Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 24. 9h:08' EZ A 395. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD 396. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 135. tárgyat |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
ftv 50 191 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet |
im | imádkozol |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 70 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+3 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,96] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [105,95] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [104,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [104,92] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 629 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [103,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [102,89] Továbbra is síkságon vagy.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
a 272 2582 1 | átadod a 272. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
Erő: | 27 | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 296/261 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (32) | Varázspont: | 209/141 | Pénz: | 2482 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 12/-2 | Pszi pont: | 22/5 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/64 (+5%) | vágófegyverek: | 20/71 | ütőfegyverek: | 2/15 |
lőfegyverek: | 18/47 (+30%) | dobófegyverek: | 23/30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/69 | 2. nyomkövetés: | 30/77 (+32%) | 3. lopás: | 7/95 |
4. mászás: | 8/40 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 15/51 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/5 |
7. gyógyítás: | 54/46 (+20%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 17/25 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 18/38 (+7%) | 12. taumaturgia: | 14/28 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 2/14 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 20/0 |
16. zene: | 19/74 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/97 (+3%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/76 | 21. bányászat: | 13/47 |
22. főzés: | 9/51 (+9%) | 23. csapatmunka: | 2/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 39 TU szükséges.) |
Összsúly: 80.96 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | kőszem (#304) | 6 | madártoll (#112) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |