Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 9. 12h:09' EZ A 400. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD 401. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
fm 150 | feltételes mászás 150 |
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet |
ek 7 5 5 | t. energia kisütése: 7 5 5 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
ff 434 28 | felt. fegyverváltás: 434 28 |
ffk 150 150 | felt.fv.kozkázata: 150 150 |
lm 24 900 25 | mozogsz 24 900 25 |
lm 30 905 35 | mozogsz 30 905 35 |
lm 905 38 38 | mozogsz 905 38 38 |
lm 900 | mozogsz 900 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 2 7 | mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff tollas testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az óriás griff jobb szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás griff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [122,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a földsárkány jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [121,73] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálhozó fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálhozó fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 209, gyógyulás: 24, összesen: -185 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a troll ritualista fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-15 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel megcsapod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rövid kard felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst karkötő felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Ököllel megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [120,71] Még mindig hegyvidéken vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a téfea magoflux nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,70] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [123,68] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Találsz egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod az óriás griff bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az óriás griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra rontasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [123,67] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
f 100 | kísérletezel a 100. tárggyal |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
tf 1 65 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 44 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 64 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG) Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
JÉG DRAGNIT (1745. TÁRGY) Amikor kezedbe veszed ezt a fagyos tapintású, áttetsző kövecskét, úgy érzed, mintha egy jégdarabot fognál. Persze ez jóval különlegesebb dolog, mint a megdermedt víz. Ha ezt a kövecskét FOK paranccsal beleteszed valamely tárgyadba, akkor a KF-elt tárgy 6-tal növeli a védettségedet, 5-tel növeli életpontjaid számát, valamint a tűz elleni ellenállásod is 5-tel növekszik tőle. |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
Erő: | 28 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 43 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 360/360 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 607/88 | Pénz: | 3537 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 56/18 | Pszi pont: | 248/666 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/89 (+6%) | szúrófegyverek: | 17/92 (+24%) | vágófegyverek: | 28/47 (+2%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 27/13 |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
123,66 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/41 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 63/93 (+45%) | 3. mászás: | 7/43 (+37%) |
4. csapdakészítés: | 23/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/84 (+818%) | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 25/66 (+306%) | 9. szörnyidomítás: | 13/52 |
10. teológia: | 20/48 (+8%) | 11. taumaturgia: | 22/87 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 14/84 (+9%) | 14. zene: | 8/52 | 15. szörnyismeret: | 33/65 |
16. pszi: | 41/11 (+1%) | 17. zárnyitás: | 22/1 (+306%) | 18. vadászat: | 13/62 |
19. bányászat: | 29/72 (+84%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 15/39 |
22. csapatmunka: | 3/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
$2 | bronzhegyű nyíl ($94) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
4 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | rézgolyó (#343) | $7 | ubuk tüske ($131) | |||
12 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | * | Khór maszkja (#1138) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | ezüst nyaklánc ($117) | 6 | * | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | ||
4 | korinthai talizmán (#814) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |
5 | * | vortex talizmán (#812) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | $1 | nodonrod kitűző ($1533) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 86] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
29 | sullár hólyag (#168) | [bennük 70 csepp spiritusz (#170), fér még: 510] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
27 | uzbány csőr (#169) | [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 297] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 102 korty víz (#27), fér még: 18] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 3 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 7 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | ||
18 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
73 | álompor (#396) | 9 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | darázsfarok (#654) | $1 | darázsszárny ($652) | 9 | dözmöng szív (#122) | |||
42 | drótszőr (#37) | 3 | elf csont (#664) | 4 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 5 | ezüstdarab (#326) | 11 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | $2 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | |||
13 | gyíkfű (#201) | 45 | gyöngymangó (#135) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | 7 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 8 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
6 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 8 | liumbe hajtás (#655) | |||
68 | madártoll (#112) | $5 | magszim bél ($103) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | $1 | mocsári penke ($148) | 2 | Morgan kristálya (#659) | |||
22 | mutáns csont (#331) | 35 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 50 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 22 | + | remák szív (#264) | ||
3 | rézdarab (#70) | 13 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
1 | szulfin (#676) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | $1 | + | vapár ág ($110) | ||
32 | vasérc (#152) | 6 | xirnox szív (#213) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 126.80 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 8 | alligátorbőr (#661) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $2 | láncing ($222) | $3 | rézpáncél ($71) | 38 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 16 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $5 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 43 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | rézdarab (#70) | 2 | spiritusz (#170) | |||
3 | tinta (#101) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | Khór maszkja (#1138) | 1 | kvazár (#244) | 11 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | téfea-agy (#172) | 6 | vasérc (#152) |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|