215. forduló, 217. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 1. 23h:32'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,22] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 330.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[111,22] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő bal első lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [112,22] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,22] Belegyalogolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[114,22] Tovább úszol a tengerben. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [115,22] Erős tempókkal úszol tovább.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [116,22] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy partravetett medúza közeledik. (ld. enc.) {támadása: 17.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a partravetett medúza testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod a partravetett medúza testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 258.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[117,22] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 128 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a vortexmágus bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+114 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,22] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Meglapulsz néhány bucka mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 184.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 134.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 84.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy partravetett medúza. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a partravetett medúza testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a partravetett medúza fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A partravetett medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 34.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 34 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Már nem sok kell a következő szinthez. [34 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 16 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kántora vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 36 (47) Szint: 24 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 24 Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 335/291 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 246/140 Pénz: 4211 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 39/33
Eddig összesen 2064 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 084 TP-t kaptál. Jelenleg 1 338 279 TP-d van. A következő szinthez még 61 721 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, ongóliant, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/91 ökölvívás: 24/84 (+10%) szúrófegyverek: 20/90 (+1%)
vágófegyverek: 20/31 (+10%) ütőfegyverek: 16/7 lőfegyverek: 21/39 (+12%)
dobófegyverek: 17/88

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
118,120 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 198 időszaki: 40
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/40 (+15%) 2. nyomkövetés: 45/8 (+5%) 3. mászás: 15/47
4. csapdakészítés: 17/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 58/9 (+22%)
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 22/83 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 17/43 (+10%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 6/48 (+9%)
13. harcművészetek: 24/4 14. zene: 16/19 15. szörnyismeret: 5/11
16. pszi: 6/61 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 23/98
19. bányászat: 27/37 20. úszás: 15/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 120

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
mélység fattya (#199) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68, 81, 129.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17, 18.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 690, az összesen kapott pontszám: 86115. (összesen ölhető: 696 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4686 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 2 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 9 ezüsttollú nyíl (#363) 8 nyílvessző (#108)
7 rézgolyó (#343) 12 ubuk tüske (#131) 21 * vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 5 * gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 3 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst papi karkötő (#308)
1 mászó-karperec (#392)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
3 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 31 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 120 csepp spiritusz (#170), fér még: 80]
9 szent kehely (#257) [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
2 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 1]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
5 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
31 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 47 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 lant (#238) 1 manakristály (#500)
6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy vaskulcs (#186) 6 ork csodaszer (#1228)
27 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
2 rum (#1419) 1 sáfránykő (#979) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
3 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104) 2 fülemüle agyar (#267)
2 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 4 hibátlan tűzopál (#1642) 15 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 1 kazmár gyökér (#205) 2 lajhár csont (#236)
7 madártoll (#112) 2 moa üveggömb (#383) 3 mocsári penke (#148)
30 óndarab (#85) 51 pirkit (#153) 12 polip szívóka (#391)
5 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr (#404)
11 ramit kő (#226) 30 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 szulfin (#676) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221)
57 vasérc (#152)

Összsúly: 133.83 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arany (#50) 4 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119
21
22
23
(111,22) quwarg felderítő (#299)
(112,22) ryuku futárbérenc (#765)
(116,22) partravetett medúza (#363)
(117,22) purifikátor (#157), vortexmágus (#418)
(118,22) nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363)

Üzenet küldése a karakternek