215. forduló, 217. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 18. 9h:09'
EZ A 394. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
395. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CHINI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,104] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy pattanóböde trófea, egy epokitféreg trófea és egy ryuku gárdista trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jean-Michel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 monstrum vállvédőt (100 arany kikiáltási áron), 1 monstrum vállvédőt (99 arany kikiáltási áron), 1 vark. pecsétgyűrűt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 4 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 4 spirituszt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ef 12 energia fejlesztése 12
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 281 276 hulladék: 281 276
Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 259.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 106 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot. Elhagyod a furcsa képződményt.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,106] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.


(Továbbmész...) [96,107] Továbbmész a város utcáján.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Khór szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy Fősátor (770. épület.). [46 pontot használtál fel, van még 213.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kb 1113 19 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (19 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 19 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 mozogsz keletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 339 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 csontpálcát 15 aranyért, 2 darázsszárnyat 8 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 3 kígyóbőr kesztyűt 15 aranyért, 4 madártollat 4 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 2 rákpajzsot 20 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 2 varkaudar páncélt 20 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " [10 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 111 1 eladod a 111. tárgyat 1
Eladtál 1 hosszú íjat. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 169 8 eladod a 169. tárgyat 8
Eladtál 8 uzbány csőrt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 272 4 eladod a 272. tárgyat 4
Eladtál 4 aranytűt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 326 1 megveszed a 326. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[98,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 646 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [100,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 87-96.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[101,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-13 életpont.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hayamu Oyabura orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 200 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+89 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 1141 elkészíted az 1141. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen hűségérmét is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Donna d'Raonnal. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Összeakadsz Boldfellow, a lovaggal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cirkuszi kitűzőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 20 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [10 pontot használtál fel, van még 103.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+2.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy élőholt mirg támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 bronzhegyű nyíl, egy rövid kard, 3 ubuk dobónyíl, egy bakkura csizma, egy sallank nyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 266 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 35.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 24, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 69. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 27 Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 296/248 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 204/16 Pénz: 966 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/0 Pszi pont: 22/16 EFejl: 5
Eddig összesen 1282 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7103 TP-t kaptál. Jelenleg 481077 TP-d van. A következő szinthez még 118923 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 210. fordulódban 15862 arany került a bankszámládra. 15941 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/53 (+6%) vágófegyverek: 20/71 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 17/81 (+36%) dobófegyverek: 23/30 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 30/17 (+28%) 3. lopás: 7/95
4. mászás: 8/24 (+3%) 5. csapdakészítés: 15/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/5
7. gyógyítás: 53/66 (+20%) 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 16/68 (+22%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 18/24 (+19%) 12. taumaturgia: 13/86 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/12 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 20/0
16. zene: 19/54 (+20%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 3/91 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/76 21. bányászat: 13/47 (+10%)
22. főzés: 9/42 (+9%) 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szemmelverés (#137) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 128 TU szükséges.)

Összsúly: 78.52 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranytű (#272) 1 csontpálca (#329) 2 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 3 fekete gyöngy (#99) 1 hosszú íj (#111)
2 kerek kő (#19) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mocsári penke (#148)
1 ormánygőte csont (#21) 2 rákpajzs (#98) 1 raptor karom (#281)
1 rézsisak (#72) 4 ugh méreg (#166) 8 uzbány csőr (#169)
2 varkaudar páncél (#294) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
267 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 6 borkonyó bibe (#312)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gromak bőr (#268)
8 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 1 rövid kard (#171) 1 sallank nyíl (#129)
3 spiritusz (#170) 3 ubuk dobónyíl (#138) 20 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,107) Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
(98,105) grok-képződmény (#149), Leah oltár, 44. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(98,106) szürke rinocérosz (#346), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), 28. jellempróba
(99,105) tetemember (#123), Raia oltár, vérfürdető magszim (#148)
(100,104) oltár, törpemammut (#115)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), manaelementál (#290)
(101,103) tüskés harci gromak (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(102,101) varkaudar falu (#1109), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), varkaudar behemót (#189), Donna d'Raon (2000. kalandozó), Boldfellow, a lovag (4325. kalandozó), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek