214. forduló, 216. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 23. 16h:17'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,115] koordinátán.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 335.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 326.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 305.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

ef 7 513 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 251.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 8 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 249.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 199.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

106 107 108
114
115
116

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 4 csontpálcát 60 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 6 purifikátor hájat 108 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 8 vashegyű nyilat 48 aranyért.
Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

ea 529 8 eladod az 529. tárgyat 8
Eladtál 8 angyalok gyűrűjét. 1200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

be 697 3 bemész a 697. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5450 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit?
Elmondod, hogy 3 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 17 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

bb 1553 696 124 beraksz a bankba az 1553. tárgyat (696 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 méregfogat. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku buzogányt. Beraksz a bank széfjébe 25 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 143.]

be 709 26 165 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] és egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,115] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs jobb első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a khór darázs jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,116] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle nyakát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [105,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy agyfröccsentő, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 93.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

104 105 106 107 108
114
115
116
117
118
(105,117) quwarg harcos (#201), a 126. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(106,116) Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(107,115) khór darázs (#348), Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393)

[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Utad során felfedezel egy csodák kútját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a régi Huertoltól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 5 1 mozogsz keletre, délnyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy agyfröccsentő lábát masszírozza. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [104,118] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Mély Grum közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mély Grum testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mély Grum testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Mély Grum bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Mély Grum nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vasalt bunkó és 1 vassisak. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor jobb oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 35, gyógyulás: 3, összesen: -32 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,117] Az erdőt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy agyfröccsentő irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 63.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[106,116] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,115] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bandita testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Szereztél 11 aranyat. 1 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy elf kósza házát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 2 2 3 mozogsz 2 2 3
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Hirtelen egy védelmező morfot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf farkát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 10 pirkit. 2 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [9 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 3 6 6 mozogsz 3 6 6
Egyhelyben toporogsz.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [1. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [6. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 8 8 11 mozogsz 8 8 11
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 6 vasérc. 1 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 11 13 13 mozogsz 11 13 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 16 16 18 mozogsz 16 16 18
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 18 22 22 mozogsz 18 22 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 25 25 29 mozogsz 25 25 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 29 32 32 mozogsz 29 32 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 37 37 41 mozogsz 37 37 41
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 41 46 46 mozogsz 41 46 46
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 50 50 55 mozogsz 50 50 55
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 55 59 59 mozogsz 55 59 59
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 64 64 69 mozogsz 64 64 69
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 69 70 mozogsz 69 70
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 11, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az ősi szilmill. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 37 (48) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (51) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 35 % Életkor: 31/33 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 483/483 Jellem: jó (104) Tul. pont: 3
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 707/29 Pénz: 165 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 37/25 Pszi pont: 160/143
Eddig összesen 2351 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 595 TP-t kaptál. Jelenleg 1 708 372 TP-d van. A következő szinthez még 291 628 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/64 (+4%) vágófegyverek: 31/80 (+8%) dobófegyverek: 29/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
107,115 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 8. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 15. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 72,84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/10 2. nyomkövetés: 38/99 (+30%) 3. mászás: 9/56
4. csapdakészítés: 26/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 19/54 (+6%) 6. gyógyítás: 33/39
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 17/13 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 62/78 (+16%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 8/78
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 17/77 (+1%) 15. szörnyismeret: 20/59
16. pszi: 27/19 (+4%) 17. zárnyitás: 18/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 23/89 20. testépítés: 4/92 21. főzés: 10/11 (+11%)
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) varázsenergia (#161)
láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133)
agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687) agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190)
agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 76 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 19 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1384 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 1 borostyán függő (#162)
4 csontpálca (#329) 2 kaja (#2) 1 királyi korona (#338)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 méregfog (#1553)
3 ork csodaszer (#1228) 5 purifikátor háj (#269) 25 rókafarok (#124)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 ryuku buzogány (#696) 1 sáfránypor (#211)
3 tinta (#101) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
8 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 darázsszárny (#652) 1 ezüst karkötő (#158)
2 fülemüle agyar (#267) 1 kék orchidea (#68) 2 khatiszon kristály (#2322)
1 koponya gyűrű (#1733) 22 mákrózsa virág (#56) 10 pirkit (#153)
1 vasalt bunkó (#181) 6 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108
114
115
116
117
118
119
(104,118) Mély Grum (#7122), Chara-din monolitja (#534), purifikátor (#157)
(105,117) quwarg harcos (#201), a 126. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 45. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(106,116) Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(107,115) khór darázs (#348), Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), bandita (#758), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek