, egy Thargodan esszencia (BRRR!) és persze a varázsitalfőzés varázslat. A főzet elkészítése 7 TVP-be kerül. Felhajtásához add ki a H 604 parancsot, de vigyázz, égetni fogja a torkodat (-30 életpont)! A csalánkoktél elkészítése annyira körülményes, hogy egyetlen kalandozó sem hajlandó másnak odaajándékozni. Nem érdemes egyszerre több koktélt elfogyasztani, a hatásuk ugyanis nem adódik össze.

MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY)
Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY)
A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni.

ANGYALOK KESZTYŰJE (609. TÁRGY)
Az angyalok kesztyűje egy hófehér, csillogó anyagból készült, nagyon vékony kesztyű. Amikor felöltöd, tökéletesen simul a kezedre, mintha a bőröd része lenne! Ezenkívül kellemes, meleg bizsergést érzel. Az angyalok kesztyűjét egy félisteni teremtmény készítette, halandók számára: bizonyos lények masszáját, ha ugyanis halandó kéz érinti, azonnal elenyészik. Az angyalok kesztyűjével azonban ilyen, halálos aurájú teremtményeket is megvizsgálhatsz. Megjegyzés: az angyalok kesztyűjét nem kell viselned, automatikusan használod, ha szükséges.

ÓRIÁSOK ÖVE (613. TÁRGY)
Ahhoz, hogy valaki egy ilyet megkapjon egy viharóriástól, bizony sok szolgálatot kellett tennie a behemótnak! Ez a mágikus, kékezüst színű öv hattal megnöveli az erődet, ha viseled. Ezenkívül ad kettőt a védekezésedhez is. Az óriások öve csak annak működik különös mágiája folytán, aki kapta - ha átadod, azonnal elveszti mágikus erejét.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (35) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (42) Védekezés: 99 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 437/113 Jellem: jó (554) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (52) Varázspont: 1070/786 Pénz: 11190 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-2 Pszi pont: 187/260 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 39
Eddig összesen 1409 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29894 TP-t kaptál. Jelenleg 1475199 TP-d van. A következő szinthez még 224801 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5955 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: * 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 40 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 51
7. titkosírás: 4 (+1) 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 47 (+10) 11. taumaturgia: 79 (+10) 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: * 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 (+1) 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 6 bordacsont (#16) 2 borkonyó bibe (#312)
2 bőrsisak (#57) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 5 fekete gyöngy (#99) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 névjegykártya (#1846)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézgolyó (#343) 1 rézsisak (#72)
4 sallank nyíl (#129) 1 spiritusz (#170) 2 szöges bunkó (#8)
1 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
5 vas dobónyíl (#189) 5 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
331 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 Baghar fétise (#1098)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyöngysor (#192) 12 kaja (#2) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 11 púderkő (#119) 1 rákpáncél (#97)
1 réz papi karkötő (#307) 1 szent jogar (#150) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Jennifer Lopez (1620. kalandozó)
(361,63) taalru (#249), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), árnylord (#342), Deirra the Dark (5023. kalandozó), Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó)
(362,62) oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), Dzsoki a gonosz (2279. kalandozó)
(363,63) sziklaskorpió (#339), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely
(364,63) pszi elementál lord (#272), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(365,64) ősquwarg (#300), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Mos-Oi (1073. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek