Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 10. 9h:09' EZ A 440. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 441. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
ek 7 3 4 | t. energia kisütése: 7 3 4 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 056 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 141 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [121,66] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kéter Szerpi előtt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bányászcsákánnyal megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [120,65] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a kérődző etra fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,63] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia templomot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Tüzet köpsz. 90 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [120,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [118,63] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [117,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
av 13 | alakváltás 13 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár jobb vállát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a velociraptor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
szk 758 349 765 | keresed a 758. szörnyet a 349. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
PSZI-KONVERZIÓ II. (195. PSZI KÉPESSÉG) Hosszú ideje töprengesz azon, hogy miért ennyire használhatatlan a pszi konverzió. A töprengés meghozta eredményét, mostantól képes vagy a pszi-konverzió II-re, amely sokkal hatékonyabb, mint elődje. A P 195 <TU mennyiség> paranccsal képes vagy 15 TVP árán tetszőleges mennyiségű TU-t előállítani (persze így sem mehet MXTU fölé), 20 pszi pont / TU költséggel. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz. |
Erő: | 28 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 43 (48) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 368/337 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 626/109 | Pénz: | 3516 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 56/3 | Pszi pont: | 260/199 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/91 (+2%) | szúrófegyverek: | 18/31 (+39%) | vágófegyverek: | 28/50 (+3%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 27/13 |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
97,69 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 116,63 |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/41 | 2. nyomkövetés: | 64/3 (+10%) | 3. mászás: | 11/71 (+428%) |
4. csapdakészítés: | 23/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/84 (-500%) | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 25/66 | 9. szörnyidomítás: | 13/52 |
10. teológia: | 20/63 (+15%) | 11. taumaturgia: | 22/92 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 (+9%) |
13. versengés: | 14/84 | 14. zene: | 8/52 | 15. szörnyismeret: | 33/65 |
16. pszi: | 43/6 (+195%) | 17. zárnyitás: | 22/1 | 18. vadászat: | 13/69 (+7%) |
19. bányászat: | 29/76 (+4%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 15/50 (+11%) |
22. csapatmunka: | 3/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
$2 | bronzhegyű nyíl ($94) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
4 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | rézgolyó (#343) | $7 | ubuk tüske ($131) | |||
12 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | * | Khór maszkja (#1138) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | 6 | * | gólem talizmán (#811) | ||
5 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | korinthai talizmán (#814) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
1 | * | virág szimbólum (#143) | 5 | * | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
$1 | réz papi karkötő ($307) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | $1 | nodonrod kitűző ($1533) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 89] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
29 | sullár hólyag (#168) | [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 516] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
27 | uzbány csőr (#169) | [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 292] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 26] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 3 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 18 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | tudati fétis (#1151) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
73 | álompor (#396) | 9 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | darázsfarok (#654) | $1 | darázsszárny ($652) | 10 | dözmöng szív (#122) | |||
42 | drótszőr (#37) | 3 | elf csont (#664) | 7 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 5 | ezüstdarab (#326) | 12 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | $2 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | |||
25 | gyíkfű (#201) | 43 | gyöngymangó (#135) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | 9 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 8 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
6 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 8 | liumbe hajtás (#655) | |||
68 | madártoll (#112) | $8 | magszim bél ($103) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | $1 | mocsári penke ($148) | 2 | Morgan kristálya (#659) | |||
22 | mutáns csont (#331) | 37 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 50 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | $1 | raptor karom ($281) | |||
22 | + | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | 13 | sallank karom (#128) | ||
2 | sámán erszény (#650) | 1 | szulfin (#676) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | 32 | vasérc (#152) | 6 | xirnox szív (#213) | ||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 126.53 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 8 | alligátorbőr (#661) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $2 | láncing ($222) | $3 | rézpáncél ($71) | 38 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 16 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $5 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 43 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
6 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | dözmöng szív (#122) | 3 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 12 | gyíkfű (#201) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
3 | magszim bél (#103) | 5 | manakristály (#500) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 5 | ugh méreg (#166) |