215. forduló, 217. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:11'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,53] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szutykos remák nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 15, gyógyulás: 40, összesen: +25 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 456.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 421.]

kno 10 3 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 421.]

h 1405 használod az 1405. tárgyat
Ledobod a vértedet, és sietve szétsimítasz magadon egy erőserkentőt. Mozdulnod kell, különben menten szétvet az ajzószerből fakadó, őrületes erő. (A forduló végéig: +31 erő.) [3 pontot használtál fel, van még 418.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 403.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[125,52] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Észreveszel egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leona vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,51] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vörös Pimperner orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 353.]

kb 237 3 kiveszel a bankból a 237. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 2 mozogsz 2
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) [5 pontot használtál fel, van még 343.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]

tv 146 támadó/véd. varázslat a 146. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 18 15 elmormolod a 18. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 15%-a alá esik. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

t 219 1 támadod a 219. szörnyet
FT 219 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

flh 25 351 felt. lőfegyver haszn. 25 a 351. tárggyal
Ok, FLH 25 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 13 13 1 mozogsz 13 13 1
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Hamarosan egy északi tűzsárkányt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 75 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az északi tűzsárkány fejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (91 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi tűzsárkány farkát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod az északi tűzsárkány testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. Az északi tűzsárkány hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütöd az északi tűzsárkány bal első lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az északi tűzsárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az északi tűzsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy ezüst karkötő, egy igazgy. fülbevaló és egy arany karperec. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak aranyfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy északi tűzsárkány trófeát. 13 975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 754, gyógyulás: 152, összesen: -602 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[125,51] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 11 aranyat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [126,52] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal első lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Látsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 916 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Influenza, 2 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Ez két pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 916 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 57 darab aranyérmét.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 916 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Acélöklű Kervinnel. Sheran misszionáriusa. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Lord Kovács József trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [127,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}

Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Egyelőre még semmi. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 21, gyógyulás: 26, összesen: +5 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: 2 bőrsisak, egy mérgezett vasnyíl, egy kígyóbőr kesztyű és egy rézsisak. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 4 8 mozogsz keletre, délre, északra
[131,52] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 10, gyógyulás: 26, összesen: +16 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak és egy szöges páncél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy orgoró támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgoró testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az orgoró testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hasfejlesztő Jack. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzalmas Yonda irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hasfejlesztő Jack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 127.]

szk 361 111 keresed a 361. szörnyet a 111. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 124.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). Elmúlt a csodakenőcs hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 124 pontod maradt, ebből a következő körre 124 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 481 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 31 (51) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 24 (44) Támadás: 59 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (30) Védekezés: 54 Menekülés: 15 % Életkor: 33/162 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 509/586 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 699/192 Pénz: 3743 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/6 Pszi pont: 140/114
Eddig összesen 2450 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 691 TP-t kaptál. Jelenleg 2 186 130 TP-d van. A következő szinthez még 113 870 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ongóliant hadúr, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 ökölvívás: 28/55 (+3%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 21/45 (+6%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 26/54 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -24.); tolmokov-koktél (#351) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,52 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 48/76 (+55%) 3. mászás: 18/60 (+5%)
4. csapdakészítés: 19/38 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/57 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 20/23 (+17%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 33/52 (+334%) 11. taumaturgia: 28/45 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/83 (+12%)
13. versengés: 18/31 (+27%) 14. harcművészetek: 32/75 15. zene: 7/43
16. szörnyismeret: 27/68 (+37%) 17. pszi: 20/38 (+7%) 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 4/38 20. bányászat: 23/34 21. testépítés: 1/50
22. úszás: 8/70 23. főzés: 8/70 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (59,20) vámpirizáció (#1) (75,10) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ongóliant tombolás (#146)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1074 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 20 tüske (#22)
104 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
10 bumeráng (#249) 8 ezüstshuriken (#327) 16 * mérg. vas dobónyíl (#190)
24 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138) 34 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * ryuku mellvért (#689) 1 szöges páncél (#65)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 1 * jing-jang fejpánt (#556)
1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 4 * rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 2 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst karkötő (#158)
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 * koponya gyűrű (#1733) 2 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
9 fűszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 37]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 111 csepp spiritusz (#170), fér még: 9]
2 szent kehely (#257) [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 192 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 8 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bronzkulcs (#76)
7 csontkulcs (#74) 14 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
10 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
37 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
7 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
7 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
4 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 5 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 3 nagy aranykulcs (#246)
5 nagy bronzkulcs (#185) 6 nagy vaskulcs (#186) 34 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
3 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
6 tudás gyöngye (#522) 7 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 8 borkonyó bibe (#312)
4 bunthar bőr (#733) 19 csillezsályalevél (#1253) 4 darázsszárny (#652)
11 dözmöng szív (#122) 42 drótszőr (#37) 23 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 3 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268) 5 gyíkfű (#201)
42 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
10 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
5 kék orchidea (#68) 19 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
2 lidércesszencia (#1074) 10 liumbe hajtás (#655) 234 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56) 17 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 moa üveggömb (#383) 4 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667)
3 párducszem (#1073) 27 pirkit (#153) 45 polip szívóka (#391)
7 púderkő (#119) 8 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269)
40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 18 rakolits por (#669)
4 ramit kő (#226) 26 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
4 rozmárfog (#1069) 35 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
7 sárkánypikkely (#292) 3 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29)
42 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
7 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
7 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar tekercs (#653) 3 vasérc (#152)
9 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 197.24 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 50 gyöngymangó (#135)
39 quwarg kristály (#2238) 2 rinóbőr (#651) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku sisak (#688) 14 tankány karom (#237)
4 ulkor gyöngy (#1072) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
66 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 erőserkentő (#1405) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
5 tolmokov-koktél (#351) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 3 bőrsisak (#57) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyógykenőcs (#313) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kőszem (#304)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 pszi kő (#248)
1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72)
7 sárkánypikkely (#292) 8 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tankány karom (#237) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130 131 132
50
51
52
53
54
(124,51) varkaudar behemót (#189), a 73. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), északi tűzsárkány (#219)
(125,51) bandita (#758)
(125,52) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(125,53) szutykos remák (#191)
(126,52) szürke rinocérosz (#346), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), Acélöklű Kervin (2075. kalandozó)
(127,52) ryuku légiós (#361), csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 35. jellempróba
(128,52) oltár, ragyás burástya (#111)
(129,52) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(130,52) oltár, Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(131,52) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534)
(131,53) ragyás burástyák (#111), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek