214. forduló, 216. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 28. 9h:06'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,63] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kis vaskulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkést. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 405.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy sötét tekercs elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 370.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 360.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba könnyűnek tűnik: egy kardfogú fülemüle megölése a feladatod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy degradátor. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 351 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Tarfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy ongóliantot!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő, egy réz papi karkötő és egy aranytű. 3 591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 81, gyógyulás: 58, összesen: -23 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4 680 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 320.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

m 6 mozogsz nyugatra
[115,63] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1108, sebződés: 8, gyógyulás: 59, összesen: +51 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 309.]

le 811 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

kt 1405 1 elkészíted az 1405. tárgyat (1 darabot)
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 erőserkentőt. 936 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

kf 815 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[116,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 15, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [117,61] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [118,60] Dombos terepre érkeztél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy vaskohót. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [33 pontot használtál fel, van még 271.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[119,59] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [120,58] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az ötödik és egyben az utolsó próbához érkezel. Négy kártyából kell kiválasztanod a két megfelelőt. Elsőre jó lapot húzol. Bizakodva és a homlokod ráncolva választod ki mellé a másodikat, de sajnos rosszul döntöttél. 916 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Déja vu, 1 Sötét halál. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Szerencsejáték, 3 Déja vu. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Kisebb quwarg istenség, 3 Kaszabolósáska, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Orzag bilincse, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim, 1 A bajnok manifesztációja. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 916 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 65 darab aranyérmét.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 916 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [121,57] Továbbra is alacsonyhegység.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [63 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[122,56] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [123,55] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [33 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 mozogsz északkeletre
[125,53] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [11 pontot használtál fel, van még 164.]

ek 334 2 25 t. energia kisütése: 334 2 25
Harci mágia: tűzkéz, 25. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 11 madártollat. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 pular kristály. [3 pontot használtál fel, van még 161.]

szk 191 keresed a 191. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szutykos remákot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 158.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 80.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 24, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 80 pontod maradt, ebből a következő körre 80 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 31 (51) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 24 (44) Támadás: 59 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (30) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 33/160 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 509/721 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 699/225 Pénz: 3809 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 24/5 Pszi pont: 140/142
Eddig összesen 2430 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 977 TP-t kaptál. Jelenleg 2 153 439 TP-d van. A következő szinthez még 146 561 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ongóliant hadúr, aranyfecske. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 ökölvívás: 28/52 (+5%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 21/39 (+2%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 26/49 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
125,53 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 48/21 (+35%) 3. mászás: 18/55 (+6%)
4. csapdakészítés: 19/32 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/57 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 20/6 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 30/18 (+12%) 11. taumaturgia: 28/43 12. szerencsejáték: 3/71 (+12%)
13. versengés: 18/4 (+27%) 14. harcművészetek: 32/75 15. zene: 7/43 (+12%)
16. szörnyismeret: 27/31 (+37%) 17. pszi: 20/31 (+5%) 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 4/38 (+12%) 20. bányászat: 23/34 (+48%) 21. testépítés: 1/50
22. úszás: 8/70 23. főzés: 8/70 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (60,20) vámpirizáció (#1) (86,10) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1074 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 20 tüske (#22)
104 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
11 bumeráng (#249) 8 ezüstshuriken (#327) 16 * mérg. vas dobónyíl (#190)
29 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138) 34 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 4 * rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 obszidián karkötő (#229) 2 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 * koponya gyűrű (#1733) 2 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
9 fűszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 37]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 103 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 192 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13]
4 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 8 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bronzkulcs (#76)
7 csontkulcs (#74) 14 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 erőserkentő (#1405) 10 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 36 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 9 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240)
3 kis ónixkulcs (#1110) 7 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 5 manakristály (#500)
2 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185) 6 nagy vaskulcs (#186)
34 ork csodaszer (#1228) 1 plazmagömb (#2235) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
3 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
6 tudás gyöngye (#522) 8 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 8 borkonyó bibe (#312)
4 bunthar bőr (#733) 20 csillezsályalevél (#1253) 4 darázsszárny (#652)
11 dözmöng szív (#122) 42 drótszőr (#37) 23 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 2 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268) 5 gyíkfű (#201)
44 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
10 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
5 kék orchidea (#68) 17 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
2 lidércesszencia (#1074) 10 liumbe hajtás (#655) 234 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 17 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 moa üveggömb (#383)
4 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667) 3 párducszem (#1073)
28 pirkit (#153) 45 polip szívóka (#391) 7 púderkő (#119)
8 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269) 40 quwarg tojás (#360)
2 rájabőr (#404) 18 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226)
25 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 4 rozmárfog (#1069)
36 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668)
25 smirglilevél (#29) 42 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
1 teknősesszencia (#702) 7 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar tekercs (#653)
3 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 186.35 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 50 gyöngymangó (#135)
39 quwarg kristály (#2238) 2 rinóbőr (#651) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku sisak (#688) 17 tankány karom (#237)
4 ulkor gyöngy (#1072) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
95 arany (#50) 3 gólem talizmán (#811) 1 kaja (#2)
11 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 erőserkentő (#1405) 2 fülemüle agyar (#267)
1 gromak bőr (#268) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkés (#6)
5 manakristály (#500) 1 obszidián karkötő (#229) 1 pular kristály (#239)
1 réz papi karkötő (#307) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
(116,62) élőholt quwarg (#202), 43. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(116,63) ryuku légiós (#361), kardfogú fülemüle (#146), ongóliant (#159)
(117,61) Sheran oltár, 43. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(118,60) kétfejű troll (#163), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, 39. jellempróba, érclelőhely
(119,59) vadtroll (#70), vaskohó (#155), oltár
(120,58) tüskés harci gromak (#156), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(121,57) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(122,56) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(123,55) oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(124,54) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek