213. forduló, 215. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 29. 9h:15'
EZ A 761. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
762. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,76] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 9. szinten/térképen, a 6. pontnál.
Az Olimpián kaptál 7 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+4 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 492.]

* 9. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 482.]

a 1527 5888 1 átadod az 1527. tárgyat az 5888. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Jerome köpenyét Dornenai Ilidan részére. [5 pontot használtál fel, van még 477.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

hu 69 68 131 hulladék: 69 68 131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kék orchideát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

hu 6 13 111 hulladék: 6 13 111
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkalapácsot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

hu 10 1527 1107 hulladék: 10 1527 1107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Jerome köpenyét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar látógömböt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

hu 172 304 43 hulladék: 172 304 43
Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tükröt. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

hu 238 92 39 hulladék: 238 92 39
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lantot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kötelet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zárnyitó készletet. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kb 131 68 69 kiveszel a bankból a 131. tárgyat (68 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 ubuk tüskét. Kiveszel a bank széfjéből 16 kék orchideát. Kiveszel a bank széfjéből 23 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kb 189 6 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 427.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 476 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 520.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

132 133 134
75
76
77

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 510.]

be 709 165 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] és egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 505.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[73,58] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Quirov közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Quirov jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov bal karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a Quirov testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 64 aranyat. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 9 drótszőrt 18 aranyért, 2 elkarog szőrt 2 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 hosszú íjat 20 aranyért, 1 Jerome köpenyét 180 aranyért, 18 kék orchideát 72 aranyért, 3 kőszemet 15 aranyért, 1 kötelet 1 aranyért, 1 lantot 18 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 3 purifikátor hájat 54 aranyért, 3 tankány karmot 30 aranyért, 3 téfea-agyat 24 aranyért, 6 trikornis szarvat 72 aranyért, 6 ugh mérget 12 aranyért, 1 varkaudar látógömböt 100 aranyért, 9 vízionár szemet 27 aranyért, 3 zárnyitó készletet 48 aranyért, 23 szárnyas hernyót 46 aranyért, 30 ubuk tüskét 30 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 495.]

ea 529 8 eladod az 529. tárgyat 8
Eladtál 8 angyalok gyűrűjét. 1200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

be 697 2 bemész a 697. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5154 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit?
Elmondod, hogy 2 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 34 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 2 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [132,75] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [132,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 4 madártollat. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 475.]

kb 350 248 522 kiveszel a bankból a 350. tárgyat (248 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 esszenciakristályt. Kiveszel a bank széfjéből 10 pszi követ. Kiveszel a bank széfjéből 6 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

kb 1110 2 kiveszel a bankból az 1110. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 kis ónixkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

le 171 2084 1562 leveszed/lerakod a 171. tárgyat a 2084. tárgyat az 1562. tárgyat
Elrakod a rövid kardot.
Elrakod a vaskardot.
Lecsatolod a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

le 674 leveszed/lerakod a 674. tárgyat
Leveszed a dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 171 2084 1562 beraksz a bankba a 171. tárgyat (2084 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rövid kardot. Beraksz a bank széfjébe 1 vaskardot. Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 338 674 34 beraksz a bankba a 338. tárgyat (674 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 királyi koronát. Beraksz a bank széfjébe 2 dalb.kristálycsizmát. Beraksz a bank széfjébe 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 2 818 1167 beraksz a bankba a 2. tárgyat (818 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 teremtés zsákját. Beraksz a bank széfjébe 1 Rodger kezdő üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 1618 112 199 beraksz a bankba az 1618. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 fenőkövet. Beraksz a bank széfjébe 220 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 2 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 152 153 403 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 7 fokhagymát. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 179 310 704 beraksz a bankba a 179. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 6 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 troll csontot. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

bb 189 10 beraksz a bankba a 189. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

dd 2 268 27 eldobod a 2. tárgyat a 268. tárgyat a 27. tárgyat
Sajnos nincs nálad kaja. Sajnos nincs nálad gromak bőr. Elhajítasz 5 vizet. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! [30 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 171 2084 1562 kiveszel a bankból a 171. tárgyat (2084 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid kardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 vaskardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 674 403 1618 kiveszel a bankból a 674. tárgyat (403 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 dalb.kristálycsizmát. Kiveszel a bank széfjéből 7 fokhagymát. Kiveszel a bank széfjéből 8 fenőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 818 189 1167 kiveszel a bankból a 818. tárgyat (189 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 teremtés zsákját. Kiveszel a bank széfjéből 6 vas dobónyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 Rodger kezdő üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kf 2084 1562 674 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat az 1562. tárggyal a 674. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Felhúzod a dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 8 1 3 mozogsz északra, északkeletre, délkeletre
[132,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 148 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb lábát. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,72] Még mindig bozótos.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy halálbokort. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,73] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vaskardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [25 pontot használtál fel, van még 420.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[134,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vaskardot, szereztél 5 kaját. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csontváz lord volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,75] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [133,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt quwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [15 pontot használtál fel, van még 405.]

ef 20 503 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

[20 pontot használtál fel, van még 200.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 33 (39) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 48 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 87/89 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 435/193 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 691/52 Pénz: 508 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 48/0 Pszi pont: 121/101
Eddig összesen 2415 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 102 TP-t kaptál. Jelenleg 1 527 955 TP-d van. A következő szinthez még 172 045 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, védelmező morf, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5154 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 14/55 (+12%) vágófegyverek: 36/52 (+5%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 20/4 (+3%) dobófegyverek: 30/4 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
133,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 29 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/76 (+96%) 2. nyomkövetés: 42/99 (+15%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 28/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/33 6. gyógyítás: 30/21
7. titkosírás: 2/69 8. felderítés: 14/93 9. szörnyidomítás: 11/67
10. teológia: 27/92 (+3%) 11. taumaturgia: 33/40 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/31
13. versengés: 13/8 (+9%) 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 25/46
16. pszi: 15/18 (+7%) 17. zárnyitás: 1/48 18. vadászat: 5/46 (-2000%)
19. bányászat: 29/10 20. úszás: 2/3 21. főzés: 13/31 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), nómenklatúra (#158)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16, 18.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 350 (limit: 360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37540.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 494 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 8 angyalok gyűrűje (#529) 1 ásó (#34)
1 dárda (#10) 4 dorony tüdő (#212) 9 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 4 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
6 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 1 hosszú íj (#111)
2 Jerome köpenye (#1527) 5 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
2 kék orchidea (#68) 1 királyi korona (#338) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 3 kőszem (#304) 1 kötél (#92)
1 kreiton esszencia (#892) 1 lant (#238) 217 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 3 purifikátor háj (#269) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 tankány karom (#237) 3 téfea-agy (#172) 6 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 1 tükör (#43) 3 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar látógömb (#1107) 6 vasérc (#152)
5 víz (#27) 8 vízionár szem (#102) 3 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 3 esszenciakristály (#350)
2 kis ónixkulcs (#1110) 1 nyílvessző (#108) 10 pszi kő (#248)
6 tudás gyöngye (#522) 6 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135
71
72
73
74
75
76
77
(132,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár, vortexmágus (#418), ryuku gárdista (#360)
(132,74) proteinfecskék (#139), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(132,75) ryuku ostromteknős (#362), oltár
(133,72) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 36. jellempróba
(133,76) varkaudar felderítő (#7133), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484)
(134,73) grok-képződmény (#149), 39. jellempróba, ragyás burástyák (#111), tüskés harci gromak (#156)
(134,74) törpemammutok (#115), oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720)
(134,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek