Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 27. 9h:15' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 20 |
hh 150 305 305 | használod a 150. tárgyat a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
kno 11 3 | képesség-növelés 11 |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
le 611 | leveszed/lerakod a 611. tárgyat |
kf 607 1321 831 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat az 1321. tárggyal a 831. tárgyat |
bb 363 832 500 | beraksz a bankba a 363. tárgyat (832 darabot) |
dd 239 56 88 | eldobod a 239. tárgyat az 56. tárgyat a 88. tárgyat |
tv 98 30 241 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 30. varázslatot a 241. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
t 339 | támadod a 339. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord bal lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 30 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai bal oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 20 arany, egy umbatari karkötő és 2 obszidián függő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy jégelementál lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a jégelementál fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált méregelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy jégelementál trófeát. 4358 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [363,64] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: borkonyó bibe, fűszertartó, ugh méreg. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
v 22 174 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy áldott okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
v 96 186 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,59] Épületek tűnnek fel.
a 74 4420 2 | átadod a 74. tárgyat a 4420. kalandozónak (2 darabot) |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY) A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges. |
TŰZVIHAR (175. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Mesés látvány, amikor ellenfeledet tomboló tűzvihar borítja be - nem véletlen, hogy a magasrangú papok a tűzvihart a gyengécske tűzesőnél sokkal jobban preferálják. A tűzvihar elmondása 2 pirkitet és 24 varázspontot igényel, de sebzése igencsak megvisel minden szervezetet, kivéve talán az ongóliantét, tyrexét meg a hozzá hasonló dögökét: a tűzvihar 20D10 sebzést okoz, amelyet sikeres mentődobás felez. De vajon ki képes sikeres mentődobásra egy ilyen nagyhatalmú pap varázslata ellen? |
Erő: | 31 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (34) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 28 (41) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 455/127 | Jellem: | jó (551) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (51) | Varázspont: | 1070/6 | Pénz: | 11968 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 187/270 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 384 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | * 26 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 39 | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 17 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 51 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 23 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 37 (+1) | 11. taumaturgia: | 69 (+3) | 12. versengés: | 10 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 24 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 3 | 20. bányászat: | 10 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) | jégmágia (#279) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
2 | kaja (#2) | 39 | mákrózsa virág (#56) | 4 | manakristály (#500) | |||
50 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | 3 | rémplazma (#616) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) | 1 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | cápabőr csizma (#832) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
57 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | bordacsont (#16) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |