210. forduló, 220. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 18. 9h:26'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [145,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku vadászinget (3001 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 29 polip szívókát (719 arany), 15 polip szívókát (325 arany), 1 bunthar bőrt (300 arany).
Fist Fighter, amikor összefutottatok, adott neked 10 ezüstdarabot. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
276 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 400.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 389.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 388.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +70 max. életerő, +70 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 380.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 378.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 376.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 372.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

kt 734 elkészíted a 734. tárgyat
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 332.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol Reskatorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fűzött kagylósort, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. (Csábmosoly.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 322.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[145,9] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a korinthai amőba testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 120, gyógyulás: 110, összesen: -10 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +8% versengés.)

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő).
[21 pontot használtál fel, van még 281.]

v 198 193 12 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(145,9) 49. jellempróba, korinthai amőba (#420)

[193,12] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy átokmurgattyú. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy megsebzett manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 170 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 154 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 9, gyógyulás: 115, összesen: +106 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 271.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

ft 165 275 támadod a 165. szörnyet a 275. szörnyet
FT 165 parancs tárolva. FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 475 560 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 8 7 3 mozogsz 8 7 3
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod az agyagelementál testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Möszehát pajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 123 életpontot sebeztél. Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Egy agyagelementált pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Egy bazaltelementál lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Möszehát pajzzsal végigvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzelementál! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tűzelementál fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a tűzelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 84, gyógyulás: 102, összesen: +18 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzelementál! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tűzelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 74 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 97, gyógyulás: 106, összesen: +9 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy viharóriás. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a viharóriás testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a viharóriás bal lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 260, gyógyulás: 116, összesen: -144 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bibircsók-óriás van előtted! Fegyvere egy bunkó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Möszehát pajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 91 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bávatag golombár. Fegyvere egy szöges bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Möszehát pajzzsal felnyitod a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (28 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szöges bunkót [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 nagy bronzkulcsot [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). [56 pontot használtál fel, van még 210.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 5 10 23 mozogsz 5 10 23
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jégelementál van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál jobb oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a jégelementál fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 92, gyógyulás: 55, összesen: -37 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. (Önanalízis: +29% csapdaészlelés.) Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő dizen kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 óriásölő, 3 gyógykenőcs, 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 1 moa zafír és 240 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. [9. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve Pörhemór köre. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] A földön egy elsárgult papírdarabot találsz, a következő szöveggel: "A fenébe! Ha azon a buta golombáron múlik, bárki megtalálhatja!" A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [22. PONT.] Egy hegyi góliátot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hegyi góliát bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 148 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 14 aranyat. 2468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 30, gyógyulás: 54, összesen: +24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hegyi góliát van előtted! Fegyvere egy bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a hegyi góliát jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 11 aranyat. 2468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 34, gyógyulás: 51, összesen: +17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [23. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. (Önanalízis: +19% csapdaészlelés.) Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 10 ezüstdarab, 240 arany, 3 tudás gyöngye, 1 kvazár kesztyű [kvazár kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 manakristály, 8 tolmokov-koktél, 2 ezüsttollú nyíl és 1 drakolder kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). [96 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 28 32 40 mozogsz 28 32 40
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [22. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [25. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [28. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ongóliant. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 3563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 75, gyógyulás: 71, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bibircsók-óriás! Fegyvere egy bunkó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [88 pontot használtál fel, van még 6.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 4.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 42 17 20 mozogsz 42 17 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 14 16 16 mozogsz 14 16 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 3 5 905 mozogsz 3 5 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 1559 453 1088 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Felhasználod a manakristályt. (+1210 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-70 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT)
Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet!

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios főpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 28 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 39 (42) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 38 (43) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 6/11 év
Egészség: 34 (44) Életpont: 705/483 Jellem: jó (15) Tul. pont: 6
Szerencse: 40 (52) Varázspont: 1212/682 Pénz: 2356 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 301/236 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1686 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35965 TP-t kaptál. Jelenleg 2476811 TP-d van. A következő szinthez még 123189 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten. A 214. fordulódban 2489 arany került a bankszámládra. 2513 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 10/91 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 33/95 (+6%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: 29/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/18 2. nyomkövetés: 49/45 3. lopás: 1/76
4. mászás: 16/12 5. csapdakészítés: 16/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/3 (+78%)
7. gyógyítás: 15/46 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 23/86 (+6%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 85/45 (-78%) 12. taumaturgia: 69/76 (-133%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 14/26 (+8%) 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 31/9 18. pszi: 27/12 (+2%)
19. zárnyitás: 1/27 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 14/7 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 3/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) bűvölés (#20) (326,2) felejtés (#68) (999) felejtés (#68) (998)
felejtés (#68) (989) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57) villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)
csábmosoly (#16) varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396) 10 bunthar bőr (#733)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 dizen kulcs (#472) 10 drótszőr (#37)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
754 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bunthar zsák (#734)
1 drakolder kulcs (#524) 9 ezüstdarab (#326) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
3 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 moa zafír (#381)
1 óriásölő (#528) 1 szent jogar (#150) 7 tolmokov-koktél (#351)
3 tudás gyöngye (#522) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,12) a 94. labirintus bejárata, átokmurgattyúk (#225), manaelementál (#290), agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), tűzelementál (#276), viharóriás (#278), bibircsók-óriás (#120), bávatag golombár (#165), jégelementál (#277), hegyi góliát (#244), ongóliant (#159)

Üzenet küldése a karakternek