Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 17. 9h:13' EZ A 511. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 512. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 23 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 23. varázslatot a 24. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 10 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 182 364 2 | elmormolod a 182. varázslatot a 364. varázslatot a 2. varázslatot |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 2. KP: ek 40 6 0 | t. energia kisütése: 40 6 |
* 3. KP: kf 737 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
* 4. KP: ef 5 509 0 | energia fejlesztése 5 |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
hu 1536 185 298 | hulladék: 1536 185 298 |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
t 223 | támadod a 223. szörnyet |
t 154 | támadod a 154. szörnyet |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éjkornis jobb oldalát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével megcsapod az éjkornis fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 100, gyógyulás: 34, összesen: -66 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 11, gyógyulás: 43, összesen: +32 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 115 életpontot sebeztél. A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}
Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vámpírkarddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 12, gyógyulás: 185, összesen: +173 ÉP}
(Továbbmész...) [154,38] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
ek 40 11 | t. energia kisütése: 40 11 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 112, gyógyulás: 92, összesen: -20 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével végigvágod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [152,39] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével felnyitod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. 1 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 140, gyógyulás: 37, összesen: -103 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A 14 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (14 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az 5 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 175, gyógyulás: 214, összesen: +39 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 111 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (13 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 129, gyógyulás: 185, összesen: +56 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 6 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 83, gyógyulás: 61, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 159, gyógyulás: 66, összesen: -93 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 50 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével felnyitod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, 2 vasérc, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 4 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 127, gyógyulás: 46, összesen: -81 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion fejét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével felnyitod az ekharion fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 9, gyógyulás: 47, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [152,41] A dombság átmegy hegységbe.
(Továbbmész...) [151,42] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Jól kivehetőek a távolban.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 11 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (15 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Vámpírkarddal végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A 6 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 192, gyógyulás: 222, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (14 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Vámpírkarddal végigvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 6 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1153, sebződés: 142, gyógyulás: 205, összesen: +63 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 6 830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 93, gyógyulás: 86, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a taalru póklábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru fejét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-72 varázspont.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a taalru tigristestét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével súrolod a taalru testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, 3 vas dobónyíl és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 10 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 126, gyógyulás: 156, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi jobb karját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a Notermanthi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 12 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 162, gyógyulás: 121, összesen: -41 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [151,44] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elfeledett kalandor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba bal oldalát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 173, gyógyulás: 118, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [150,45] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tüskés Golyócska előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy quwarg bolyt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
h 211 | használod a 211. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 35 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
* 5. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
Erő: | 30 (49) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 26 (55) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (39) | Védekezés: | 61 (67) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/160 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 805/940 | Jellem: | gonosz (269) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (66) | Varázspont: | 940/191 | Pénz: | 2169 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 84/0 | Pszi pont: | 192/94 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | 16/43 | szúrófegyverek: | 24/8 |
vágófegyverek: | 34/62 (+23%) | ütőfegyverek: | 10/22 | lőfegyverek: | 30/45 (+15%) |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 68 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/59 (-293%) | 2. nyomkövetés: | 50/18 | 3. lopás: | 2/67 (-300%) |
4. mászás: | 16/3 | 5. csapdakészítés: | 17/41 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/70 (-300%) |
7. gyógyítás: | 25/88 | 8. titkosírás: | 4/36 | 9. felderítés: | 24/48 (-258%) |
10. szörnyidomítás: | 8/18 | 11. teológia: | 33/99 (+12%) | 12. taumaturgia: | 43/93 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 3/22 (+11%) | 14. versengés: | 12/31 (+14%) | 15. harcművészetek: | 8/30 |
16. zene: | 5/33 | 17. szörnyismeret: | 15/33 | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 1/44 (-300%) | 20. vadászat: | 32/55 | 21. vitalitás: | 1/59 |
22. bányászat: | 14/23 (+33%) | 23. testépítés: | 8/77 | 24. úszás: | 8/21 |
25. főzés: | 8/19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 146. Szerzett pont: 19856. Beállított erő: 0 Összpont: 19856 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 23 24, p 71, v 6 20 15, v 1 10 20, vv 182 364 2, h 1133, h 841, h 745, p 73, v 10. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | $2 | orgyilkos tőr ($225) | $1 | varkaudar lándzsa ($224) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | $1 | csontpálca ($329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | * | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | ||
17 | kerek kő (#19) | 11 | mérg. ubuk tüske (#137) | 32 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
29 | nyílvessző (#108) | 8 | rézgolyó (#343) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 15 | ubuk tüske (#131) | 29 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
7 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | jégpasztilla (#1566) | 12 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | 8 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
10 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | mentát korona (#1559) | 2 | * | optiri agysisak (#315) | 1 | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||
1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1≥1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | császári kesztyű (#723) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
3 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) |
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mászó-karperec (#392) | ||
1≥6 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | drakolder gyűrű (#969) | 39 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | ||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | bronz éjmedál (#2440) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Nyergek | ||||||||
$1 | trikornis nyereg ($1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 23] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 9 korty sötét ital (#284), fér még: 1] | ||||||
12 | fűszertartó (#210) | [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 45] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 30] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 31] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 20≥20 csepp ragasztó (#83), fér még: 80] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | agyértágító (#1406) | 31 | áldott kő (#642) | |||
1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 2≥8 | aranytű (#272) | |||
1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | ásó (#34) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bo'adhun idol (#745) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 1 | erőserkentő (#1405) | 14 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
6 | fáklya (#36) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 50 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | ||
14 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
$1 | nagy bronzkulcs ($185) | 3 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | olló (#335) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 3 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
2 | reflexélesítő (#1407) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | sejtfiatalító (#1408) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
14 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 7 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csésze (#841) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1≥1 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 4 | alaprúna (#2670) | |||
2 | alligátorbőr (#661) | 8 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
$1 | arx formázó minta ($298) | 1 | bev formázó minta (#299) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
$1 | bunthar bőr ($733) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 26 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | |||
11 | ezüstdarab (#326) | 15≥24 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
20 | fokhagyma (#403) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 2≥2 | gromak bőr (#268) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 51 | gyöngymangó (#135) | 16 | halcsont (#390) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
6 | ilkin érc (#232) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
22 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 8 | kék orchidea (#68) | |||
10≥10 | kőszem (#304) | 10 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
3 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | 32 | madártoll (#112) | |||
28 | mágiaszilánk (#2668) | 1≥1 | magszim bél (#103) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 2 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
4 | moa üveggömb (#383) | 32 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
17 | mutáns csont (#331) | 1 | Napsörény szarva (#1569) | 10 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 45 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
15 | púderkő (#119) | 17 | pular kristály (#239) | 11 | purifikátor háj (#269) | |||
106 | quwarg tojás (#360) | 10 | rájabőr (#404) | 5 | ramit kő (#226) | |||
1≥4 | raptor karom (#281) | 16 | remák szív (#264) | 22 | rézdarab (#70) | |||
16 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 3≥3 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
5≥22 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | $1 | teknősesszencia ($702) | |||
2 | tükör (#43) | 1≥1 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
12 | vámpírfog (#1221) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 31 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 296.66 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 311 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
525 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 3 | tinta (#101) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
13 | kaja (#2) | 2 | mágiaszilánk (#2668) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | nagy vaskulcs (#186) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|