214. forduló, 216. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 3. 16h:05'
EZ A 1207. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
1208. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 368.]

* 4. KP: kf 160 0 0 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 333.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 332.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

ep 400 200 1 építed a 400. tárgyat 200 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 329.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Igazán szomorú, hogy nem vetted még ki a részed a munkából - csóválja meg fejét. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Röviden mesélsz kalandjaidról. - Igazán szomorú, hogy nem vetted még ki a részed a munkából - csóválja meg fejét. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 160 1 eladod a 160. tárgyat 1
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 1 3 eladod az 1. tárgyat 3
Eladtál 3 deus ex machinát. 75 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 1562 1 eladod az 1562. tárgyat 1
Eladtál 1 Métely páncélját. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 285 1 eladod a 285. tárgyat 1
Eladtál 1 Szent Kulacsot. 100 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 159 1 eladod a 159. tárgyat 1
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 23 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ea 166 10 eladod a 166. tárgyat 10
Eladtál 10 ugh mérget. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 627 16 megveszed a 627. tárgyat 16
Vásároltál 16 adamantitot. 592 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 298 1 megveszed a 298. tárgyat 1
Vásároltál 1 arx formázó mintát. 37 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

f 627 kísérletezel a 627. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz adamantit páncélt. (ld. enc.) 528 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 300.]

f 627 kísérletezel a 627. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz adamantit sisakot. (ld. enc.) 438 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 290.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+9 arany). [20 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 249.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 556 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY)
Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban.

ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY)
Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 96. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 30 (31) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 Életpont: 311/311 Jellem: jó (331) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 395/167 Pénz: 40 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/11 Pszi pont: 181/82
Eddig összesen 1044 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 160 TP-t kaptál. Jelenleg 402 140 TP-d van. A következő szinthez még 47 860 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, óriás szőröspók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/38 (+6%) szúrófegyverek: 23/45 vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 23/65

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/32 2. nyomkövetés: 36/70 3. mászás: 8/50
4. csapdakészítés: 9/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 56/15
7. titkosírás: 4/25 8. felderítés: 23/95 (+25%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 18/88 (+10%) 11. taumaturgia: 8/47 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 7/18 15. zene: 16/82 (+25%)
16. szörnyismeret: 7/4 17. pszi: 24/50 (+3%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/40 (+1%) 20. bányászat: 15/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), északi aurach (#350), szubreális vámpír (#223), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) halálkapu (#126)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 127 (limit: 1760), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8096.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1580 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553) 2 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 4 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 bunkó ($5) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 tolmokov-koktél (#351)
19 * ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * kvazár páncél (#251)
Sisakok
1 * optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142)
1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 22 csepp tinta (#101), fér még: 8]
6 éjurna (#2368) [bennük 46 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 14]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 81]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 43]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
3 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 106 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 1 keg gomba (#1615) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 2 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 16 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661)
11 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
20 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 4 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 13 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 5 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fülemüle agyar (#267) 5 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 3 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 5 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
4 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
4 liumbe hajtás (#655) 35 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
4 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 + móri gyümölcs (#116)
4 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667) 49 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 6 ovimon-bogyó (#207) 13 pirkit (#153)
8 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 1 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 10 smirglilevél (#29)
19 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47) 6 szulfagor agyar (#677)
2 téfea-agy (#172) 2 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660)
2 trikornis szarv (#198) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
30 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 159.42 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
252 arany (#50) 3 deus ex machina (#1) 1 kis vaspajzs (#159)
1 Métely páncélja (#1562) 1 Szent Kulacs (#285) 10 ugh méreg (#166)
1 vassisak (#160) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 adamantit (#627) 1 arx formázó minta (#298) 3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
58
59
60
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek