Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 16. 9h:16' EZ A 394. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 395. játékheted kezdete: szept. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 5. KP: | használod a 135. tárgyat |
ft 692 | támadod a 692. szörnyet |
ef 7 503 | energia fejlesztése 7 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 306.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 296.]
a 295 1174 1 | átadod a 295. tárgyat az 1174. kalandozónak (1 darabot) |
flh 1 363 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 363. tárggyal |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [104,117] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Továbbmész...) [103,117] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 566 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [101,118] Fák, mindenütt csak fák. Ez Valik erdeje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy khór darázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 566 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[101,103] Az erdő után alacsonyhegység következik. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 200 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 1140 | bemész az 1140. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 219 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 55 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű. 1539 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [100,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [99,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
a 159 1174 1 | átadod a 159. tárgyat az 1174. kalandozónak (1 darabot) |
a 224 1174 1 | átadod a 224. tárgyat az 1174. kalandozónak (1 darabot) |
a 160 1174 1 | átadod a 160. tárgyat az 1174. kalandozónak (1 darabot) |
a 1137 1174 5 | átadod az 1137. tárgyat az 1174. kalandozónak (5 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
Erő: | 27 | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 296/275 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (32) | Varázspont: | 204/51 | Pénz: | 699 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 12/3 | Pszi pont: | 22/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/47 (+5%) | vágófegyverek: | 20/71 | ütőfegyverek: | 2/15 |
lőfegyverek: | 17/45 (+30%) | dobófegyverek: | 23/29 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/59 | 2. nyomkövetés: | 29/89 (+36%) | 3. lopás: | 7/95 |
4. mászás: | 8/21 | 5. csapdakészítés: | 15/36 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/5 |
7. gyógyítás: | 53/46 (+40%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 16/46 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 18/5 (+7%) | 12. taumaturgia: | 13/79 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 2/12 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 20/0 |
16. zene: | 19/34 (+13%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/88 (+3%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/76 | 21. bányászat: | 13/37 (+10%) |
22. főzés: | 9/33 (+9%) | 23. csapatmunka: | 2/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 153 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | elit csatavért (#295) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
5 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vassisak (#160) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranytű (#272) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 2 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar páncél (#294) | 2 | víz (#27) |