217. forduló, 219. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 2. 9h:36'
EZ A 1096. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
1097. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+201 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1214. hetének nyerőszámai: 14, 30, 21. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 52 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 8. KP: v 178 0 0 elmormolod a 178. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tárgyvédelem varázslatot! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 9. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy fejsze elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 357.]

flh 398 363 felt. lőfegyver haszn. 398 a 363. tárggyal
Ok, FLH 398 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 25 29 31 mozogsz 25 29 31
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy pszi elementál lakik itt. {támadása: 30.} Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy pszi elementál lakik itt. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
[35 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 33 36 38 mozogsz 33 36 38
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
[84 pontot használtál fel, van még 238.]

tv 32 98 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 98. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ekharion. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Fegyvere egy vasalt bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót (ld. enc.) és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[7 pontot használtál fel, van még 231.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

v 181 186 60 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171
57
58
59
(170,58) a 70. labirintus bejárata, pszi elementál (#221), ekharion (#232)

[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 31800 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 216.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 105, délre 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 708 hulladék: 708
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 2 mocsári penke. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 2 kvazárt 22 aranyért, 1 moa gyöngyöt 20 aranyért, 1 moa obszidiánt 12 aranyért, 4 moa üveggömböt 20 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 199.]

ve 551 9 megveszed az 551. tárgyat 9
Vásároltál 9 dentor bőrt. 630 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kt 734 elkészíted a 734. tárgyat
Sajnos nincs nálad bunthar bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bunthar zsákot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 mozogsz északra
[185,59] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran híveié. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 33.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy fokhagyma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 187.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. {max. életpontja: 801-900.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Affine Fall Merong előtt. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [169,59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a magger testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [168,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 151.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[167,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [166,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy smaragd drakón. (ld. enc.) {támadása: 77.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magger éles mandibuláját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Továbbmész...) [165,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy friss csatamezőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 115.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 39-48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a tetemember jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjával megérint a nómenklatúra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[164,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 53.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 109 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 927 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [163,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

[28 pontot használtál fel, van még 67.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont és egy ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a csontváz lord testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A csontváz lord vágása nem talált el. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak, egy orgyilkos tőr, egy göcsörtös bunkó és egy sallank nyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 37.]

h 235 50 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [37 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 24.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

MOA STUKI (413. TÁRGY)
Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van...
A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 41 (58) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 19 (29) Védekezés: 75 (80) Menekülés: 35 % Életkor: 154/154 év
Egészség: 19 (29) Életpont: 487/487 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 19 (50) Varázspont: 746/45 Pénz: 13862 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 112/37 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1803 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 466 TP-t kaptál. Jelenleg 1 485 415 TP-d van. A következő szinthez még 214 585 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, ősdentor. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 17806 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/53 ökölvívás: 15/38 szúrófegyverek: 16/60 (+39%)
vágófegyverek: 21/85 (+7%) ütőfegyverek: 21/94 (+24%) lőfegyverek: 28/19
dobófegyverek: 2/98

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -397.); ezüsttollú nyíl (#363) (398 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
163,65 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/77 (+12%) 2. nyomkövetés: 62/2 (+6%) 3. lopás: 3/34
4. mászás: 9/59 5. csapdakészítés: 17/9 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/29 (+6%)
7. gyógyítás: 33/17 8. titkosírás: 4/6 9. felderítés: 21/7 (+14%)
10. szörnyidomítás: 9/87 11. teológia: 48/88 (+33%) 12. taumaturgia: 51/18 (+33%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 8/44 15. harcművészetek: 4/86
16. zene: 23/17 (+46%) 17. szörnyismeret: 4/9 18. pszi: 14/53 (+14%)
19. zárnyitás: 1/15 20. vadászat: 13/77 21. bányászat: 25/39 (+12%)
22. úszás: 17/20 23. főzés: 6/35 24. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5)
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 701 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
361 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 2 kvazár (#244)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383)
1 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 2 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 tyrex csont (#280) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bőrsisak (#57) 10 dentor bőr (#551) 1 fokhagyma (#403)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135) 4 mandibulapenge (#125)
1 moa stuki (#413) 1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vasalt bunkó (#181) 13 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

162 163 164 165 166 167 168 169 170 171
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
(163,65) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(164,64) ősdentor (#282), Elenios oltár
(165,63) friss csatamező (#262), tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(166,62) smaragd drakón (#321), magger (#747)
(167,61) kputtyintó csalán (#247), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(168,60) q. rohamosztagos (#242), oltár, Leah rúnaköve, 24. jellempróba
(169,59) oltár, magger (#747)
(170,58) a 70. labirintus bejárata, pszi elementál (#221), ekharion (#232), woorgard (#231), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek