217. forduló, 219. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 31. 15h:03'
EZ A 781. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
782. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,62] koordinátán.
Egy könyvekkel, lombikokkal teli szobát látsz. Hosszú, fehér szakállú varázsló ül görnyedten egy vaskos könyv fölött, és veszettül körmöl. Karikás, beesett szeme árulkodik róla, hogy már napok óta nem aludt. Egyszercsak a szoba ajtaján valaki durván dörömböl. - Na mi lesz már, varázsló! Ma még száz új varázsálmot kell az Álomőrzőknek elkészítened! Már hetek óta ezzel piszmogsz! Igyekezz, mert már vár az újabb feladat! - a varázsló fáradtan nyög, szeretne már pihenni. Talán a következő Tudati Képesség kidolgozása nem fog ennyi időt felemészteni...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy csábmosoly varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Karizmatikusabbá váltál. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 543.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 538.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 533.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 528.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 526.]

ef 4 505 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 498.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért.
Összeakadsz Vortexia 'el Amiddal. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy rücskös gigaféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy garokk! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. (Csábmosoly.) A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+2 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 488.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 90 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db,
gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db,
szuperkötél (#209) 3 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
bumeráng (#249) 6 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db,
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
rájabőr (#404) 4 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db,
troll csont (#704) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db,
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, koboldkorona (#1629) 300 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, mocsárivércszem (#1758) 5 ap /db,
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, rakolits por (#669) 7 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, ryuku csizma (#692) 85 ap /db, ryuku kesztyű (#690) 85 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 483.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 185 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[91,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [92,62] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.)
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 463.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy mocsárivérc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mocsárivérc jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a mocsárivérc puha testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a mocsárivérc jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a mocsárivérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1764 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +205 életerő.) Felfedeztél egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fekete amőba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a fekete amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [95,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő fekete amőba mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete amőba testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a fekete amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A fekete amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyaszt! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Lilenda ával . Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy manifesztátor trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy elit palotaőr (ld. enc.)} A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+5 életpont gyógyulás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 418.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(91,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(92,62) lápi hajlék (#670), szintszívó (#96)
(93,63) mocsárivércok (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(94,62) fekete amőba (#364), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173), fekete amőba (#364), Pszi Ponty (4996. kalandozó), Lilenda (5688. kalandozó)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Felfedeztél egy Arénagödröt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). Utad során felfedezed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy varkaudar che-pap trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy zombi cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz Kassandra ával . Chara-din hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy díszes fegyvertokot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 408.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy aranytű. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 363.]

m 6 2 5 mozogsz nyugatra, keletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,61] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tesh alligátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a tesh alligátor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tesh alligátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [96,61] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.


(Továbbmész...) [95,62] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha tél, ha nyár, egy ingbe jár.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 12 kaja. Elrakod őket. [49 pontot használtál fel, van még 314.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha tél, ha nyár, egy ingbe jár.
[5 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 mozogsz északra
[95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
[10 pontot használtál fel, van még 299.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 139 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 16, 26.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 559 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 33 (54) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 319/177 Jellem: jó (330) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 435/67 Pénz: 6333 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 111/23
Eddig összesen 1019 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6653 TP-t kaptál. Jelenleg 416350 TP-d van. A következő szinthez még 33650 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 24/33 (+9%) lőfegyverek: 18/11 (+12%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 53/54 (+5%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 8/88 (+2%) 5. csapdakészítés: 13/80 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/2
7. gyógyítás: 50/78 8. titkosírás: 2/11 9. felderítés: 7/65 (+14%)
10. szörnyidomítás: 1/88 11. teológia: 23/12 (+16%) 12. taumaturgia: 14/78 (+24%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 5/83 15. zene: 14/7 (+28%)
16. szörnyismeret: 11/96 17. pszi: 11/13 (+15%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 23/29 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 134 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszablya (#64)
1 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37) 1 rókafarok (#124)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tükör (#43) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
161 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 deus ex machina (#1)
1 gyíkfű (#201) 7 kaja (#2) 1 rakolits por (#669)
1 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173), fekete amőba (#364), Pszi Ponty (4996. kalandozó), Lilenda (5688. kalandozó), tesh alligátor (#353)
(95,62) phua-kúp (#372)
(96,61) mély kút (#93), Elenios oltár, mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek