214. forduló, 216. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 17. 10h:04'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,45] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. [sallank karom ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 224 23 24 elmormolod a 224. varázslatot a 23. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

v 6 20 15 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

v 1 10 20 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

vv 182 364 2 elmormolod a 182. varázslatot a 364. varázslatot a 2. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 344.]

h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: ek 40 6 0 t. energia kisütése: 40 6
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 30 TVP-t. [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: kf 737 0 0 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. KP: ef 5 509 0 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 334.]

t 223 támadod a 223. szörnyet
FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

t 154 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1755 600 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+600 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 329.]

hu 96 291 186 hulladék: 96 291 186
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ftv 61 154 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

flh 12 176 felt. lőfegyver haszn. 12 a 176. tárggyal
Ok, FLH 12 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a Mnebolath testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 6 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 83, gyógyulás: 64, összesen: -19 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: egy bronzpajzs. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével felnyitod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. 3 241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 32, gyógyulás: 29, összesen: -3 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath jobb oldalát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 6 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 88, gyógyulás: 65, összesen: -23 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 58, gyógyulás: 202, összesen: +144 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [50 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[151,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével megcsapod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [152,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sardullah Sharpa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 48, gyógyulás: 50, összesen: +2 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 252.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 4 3 18 mozogsz 4 3 18
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [4. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével megvágod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos nyakát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 20, gyógyulás: 41, összesen: +21 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [17. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [90 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 11 39 15 mozogsz 11 39 15
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg királynő lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével végigvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb vállát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [21. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [22. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nitmák pengével megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Hamarosan 9 q. rohamosztagost pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos nyakát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vámpírkarddal végigvágod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 34, gyógyulás: 20, összesen: -14 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Hirtelen egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [27. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal megvágod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [33. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [34. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével végigvágod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [156 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 30 (49) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 26 (55) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (39) Védekezés: 61 (67) Menekülés: 30 % Életkor: 147/160 év
Egészség: 30 (42) Életpont: 803/1203 Jellem: gonosz (271) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (70) Varázspont: 946/597 Pénz: 1584 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 84/0 Pszi pont: 192/113 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2402 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 879 TP-t kaptál. Jelenleg 4 332 405 TP-d van. A következő szinthez még 167 595 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 95 az új rendszer szerint. A 194. fordulódban 3031 arany került a bankszámládra. 3171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 16/43 szúrófegyverek: 24/8
vágófegyverek: 34/86 (+24%) ütőfegyverek: 10/22 lőfegyverek: 30/62 (+17%)
dobófegyverek: 15/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 1. szinten, 35. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/59 (+300%) 2. nyomkövetés: 50/18 3. lopás: 5/67 (+300%)
4. mászás: 16/3 5. csapdakészítés: 17/48 (+7%) 6. csapdaészlelés: 8/0 (+330%)
7. gyógyítás: 25/88 8. titkosírás: 4/36 9. felderítés: 27/54 (+306%)
10. szörnyidomítás: 8/18 11. teológia: 34/3 (+4%) 12. taumaturgia: 44/9 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/22 14. versengés: 12/31 15. harcművészetek: 8/30
16. zene: 5/33 17. szörnyismeret: 15/33 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 4/44 (+300%) 20. vadászat: 32/55 21. vitalitás: 1/59
22. bányászat: 14/23 23. testépítés: 8/77 24. úszás: 8/21
25. főzés: 8/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) szürkeáll. aktiv (#71) áldomás (#6) (2,15) vámpirizáció (#1) (9,20)
Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 149. Szerzett pont: 20376. Beállított erő: 0 Összpont: 20376

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 224 23 24, p 71, v 6 20 15, v 1 10 20, vv 182 364 2, h 1133, h 841, h 745, p 73, v 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) $2 orgyilkos tőr ($225) $1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 * nitmák penge (#837)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $1 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 3 * ezüsthegyű nyíl (#323) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
17 kerek kő (#19) 11 mérg. ubuk tüske (#137) 32 mérgezett vasnyíl (#187)
29 nyílvessző (#108) 8 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 15 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
7 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
5 jégpasztilla (#1566) 12 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 8 ubuk dobónyíl (#138)
10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 haramaki (#1367) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 mentát korona (#1559) 2 * optiri agysisak (#315) 1 rémbőr tarkóvédő (#737)
1 * ryuku kalózkendő (#1157)
Köpenyek
1≥1 rejtőköpeny (#277) 1 * ryuku vadászing (#1158) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) 2 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * rubin fülbevaló (#673)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
3 * denevér szimbólum (#140) 3 * gólem talizmán (#811) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 korinthai talizmán (#814) 1 nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mászó-karperec (#392)
1≥6 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 drakolder gyűrű (#969) 43 ezüst gyűrű (#180) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * bronz éjmedál (#2440) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Nyergek
$1 trikornis nyereg ($1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 26]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 9 korty sötét ital (#284), fér még: 1]
12 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 45]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 30]
3 sólyomcsőr (#1223) [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 31]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 92]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
3 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 23]
5 zöld üveg (#82) [bennük 20≥20 csepp ragasztó (#83), fér még: 80]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 agyértágító (#1406) 31 áldott kő (#642)
1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 aranytermő ládikó (#504) 2≥8 aranytű (#272)
1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34) 3 bájital (#261)
1 bo'adhun idol (#745) 5 cirkuszi pergamen (#1233) 6 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 1 erőserkentő (#1405) 14 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fiatalság itala (#473)
4 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 10 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 73 kaja (#2) 4 kötél (#92)
13 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 márványkulcs (#245)
1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246)
$1 nagy bronzkulcs ($185) $3 nagy vaskulcs ($186) 1 olló (#335)
5 ork csodaszer (#1228) 3 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 ryuku amfora (#1153)
1 sejtfiatalító (#1408) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
14 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
6 tudás gyöngye (#522) 7 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1≥1 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 4 alaprúna (#2670)
2 alligátorbőr (#661) 8 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
$1 arx formázó minta ($298) 1 bev formázó minta (#299) 7 borkonyó bibe (#312)
$1 bunthar bőr ($733) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 din formázó minta (#301)
1 dorony tüdő (#212) 22 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
11 ezüstdarab (#326) 15≥24 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
20 fokhagyma (#403) 1 fpi formázó minta (#419) 1 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 2≥2 gromak bőr (#268)
12 gyíkfű (#201) 51 gyöngymangó (#135) 16 halcsont (#390)
1 hattyútoll (#1222) 2 hókutya nyakörv (#1077) 1 hro formázó minta (#601)
6 ilkin érc (#232) 1 kaktuszbogyó (#429) 10 kaktusztüske (#114)
22 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 8 kék orchidea (#68)
10≥10 kőszem (#304) 10 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447) 32 madártoll (#112)
28 mágiaszilánk (#2668) 1≥1 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56)
1 mammutbőr (#1078) 11 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377)
4 moa üveggömb (#383) 32 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
17 mutáns csont (#331) 1 Napsörény szarva (#1569) 10 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 45 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215)
15 púderkő (#119) 17 pular kristály (#239) 11 purifikátor háj (#269)
205 quwarg tojás (#360) 10 rájabőr (#404) 5 ramit kő (#226)
1≥4 raptor karom (#281) 16 remák szív (#264) 22 rézdarab (#70)
16 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) 3≥3 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292) 3 smirglilevél (#29)
5≥22 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 2 szuperkötél (#209)
4 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) $1 teknősesszencia ($702)
2 tükör (#43) 1≥1 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15)
12 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 31 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 302.46 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 311 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
585 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
1 kristályfolyadék (#449) 3 tinta (#101) 1 vashegyű nyíl (#176)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzpajzs (#89) 4 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 23 kaja (#2) 99 quwarg tojás (#360)
5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

149 150 151 152 153
44
45
46
47
(150,45) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), magnetikus praglonc (#200)
(151,45) áeratikus hasnyák (#243), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek