215. forduló, 217. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 14. 9h:27'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 tl'urlang erőkövet (209 arany), 10 isteni könnycseppet (80 arany), 50 pirkitet (65 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 trikornis szarv (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 praglonc hártya (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összefutsz Ramirez Espanzával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A villámfókuszálók rendjének az elemi síkok ismerője rangú tagja. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy moa munkáskesztyűt, egy olimpiai titanitot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy quwarg b.háborító trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 3100 arany, ebből a kezelési költség: 248 arany), 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 3100 arany, ebből a kezelési költség: 248 arany) ellenértékét.
Az 5. napon megintcsak összefutsz Ramirez Espanzával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 kőszem (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Baghar fétisét, 1 csontkulcsot, 1 csontkulcsot.
Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+119 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+330 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 828. hetének nyerőszámai: 26, 5, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 368.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 512% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] A befejezéshez még 39 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 238.]

hh 1639 1098 1096 használod az 1639. tárgyat az 1098. tárgyat az 1096. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Egy rögtönzött mesét szősz a legendás vörös sárkányról, Folrangról, és mesédet egy barlang képével illusztrálod. Síri csend telepszik a nézőközönségre, ahogy beljebb libbensz a barlang száján. Az általad keltett sárkányüvöltés elég gyengécskére sikerül, de a hatalmas szörnyeteg látványa kárpótolja a bámészkodókat! Aztán mikor mindent elemésztő sárkánytűzzel borítod el a nézőket, sikongatni kezdnek. Előbb az ijedségtől, aztán a gyönyörűségtől. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (60 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 217.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 216.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 78, délre 123 mérföldre van egy kristálypalota. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 212.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 23 varázspontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 208.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5337 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 204.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Nem árt ha tudod: a legnagyobb varázslók kedvenc tárgyai között a Raia papi palástja előkelő helyen szerepel." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 200.]

m 5 1 8 mozogsz délnyugatra, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,62] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő és egy ezüst kulcs. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai jobb karját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 arany, 4 vas dobónyíl és egy obszidián karkötő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű nyíl, egy ezüstshuriken, 32 arany, 11 ugh méreg és egy rézgolyó. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

(Továbbmész...) [190,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl, egy mérg. ubuk tüske, egy nyílvessző, 2 bőrsisak és egy kígyóbőr kesztyű. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath jön feléd.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany és egy aranytű. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Tguarkhan védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 22 arany és 4 fekete gyöngy. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy rézsisak, egy bronzsisak és egy vashegyű nyíl. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [190,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Felfedeztél egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Pterois volitans irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[115 pontot használtál fel, van még 85.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,62) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba
(190,60) kputtyintó csalán (#247), Raia oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)
(190,61) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)

[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült lidérckirály. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zombi mester került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 mozogsz keletre
[365,64] Füves síkságra érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ősquwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lovagi tábort. Felfedeztél egy nekrofunt. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Találsz egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

be 624 616 3 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. Sir Rasolphius eléd siet, és kezet ráz veled, majd megkérdezi, miben is segíthetne. Átadsz a lovagnak 3 rémplazmát. Sir Rasolphius hozzálát a tanításodhoz. Hosszas meditálás után elsajátítasz egy új varázslatot, melynek neve fénypajzs. (ld. enc.) Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[364,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áldott okerón került az utadba. Itt csata lesz.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón farkát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az áldott okerón nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+208 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [363,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Genius Mátra, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel súrolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a sziklaskorpió ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 5.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 21.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY)
Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni.

FÉNYPAJZS (241. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A fénypajzs a jó papok egy nagyhatalmú varázslata: ez a szent kör felrajzolásával létrehozott, vakító aura kiváló védelmet nyújt a sötétség leggonoszabb teremtményei, a Thargodanok ellen. Ha ezt a varázslatot elhelyezed magadon, a Thargodanok 33%-kal kevesebb sebzést fognak neked közelharcban okozni (de speciális képességeikre, varázslataikra a varázslat nincs hatással). A fénypajzs felhelyezése 18 VP-t és egy Thargodan esszenciát igényel. A TV listádból a program csak akkor fogja kiválasztani, ha ellenfeled Thargodan.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 89 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 27 (33) Életpont: 444/295 Jellem: jó (552) Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (48) Varázspont: 1044/165 Pénz: 13104 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 187/291 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 384
Eddig összesen 1390 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29421 TP-t kaptál. Jelenleg 1414262 TP-d van. A következő szinthez még 285738 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5871 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 39 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 51 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 23 (+1) 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 36 11. taumaturgia: 66 (+1) 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 10 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 3 rémplazma (#616)
1 tükör (#43) 1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
157 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
2 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 2 bőrsisak (#57)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 6 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 20 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 pirkit (#153) 1 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 1 sallank nyíl (#129) 11 ugh méreg (#166)
4 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(362,62) oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(363,63) Sheran oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), áldott okerón (#336)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lidérckirály (#316), zombi mester (#251)
(365,64) ősquwarg (#300), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek