Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 22. 9h:22' EZ A 394. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 395. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
lm 16 13 15 | mozogsz 16 13 15 |
lm 15 14 11 | mozogsz 15 14 11 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 12 13 | mozogsz 905 12 13 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
kf 1746 | kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat |
fog 103 220 | elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal |
ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
110 | 111 | 112 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[97,69] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 280.]
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [112,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a troll ritualista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [113,75] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 61 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 106, gyógyulás: 16, összesen: -90 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [115,75] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nyuhaj karbin bal vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nyuhaj karbin jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya farkát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,76] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg jobb vállát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [119,74] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy troll bányász volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [120,73] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
be 191 | bemész a 191. titkos labirintusba |
lm 900 8 12 | mozogsz 900 8 12 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a khór darázs fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 89 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 177 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 189, gyógyulás: 2, összesen: -187 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 68 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kőkéssel kicsit megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 529 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok bal karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 56, gyógyulás: 3, összesen: -53 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
lm 18 23 905 | mozogsz 18 23 905 |
lm 24 900 25 | mozogsz 24 900 25 |
kt 220 1 | elkészíted a 220. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY) A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 28 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 43 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 360/312 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 607/101 | Pénz: | 3503 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 56/13 | Pszi pont: | 248/549 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/83 | szúrófegyverek: | 17/68 (+14%) | vágófegyverek: | 28/45 (+7%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 27/13 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bányászcsákány (#434) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
120,73 mezőn táborozol, a 191. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/41 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 63/48 (+25%) | 3. mászás: | 7/6 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 23/1 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 10/66 (+80%) | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 22/60 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 13/52 |
10. teológia: | 20/40 (+16%) | 11. taumaturgia: | 22/77 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 14/75 (+9%) | 14. zene: | 8/52 | 15. szörnyismeret: | 33/65 |
16. pszi: | 41/10 (+2%) | 17. zárnyitás: | 18/95 (+6%) | 18. vadászat: | 13/62 |
19. bányászat: | 28/88 (+96%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 15/39 |
22. csapatmunka: | 3/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 9 | kerek kő (#19) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | rézgolyó (#343) | $7 | ubuk tüske ($131) | 12 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | ezüst nyaklánc ($117) | 6 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | ||
4 | korinthai talizmán (#814) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |
5 | * | vortex talizmán (#812) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | ezüst karkötő ($158) | ||
$1 | * | obszidián karkötő ($229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | $1 | nodonrod kitűző ($1533) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 83] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
29 | sullár hólyag (#168) | [bennük 72 csepp spiritusz (#170), fér még: 508] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
27 | uzbány csőr (#169) | [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 297] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 106 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 3 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 8 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | ||
18 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudati fétis (#1151) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
73 | álompor (#396) | 9 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | darázsfarok (#654) | $1 | darázsszárny ($652) | 8 | dözmöng szív (#122) | |||
42 | drótszőr (#37) | 3 | elf csont (#664) | 4 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 6 | ezüstdarab (#326) | 11 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | $2 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | |||
13 | gyíkfű (#201) | 46 | gyöngymangó (#135) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | 7 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 8 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
5 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 8 | liumbe hajtás (#655) | |||
57 | madártoll (#112) | $2 | magszim bél ($103) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | $1 | mocsári penke ($148) | 2 | Morgan kristálya (#659) | |||
21 | mutáns csont (#331) | 35 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 50 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 22 | + | remák szív (#264) | ||
4 | rézdarab (#70) | 12 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
1 | szulfin (#676) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | $1 | + | vapár ág ($110) | 26 | vasérc (#152) | ||
6 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 124.42 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 8 | alligátorbőr (#661) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $2 | láncing ($222) | $3 | rézpáncél ($71) | 38 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 16 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $5 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 43 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
6 | spiritusz (#170) | 12 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) | |||
4 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | Khór kesztyűje (#1746) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|