Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 31. 11h:17' EZ A 1096. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD 1097. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 178 0 0 | elmormolod a 178. varázslatot |
in 5074 255 177 | leírod az 5074. kalandozónak a 255. szörnyet a 177. tárgyat |
in 5074 395 259 | leírod az 5074. kalandozónak a 395. szörnyet a 259. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ftv 38 255 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 255. szörnyet |
ftv 98 221 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet |
ftv 98 395 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 395. szörnyet |
ftv 98 232 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 232. szörnyet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
kf 1321 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
be 631 5 | bemész a 631. épületbe |
hu 266 131 21 | hulladék: 266 131 21 |
hu 148 70 396 | hulladék: 148 70 396 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (8 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 5 gyenge méreg (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 639 100 150 | bemész a 639. épületbe |
be 654 | bemész a 654. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
szem szimbólum (#142) 20 ap /db, | virág szimbólum (#143) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, |
nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 400 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
varázskő (#305) 150 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, |
moa katalizátor (#386) 80 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, |
zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, |
zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, | Urgod fétise (#561) 18000 ap /db, | vortex amulettje (#607) 100 ap /db, | ősmágus fülbevalója (#608) 4000 ap /db, |
viharamulett (#611) 80 ap /db, | Ovgun nyaklánca (#615) 6000 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, |
ryuku karvédő (#687) 170 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 170 ap /db, | háború gyűrűje (#722) 1200 ap /db, | gyémánt védőgyűrű (#726) 1200 ap /db, |
Zu'lit fülkarikája (#727) 7500 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, | Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, |
natharion opál (#747) 100 ap /db, | esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, |
rítusónix (#751) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, |
malachit füzér (#755) 100 ap /db, | obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, |
ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, |
ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, |
Emma köténye (#835) 3800 ap /db, | Sshreakza amulettje (#836) 5000 ap /db, | ősplazma (#839) 4500 ap /db, | hókereszt (#843) 1200 ap /db, |
teriadan karkötő (#844) 5000 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | natharion gömb (#865) 70 ap /db, | agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, |
Kabol gyűrűje (#904) 7360 ap /db, | ében talizmán (#944) 9900 ap /db, | sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, | Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, |
éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, |
hollókristály (#1102) 1000 ap /db, | törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, | derit láncszem (#1129) 12 ap /db, | csigakagyló (#1131) 125 ap /db, |
torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, | kráken gyűrű (#1165) 1600 ap /db, | Élet gyűrűje (#1166) 25000 ap /db, | vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, |
Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, | csodálatos nyaklánc (#1211) 20000 ap /db, | teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, | ryuku függő (#1322) 675 ap /db, |
ryuku nyaklánc (#1325) 360 ap /db, | moa csiptető (#1330) 162 ap /db, | hoarián bőrnadrág (#1345) 24 ap /db, | hakama (#1369) 1200 ap /db, |
kote (#1375) 1200 ap /db, | szerencse gyűrűje (#1391) 1542 ap /db, | hoarián drágakő (#1449) 195 ap /db, | fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, |
Xhe-Po-Khai gyűrűje (#1499) 3400 ap /db, | ryuku talizmán (#1506) 345 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, | Raia csataszoknyája (#1537) 2400 ap /db, |
Amélia nyaklánca (#1538) 2100 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, | balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, |
Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, | saválló fülbevaló (#1552) 420 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, |
napmedál (#1567) 2200 ap /db, | életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | ryuku pecsétgyűrű (#1580) 900 ap /db, |
aranyozott klipsz (#1623) 96 ap /db, | szithon vízfókusz (#1654) 600 ap /db, | muzsikus füles (#1657) 105 ap /db, | vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, |
fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, | tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, | Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, | Virotac gyűrűje (#1719) 3500 ap /db, |
törpe ékkő (#1842) 200 ap /db, | gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, | behemót amulett (#1872) 300 ap /db, | Kabazuka gyűrűje (#1898) 8000 ap /db, |
felleggyűrű (#1913) 3000 ap /db, | tűztagadó (#1979) 1500 ap /db. |
arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, | bátorság medálja (#1653) 100 ap /db, | behemót amulett (#1872) 150 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, |
fűzött kagylósor (#1493) 62 ap /db, | Hatalom Karkötője (#1210) 7000 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 180 ap /db, | kráken gyűrű (#1165) 800 ap /db, |
mászó-karperec (#392) 93 ap /db, | nekrofun medál (#253) 200 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
ritualista amulett (#708) 50 ap /db, | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 140 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, | saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db, | virág szimbólum (#143) 10 ap /db, | zafír védőgyűrű (#532) 200 ap /db áron. |
hu 516 | hulladék: 516 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 422 1 | megveszed a 422. tárgyat 1 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (8 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 sáfránypor. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [183,62] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 16 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsthegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (7 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor nyakát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált varkaudar iszákos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ősdentor trófeát. 3 927 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 216, gyógyulás: 0, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...) [182,62] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fejét. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A moszatrája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon nyakát. (8 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 14 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [180,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (8 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (8 támadással 171 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [179,61] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített szutykos remák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 remák szivet. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
kt 209 2 | elkészíted a 209. tárgyat (2 darabot) |
kt 273 | elkészíted a 273. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
MÁGUSÖLŐ (422. TÁRGY) A Mágusölő egy speciális kard, amelyet mágusok elleni harcra terveztek. A Mágusölő alapsebzése 5D6+2, de ha olyan szörny ellen használod, amely támadó varázslatot használ, kapsz +5 sebzést. Kalandozók ellen ezt a bónuszt nem kapod meg. A fegyver képes azokat a lényeket is megsebezni, amelyeket csak mágikus úton lehet megsebezni. A Mágusölő önálló akarattal rendelkezik, ezért 20-as vágófegyver szakértelem szükséges ahhoz, hogy biztonsággal forgasd. Ha esetleg ezt a fegyvert mágikus úton akarod előállítani, szükséged lesz egy din formázó mintára, 10 kvazárra, egy xirnox szívre, egy moa jádekőre, 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 150 TVP-re. |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
Erő: | 41 (58) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 24 (30) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 19 (29) | Védekezés: | 75 (80) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 485/469 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 (50) | Varázspont: | 740/81 | Pénz: | 14438 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 36/6 | Pszi pont: | 112/86 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/53 (+15%) | ökölvívás: | 15/38 | szúrófegyverek: | 16/0 (+18%) |
vágófegyverek: | 21/72 (+3%) | ütőfegyverek: | 21/44 (+8%) | lőfegyverek: | 28/12 (+12%) |
dobófegyverek: | 2/98 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 18 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/53 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 61/48 (+18%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 9/54 | 5. csapdakészítés: | 16/95 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/4 |
7. gyógyítás: | 33/17 | 8. titkosírás: | 4/6 | 9. felderítés: | 20/81 |
10. szörnyidomítás: | 9/87 | 11. teológia: | 48/38 (+1029%) | 12. taumaturgia: | 50/70 (+1021%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 (+100%) | 14. versengés: | 8/34 | 15. harcművészetek: | 4/86 |
16. zene: | 22/71 | 17. szörnyismeret: | 4/9 | 18. pszi: | 14/32 (+10%) |
19. zárnyitás: | 1/15 | 20. vadászat: | 13/72 | 21. bányászat: | 24/73 |
22. úszás: | 17/20 (+24%) | 23. főzés: | 6/18 | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 816 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3909 | arany (#50) | 5 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kvazár sisak (#266) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 46 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | |||
56 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar szablya (#516) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
17 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mágusölő (#422) | |||
2 | rájabőr (#404) | 1 | remák szív (#264) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 4 | ugh méreg (#166) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|