217. forduló, 219. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 27. 6h:28'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

BALOARG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,92] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Bartyos. Tharr misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1339. hetének nyerőszámai: 15, 30, 27. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 6 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 72 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 7. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 8. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 9. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 10. KP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 313.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 278.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[116,93] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy lomha morf.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal csápját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nyelvével a lomha morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A lomha morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápjaival a lomha morf lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 61, gyógyulás: 40, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf bal lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a védelmező morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 156, gyógyulás: 39, összesen: -117 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 áldott követ. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,94] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a dombi yeti bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 24, gyógyulás: 18, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy változatos morf áll veled szemben.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 41, gyógyulás: 19, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 3 vashegyű nyilat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,95] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 120 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf bal karját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf fejét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a védelmező morf bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 152, gyógyulás: 37, összesen: -115 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 tolmokov-koktélt. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [26 pontot használtál fel, van még 252.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[116,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 133 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mérges nyukmár!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,97] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bíborgörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. [40 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy quwarg parafenomén legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 37, gyógyulás: 29, összesen: -8 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Tarfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tüskecsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 5 8 mozogsz délre, délnyugatra, északra
[116,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [115,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 vassisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [115,99] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [46 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 mozogsz északra
[115,98] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 840 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 113.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 93.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 53.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 13.]

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 67 TVP-t kell elköltened.]

[13 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 17, 22.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 359 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr fanatikusa vagy. Papi hited: 174. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 42 (59) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 33 (42) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 26 (35) Életpont: 778/778 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (47) Varázspont: 1143/28 Pénz: 1179 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 189/243 EFejl: 4
Eddig összesen 2673 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 035 TP-t kaptál. Jelenleg 2 436 165 TP-d van. A következő szinthez még 163 835 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, tyrannoszaurusz rex. A 139. fordulódban 675 arany került a bankszámládra. 766 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 30/55 (+8%) vágófegyverek: 16/75
ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 20/58 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
115,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/37 2. nyomkövetés: 47/81 (+30%) 3. mászás: 11/88 (+7%)
4. csapdakészítés: 29/52 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 34/59
7. titkosírás: 1/81 8. felderítés: 22/36 9. szörnyidomítás: 2/56
10. teológia: 26/75 (+27%) 11. taumaturgia: 41/41 (+37%) 12. szerencsejáték: 4/17
13. versengés: 18/0 14. harcművészetek: 3/29 15. zene: 58/88 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/47 17. pszi: *21/100 (+1%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 4/3 (+10%) 20. bányászat: 33/86 (+7%) 21. főzés: 15/98 (+11%)
22. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (12,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 702, az összesen kapott pontszám: 76720. (összesen ölhető: 702 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 276.05 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 drótszőr (#37) 1 madártoll (#112) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
67 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 álompor (#396)
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 elkarog szőr (#665)
2 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 lila morfplazma (#2448)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 narancs morfplazma (#2449)
3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 1 purifikátor háj (#269)
1 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447) 3 tolmokov-koktél (#351)
3 vashegyű nyíl (#176) 1 vassisak (#160) 1 zöld morfplazma (#2444)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
(115,98) vaskohó (#155), 47. jellempróba, bávatag golombár (#165)
(115,99) 28. jellempróba
(115,100) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(116,93) purifikátor (#157), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), Tharr rúnaköve
(116,94) dombi yeti (#366), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), Sheran oltár, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(116,95) 43. jellempróba, erszényes elkarog (#354), domináns morf (#7624), védelmező morf (#7622)
(116,96) mély kút (#93), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, mérges nyukmár (#95), élőholt quwarg (#202)
(116,97) Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(116,98) bávatag golombár (#165), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), quwarg parafenomén (#248)
(116,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 36. jellempróba, Leah oltár, bávatag golombár (#165)

Üzenet küldése a karakternek