216. forduló, 218. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 24. 12h:04'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,109] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 15. szinten/térképen, a 38. pontnál.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 347.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 3 000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 343.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 334.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 313.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

ef 6 513 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 85 56 135 beraksz a bankba a 85. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 2 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 6 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

dd 176 103 652 eldobod a 176. tárgyat a 103. tárgyat a 652. tárgyat
Elhajítasz 14 vashegyű nyilat. Elhajítasz 1 magszim belet. Elhajítasz 1 darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 260.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 41 46 46 mozogsz 41 46 46
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 88 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 fekete gyöngy. 2 144 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.) Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[21 pontot használtál fel, van még 214.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 50 50 55 mozogsz 50 50 55
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [42. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [47. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [48. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Bekukkantasz a kis terembe. [49. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [50. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Egyhelyben toporogsz.
Egy kis szobába érkezel. [49. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [48. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [47. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [42. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [51. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lomha morf lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf jobb karját. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a lomha morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a lomha morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 40 arany és 1 A Végzet kristálya. 2 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 39, gyógyulás: 5, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf bal oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a védelmező morf testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 8 gyöngymangó és 1 dal.kristálylándzsa. 2 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [51 pontot használtál fel, van még 113.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 55 59 59 mozogsz 55 59 59
Egyhelyben toporogsz.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [54. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [53. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [52. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [51. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [56. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [57. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [58. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [59. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 64 64 69 mozogsz 64 64 69
Egy kis szobába érkezel. [58. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [57. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [56. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [51. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [60. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [61. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lomha morf. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a lomha morf nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lomha morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 spiritusz. 2 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lomha morf. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf bal lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a lomha morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lomha morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 tinta. 2 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Erőd TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [61. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [60. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [66. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az éltető morf bal karját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az éltető morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az éltető morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elhajolsz az éltető morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 tolmokov-koktél, 40 arany és 1 dorony tüdő. 2 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy domináns morf van előtted! Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf bal hátsó lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a domináns morf fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A domináns morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 40 arany és 1 megsemmisítő. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [67. PONT.] Hamarosan egy brutális morfot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 1 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf bal oldalát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a brutális morf bal oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) A brutális morf farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. Raptor szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a brutális morf farkától. (16 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 varázskő. 2 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 150, gyógyulás: 15, összesen: -135 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [68. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [61 pontot használtál fel, van még 28.]

lm 69 70 mozogsz 69 70
Egyhelyben toporogsz.
Továbbmész. ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [8. SZINT 70. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 spiritusz, 4 szvó-ektoplazma, 14 madártoll, 6 tolmokov-koktél és 1 gránit őrszobor. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

9 8 1 27 28
3 2 21 22
5 24
4 23
7 26
6 25
10 11 30 29
40
20 39
12 31
19 38
14 13 32 33
18 37
15 34
16 35
17 36

Ez a Végzet Vermének 16. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,108] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Sheran templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 29, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az ősi szilmill. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 37 (48) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (51) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 35 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 483/354 Jellem: jó (106) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 731/288 Pénz: 595 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/24 Pszi pont: 160/156
Eddig összesen 2383 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 082 TP-t kaptál. Jelenleg 1 767 188 TP-d van. A következő szinthez még 232 812 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/66 vágófegyverek: 32/10 (+11%) dobófegyverek: 29/20 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
108,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 16. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 109,109

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/10 2. nyomkövetés: 39/19 (+5%) 3. mászás: 9/56
4. csapdakészítés: 26/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 19/96 (+30%) 6. gyógyítás: 33/39
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 17/13 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 66/27 (+16%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 8/78
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 17/80 15. szörnyismeret: 20/59
16. pszi: 27/34 (+6%) 17. zárnyitás: 18/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 24/7 20. testépítés: 4/92 21. főzés: 10/22
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) varázsenergia (#161)
láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133)
agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687) agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190)
agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 darázsszárny (#652) 3 kaja (#2) 16 khatiszon kristály (#2322)
1 magszim bél (#103) 2 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 óndarab (#85) 3 ork csodaszer (#1228) 1 sáfránypor (#211)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 14 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 A Végzet kristálya (#2306) 1 dal.kristálylándzsa (#945)
1 dorony tüdő (#212) 4 fekete gyöngy (#99) 1 gránit őrszobor (#369)
2 gyöngymangó (#135) 13 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
16 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 5 tinta (#101) 12 tolmokov-koktél (#351)
3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110
107
108
109
110
(108,108) rájanyékek (#58), Dornodon oltár, karmos tankány (#137)
(109,109) halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620)

Üzenet küldése a karakternek