Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 2. 9h:14' EZ A 781. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 782. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
a 43 5439 2 | átadod a 43. tárgyat az 5439. kalandozónak (2 darabot) |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kt 221 | elkészíted a 221. tárgyat |
fog 102 220 | elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 50 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 6 2 5 | mozogsz nyugatra, keletre, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,61] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,62] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Látsz egy phua-kúpot.
jlk 8616 | jelszó kimondása 8616 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza nyitott pofáját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a massza pikkelyes combját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a massza bal csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a massza pikkelyes combját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a gyíkember testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a gyíkember bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A gyíkember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
21 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy téfea magoflux közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mocsárivérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mocsárivérc jobb első lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mocsárivérc bal első lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a mocsárivérc bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mocsárivércszem. 1764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
(Továbbmész...) [92,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az uzbány. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [93,64] A sík vidék mocsarassá válik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 122 | keresed a 122. szörnyet |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
sze 102 | elengeded a 102. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 34 (55) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 319/263 | Jellem: | jó (331) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 435/73 | Pénz: | 6122 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 111/27 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 24/42 (+9%) | lőfegyverek: | 18/26 (+15%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 53/59 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 8/91 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 14/7 (+27%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 50/78 | 8. titkosírás: | 2/22 (+11%) | 9. felderítés: | 7/72 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 2/34 (+46%) | 11. teológia: | 23/20 (+8%) | 12. taumaturgia: | 14/95 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 5/83 | 15. zene: | 14/21 (+14%) |
16. szörnyismeret: | 12/16 (+20%) | 17. pszi: | 11/26 (+13%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 23/29 | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 134 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | tükör (#43) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
354 | arany (#50) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | téfea-agy (#172) |