217. forduló, 219. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 24. 15h:03'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,108] koordinátán.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 3 000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 344.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 335.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 314.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

ffk 400 felt.fv.kozkázata: 400
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 400 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 11 arany! (+4 szerencse.) 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 307.]

ftv 36 213 felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ef 5 513 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 272.]

kb 696 1 kiveszel a bankból a 696. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

bb 351 350 135 beraksz a bankba a 351. tárgyat (350 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 32 tolmokov-koktélt. Beraksz a bank széfjébe 6 esszenciakristályt. Beraksz a bank széfjébe 8 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

hu 696 hulladék: 696
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

dd 945 eldobod a 945. tárgyat
Elhajítasz 1 dal.kristálylándzsát. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 266.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109
107
108
109

[72,59] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 csontpálcát 60 aranyért, 1 gránit őrszobort 50 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 ryuku buzogányt 70 aranyért.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy örök. csillagkövét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy óriás csontváz trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy goldugar a hátasa. Elsétál melletted.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 231.]

ea 152 20 eladod a 152. tárgyat 20
Eladtál 20 vasércet. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,58] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő Quirov nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Quirov testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 69 aranyat. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 221.]

be 709 26 165 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] és egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Sheran templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [107,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a garokk jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [106,106] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [21 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[105,105] Még mindig hegyvidéken vagy. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Látsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy fémbontó szójer!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy bányarém!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bányarém nyakát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a bányarém árnyéktestét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a bányarém testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bányarém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 2 grákóbőrt. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 148.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 290 2 kézbeveszed/felveszed a 290. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed az energiapajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Hamarosan egy mágiamorfálót pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 8 varányszem és 1 manakristály. 2 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jártadban belerúgsz 4 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf bal hátsó lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálos morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Raptor szablyával végigvágod a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}

Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Hirtelen egy lomha morfot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lomha morf testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Raptor szablyával megvagdalod a lomha morf testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 6 rókafarok. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf jobb vállát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lomha morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Raptor szablyával felnyitod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 1 királyi korona. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy éltető morf van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf karmával. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az éltető morf sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 8 vasérc, 1 királyi korona és 2 gernim balzsam. 1 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcias morf jobb lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Raptor szablyával megvágod a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 spiritusz. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az éltető morf testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 8 angyalok gyűrűje, 4 ragasztó és 8 gyöngymangó. 1 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy harcias morf. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a harcias morf fejét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Raptor szablyával megvágod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 királyi korona. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf bal hátsó lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 fekete gyöngy és 1 pszi kő. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [18. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf farkát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a halálos morf farkát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A halálos morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 szvó-ektoplazma. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy domináns morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf jobb karját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 ezüstdarab. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[57 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

kpb kezd. parancs berakása:

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 30 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [15 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [15 pontot használtál fel, van még 18.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 13.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az ősi szilmill. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 38 (49) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (51) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 80 (85) Menekülés: 35 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 483/387 Jellem: jó (107) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 731/45 Pénz: 967 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/26 Pszi pont: 160/155
Eddig összesen 2404 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 737 TP-t kaptál. Jelenleg 1 801 925 TP-d van. A következő szinthez még 198 075 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/76 (+10%) vágófegyverek: 32/23 (+13%) dobófegyverek: 29/32 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
104,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 16. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 109,109

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/10 2. nyomkövetés: 39/44 (+25%) 3. mászás: 9/57 (+1%)
4. csapdakészítés: 26/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 20/20 (+24%) 6. gyógyítás: 33/39
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 17/13 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 66/54 (+27%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 8/78
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 17/99 (+19%) 15. szörnyismeret: 20/59
16. pszi: 27/40 (+6%) 17. zárnyitás: 18/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 24/61 (+54%) 20. testépítés: 5/11 (+19%) 21. főzés: 10/33 (+11%)
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) varázsenergia (#161)
láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133)
agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687) agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190)
agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csontpálca (#329) 1 dal.kristálylándzsa (#945) 2 drótszőr (#37)
6 esszenciakristály (#350) 1 gránit őrszobor (#369) 1 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 1 tankány karom (#237) 3 tinta (#101)
32 tolmokov-koktél (#351) 2 vas dobónyíl (#189) 6 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
372 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranyló ugarhéj (#100)
5 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 2 gernim balzsam (#1894)
2 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
11 khatiszon kristály (#2322) 3 királyi korona (#338) 1 manakristály (#500)
1 pszi kő (#248) 4 ragasztó (#83) 5 rókafarok (#124)
6 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 3 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 8 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109
102
103
104
105
106
107
108
109
(104,103) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely, mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624)
(104,104) elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083), érclelőhely
(105,105) érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(106,106) bíbor szulfagor (#358), oltár, Chara-din rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely
(107,107) oltár, 25. jellempróba, garokkok (#73), ragyás burástya (#111)
(108,108) Dornodon oltár, rájanyékek (#58), uzbány (#102)

Üzenet küldése a karakternek