215. forduló, 217. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 25. 8h:38'
EZ A 223. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
224. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,57] koordinátán.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kétfejű troll nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 401.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 6. KP: kf 531 0 0 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[121,57] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz Ayla Shengorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy bőrsisakot, egy gromak páncélt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [120,56] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 kerek kő. Megsoroztad a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a vortexmágus testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 12 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (Kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vortexmágus testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 5 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}


Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 960 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg az aranylánc a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 2 bot, 8 bronzhegyű nyíl, 10 fülemüle agyar, 1 halcsont, 1 rézpáncél.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 5 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg királynő jobb vállát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [120,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 kerek követ. [92 pontot használtál fel, van még 295.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Odabent sötét honol. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Hosszúkás folyosóra jutottál. A téged kísérő fény korhadt falapokkal kitámasztott koszos falakat világít meg körülötted. Északra kacskaringós folyosó kezdődik. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 4 5 15 mozogsz 4 5 15
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT]
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg harcos az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz. 87 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 9 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 26 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 39, gyógyulás: 16, összesen: -23 ÉP}

Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 101 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 5 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg szellem testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (65 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 7 fekete gyöngy, aurach fog, fabontó, szárnyas hernyó, 8 mocsári penke. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) 44 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 194, gyógyulás: 50, összesen: -144 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg felderítő torát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}

Hirtelen egy quwarg őrparancsnokot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy rövid kard. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg őrparancsnok testét. Kritikus ütés! (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 97, gyógyulás: 55, összesen: -42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg tűzköpő lakik itt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 kerek kő. Megsoroztad a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg tűzköpő jobb vállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 111, gyógyulás: 54, összesen: -57 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! 118 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Eléred a járat végét. Nyugatra ugyan mintha vezetett volna tovább, de sajnos mára már hatalmas kőtömbök zárják le az utat. [15. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 ryuku buzogány [ryuku buzogány ládikóba-> (94,53)-> 70 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[92 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 13 5 18 mozogsz 13 5 18
Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 hollókristály (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Tipikus quwarg-járatban lépdelsz. A falak törmelékesek, a talajban milliónyi rovar közlekedésének nyomát látod. Na meg egy-két nagyobb lábnyomot is. Vajon Zendor nyomai, vagy valami másba fogsz botlani a következő sarok mögött? [12. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 45 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 68, gyógyulás: 35, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Zsákutca. Mérgesen fordulsz vissza. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Tipikus quwarg-járatban lépdelsz. A falak törmelékesek, a talajban milliónyi rovar közlekedésének nyomát látod. Na meg egy-két nagyobb lábnyomot is. Vajon Zendor nyomai, vagy valami másba fogsz botlani a következő sarok mögött? [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 5 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg harcos fejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 34 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 61, gyógyulás: 19, összesen: -42 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT] Hirtelen egy quwarg tűzköpőt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 5 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg tűzköpő egyik karját. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 85, gyógyulás: 55, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[130 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 4 24 35 mozogsz 4 24 35
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. 33 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 662 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 161, gyógyulás: 52, összesen: -109 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [64 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 24 32 30 mozogsz 24 32 30
Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 4 39 60 mozogsz 4 39 60
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 41 55 52 mozogsz 41 55 52
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 41 47 mozogsz 41 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 300 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 20.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a mágusok mágusa, a harcosok harcosa helyett a főmágusok nagyura. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY)
A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem.

QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY)
A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől.

HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY)
Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban.

URALKODÁS A HALÁL FELETT (30. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Elérkeztél az alakváltás csúcsához, ahhoz a ponthoz, amelyhez előtted talán egyetlen alakváltó sem jutott el: megértetted a szellem és test kapcsolatát, a sejtek és az energiák konstrukciójának mélységeit, az alakváltás törvényszerűségeit. Rájöttél, hogy a szellemalak nem más, mint egy anyagtalanságba történő alakváltás, amely során a szellemhez tartozó test energiává változik. Ez a folyamat azonban visszafordítható, határtalan tapasztalattal és bölcsességgel. Mostantól, ha meghalsz, bármikor visszatérhetsz a szellemvilágból, testedet újraalakítva és egyben visszacsúszva az anyagi világba az AV 30 parancs használatával, amelynek kiadása 50 TVP-be kerül. Ha pedig már nem kerülsz az árnyékvilágba, csak a legmagasabb tulajdonságod csökkenne 2-vel, a tulajdonságcsökkenést is elkerülöd ezzel a képességgel. [Megjegyzés: ez egyben az utolsó alakváltó képesség, amit szintlépéssel kaptál. Vannak ún. speciális alakváltó képességek is, de ezeket nem szintlépéskor szerezheted meg, hanem pl. valamilyen küldetés végrehajtásakor.]

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia misszionáriusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (108). Ez a 216. fordulód.

Erő: 43 (58) Szint: 31 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 23 (35) Támadás: 53 (56) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 35 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 701/578 Jellem: jó (664) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (38) Varázspont: 737/16 Pénz: 36231 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 47/6 Pszi pont: 195/394
Eddig összesen 3521 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 907 TP-t kaptál. Jelenleg 3 523 192 TP-d van. A következő szinthez még 476 808 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, ében hadúr, aranyfecske. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5480 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/95 ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 28/98 (+13%)
ütőfegyverek: 29/65 lőfegyverek: *28/100 (+8%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -25.); rézgolyó (#343) (26 -30.); nyílvessző (#108) (31 -37.); vashegyű nyíl (#176) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 24. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 24/88 (+4%) 3. mászás: 16/49
4. csapdakészítés: 23/80 (+9%) 5. csapdaészlelés: 4/90 (+10%) 6. gyógyítás: 42/82
7. titkosírás: 2/60 8. felderítés: 16/1 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 27/30 (+8%) 11. taumaturgia: 35/26 (+11%) 12. szerencsejáték: 3/32
13. versengés: 15/95 (+21%) 14. harcművészetek: 14/80 15. zene: 10/40
16. szörnyismeret: 7/28 (+18%) 17. pszi: 21/34 (+2%) 18. zárnyitás: 5/90
19. vadászat: 3/98 20. vitalitás: 4/36 21. bányászat: 30/43 (+6%)
22. úszás: 10/8 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 121, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1392, az összesen kapott pontszám: 369775. (összesen ölhető: 1392 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2936 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 aurach fog (#657) 1 fabontó (#106)
7 fekete gyöngy (#99) 5 kaja (#2) 35 kerek kő (#19)
1 mákrózsa virág (#56) 8 mocsári penke (#148) 2 nyílvessző (#108)
5 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 varázskő (#305)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
362 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 hollókristály (#1102)
1 ilkin érc (#232) 2 óndarab (#85) 1 rövid kard (#171)
4 ugh méreg (#166) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123
55
56
57
58
(120,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, vortexmágus (#418), quwarg királynő (#153)
(120,57) dombi yeti (#366), a 121. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, érclelőhely, quwarg harcos (#201), quwarg szellem (#676), quwarg felderítő (#299), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678)
(121,57) tüskés harci gromak (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, Ayla Shengorr (2911. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek