TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. aug. 6. 9h:33'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Urgod fétisét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Rém trófea, egy triklem drakolder trófea és egy sötét ölész trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tud Ákos. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz Deirra the Darkkal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csillogó karkötőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Bropxat trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Eldereth szilánkot (2500 arany kikiáltási áron), 1 Eldereth szilánkot (2600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 4. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy jégisten amulettet, egy Khór kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy T'vadar trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jázmin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nővel. Bőre bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lánghordozó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy mithril kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy T'vadar trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
A 4. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy törpe bakancsot és egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy varkaudar őslich trófea, egy T'vadar trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Vay Decker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 4. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Baghar fétisét (1200 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (80 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (85 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (90 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (400 arany kikiáltási áron), 2 kőszemet (30 arany kikiáltási áron), 1 trikornis szarvat (40 arany kikiáltási áron), 1 praglonc hártyát (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 5. napon összefutsz egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruházatát egy Kronga hadúr trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pterois volitans. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon találkozol Bitang Barnabás sal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 6. napon megintcsak összeakadsz Tud Ákossal. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Syrac Hold. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-43 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 827. hetének nyerőszámai: 19, 17, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
292 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
* 2. KP: |
elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]
* 3. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 500% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
* 4. KP: |
használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 348.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 348.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 348.]
* 5. KP: |
energia fejlesztése 20 |
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] A befejezéshez még 98 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 228.]
tps 50 |
TVP spórolása: 50 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 178.]
hh 150 135 1107 |
használod a 150. tárgyat a 135. tárgyat az 1107. tárgyat |
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+187 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 175.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 172.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
10 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
10 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat
|
Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat Alanor központjától keletre 201, délre 90 mérföldre található.
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 161.]
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy Raia angyala közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lovagi tábort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nővel. Bőre bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lánghordozó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy mithril kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy T'vadar trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Összefutsz Qu' Elfine Supinummal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cirkuszi kitűzőt, egy cirkuszi surranót, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hősi övcsatot, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kreiton lich trófea és egy kreiton jótündér trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 156.]
be 624 619 3 |
bemész a 624. épületbe |
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 lélekesszenciát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 1 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 151.]
[364,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy lidércúr. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[5 pontot használtál fel, van még 146.]
v 163 190 60 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lidércúr (#252)
(365,64) Raia angyala (#333), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), egy árnymanó nő, Qu' Elfine Supinum (4471. kalandozó)
[190,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel végigvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-55 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 121.]
m 3 6 5 |
mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra |
[191,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [190,61] Továbbra is síkságon vagy.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kissé megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyílvessző, egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő és egy borostyán függő. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru jön feléd.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel felnyitod a taalru tigristestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb és egy arany karperec. 3701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttőr és egy harci kalapács. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [189,62] Még mindig füves síkságon vagy.
Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Orkhan Thai jön feléd.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az Orkhan Thai lángoló karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő, egy pular kristály, egy aranytű és 2 ezüst nyaklánc. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, egy trófea nyaklánc, egy pular kristály és egy nagy bronzkulcs. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [121 pontot használtál fel, van még 0.]
tpf 50 |
TVP elővétele: 50 pontért |
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
hu 196 309 180 |
hulladék: 196 309 180 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
hu 385 233 189 |
hulladék: 385 233 189 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
v 96 185 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(189,62) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba
(190,60) Raia oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421)
(190,61) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), 22. jellempróba, Tharr oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
[185,60] Épületek tűnnek fel.
A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 5 fekete gyöngyöt 30 aranyért, 1 furulyát 7 aranyért, 1 moa gyémántot 80 aranyért, 1 moa üveggömböt 5 aranyért, 8 mocsári penkét 8 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 16 rézdarabot 16 aranyért, 5 rozmárfogat 15 aranyért, 1 vas dobónyilat 7 aranyért, 1 aranytűt 4 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 ubuk tüskét 1 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
ve 3 2 |
megveszed a 3. tárgyat 2 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
m 3 5 |
mozogsz délkeletre, délnyugatra |
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 4 obszidián függőt 40 aranyért, 3 trófea nyakláncot 90 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért.
(Továbbmész...) [185,62] Még mindig a városban vagy.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
hh 1639 1096 1096 |
használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Mivel szokatlanul sok a gyerek a városiak közt, ezért ma kivételesen a válogatott rémségek helyett inkább pajkos manókat mutatsz az összegyűlteknek. Akad köztük alattomos fajta, rejtőzködő, és főzésben járatos manócska is, aztán olyan, aki mindenféle vadász-trükköket ismer, és olyan, akinek gyógyító ereje van. A látványt eltorzított hangon mindenféle vicces mondattal teszed még mulatságosabbá, és hatalmas sikert aratsz. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (91 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 9.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 zafír medallion többletet jelez. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 2. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
* 4. BP: |
energia fejlesztése 2 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 5. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 28, 3.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.
Erő: |
31 (37) |
Szint: |
24 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
26 (34) |
Támadás: |
37 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
28 (40) |
Védekezés: |
89 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
6/7 év |
Egészség: |
26 (32) |
Életpont: |
435/187 |
Jellem: |
jó (553) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
29 (48) |
Varázspont: |
1021/412 |
Pénz: |
7394 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
187/272 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
372 |
Eddig összesen 1379 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23397 TP-t kaptál. Jelenleg 1384841 TP-d van. A következő szinthez még 15159 TP szükséges. Trófeáid:
méregelementál,
viharóriás,
ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5843 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
29 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
26 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
39 |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
17 |
5. csapdaészlelés: |
3 |
6. gyógyítás: |
50 |
7. titkosírás: |
3 |
8. felderítés: |
22 |
9. szörnyidomítás: |
3 |
10. teológia: |
36 |
11. taumaturgia: |
65 |
12. versengés: |
10 (+1) |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
10 |
16. szörnyismeret: |
5 |
17. pszi: |
24 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
3 |
20. bányászat: |
10 |
21. úszás: |
11 |
22. csapatmunka: |
2 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(185,62) csodák kútja (#1096)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland