TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. júl. 23. 9h:43'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+330 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 825. hetének nyerőszámai: 24, 23, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
265 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
* 2. KP: |
elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]
* 3. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 474% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 4. KP: |
használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 403.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
* 5. KP: |
energia fejlesztése 20 |
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-11 TU.] A befejezéshez még 230 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 293.]
hh 1098 1096 1096 |
használod az 1098. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 292.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Segíts a helytartói hivatal lakóinak! Odaadásodat 60 arannyal fogják jutalmazni." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 288.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ölj kultúrmasztodont, mert mindig szenzációs zsákmányt: kaját találhatsz nála!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 284.]
h 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a vortexmágust, elárulom. Csak a ködlő lábát kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 281.]
h 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 3 csontkulcs. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 278.]
m 1 4 5 |
mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az árnylord átharapja a torkodat! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [5 pontot használtál fel, van még 273.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+260 életerő.)
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(362,61) árnylordok (#342)
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[361,60] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat Chara-din fattya lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [360,62] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő csapat Chara-din fattya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 263.]
v 96 360 64 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(360,62) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), Chara-din fattya (#236)
(361,60) Chara-din fattya (#236), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
[360,64] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy éjkornis. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő és egy trófea nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 5 tüske, 81 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 253.]
be 686 3 |
bemész a 686. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 203.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[360,62] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy Thargodan zsoldos közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [361,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb középső lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+219 életerő.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ragnar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 148.]
[363,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 143.]
be 624 328 5 |
bemész a 624. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 143.]
v 96 310 63 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(360,62) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), Chara-din fattya (#236), szopógödör (#177), Thargodan zsoldos (#310)
(361,62) művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), kronokukac (#285)
(363,62) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
[310,63] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját.
Összeakadsz Anna Bellával. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy csáp entitás trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 133.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 129.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a mászás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 125.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 121.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 5 angyalok gyűrűjével jutalmazzák." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 113.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ahelyett, hogy elfutnál az ork sámán elől, próbáld meg a bibircsókos orrát támadni. Ez biztos beválik!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 109.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 105.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a ryuku álcat. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 101.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a bányászat. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 97.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 93.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a halálkaput ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi varázslatok egyike." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 89.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Mostanában sokat dicsérik a Mallon botját. Ha ütőfegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 118 hüvelyk, súlya pedig 9 kiló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 85.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 81.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a szörnyismeret kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 77.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Varlzortripbolk még 8 gyilkos mérget tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 73.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 20 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 69.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 18 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 65.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+15 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 61.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy ezüsttollú nyilat. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 57.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Vadássz Folrangot, hiszen mindig tűzúr csizmáját találsz nála!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 53.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 49.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 45.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a pszi szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 3 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 41.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+31 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 37.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 29 varázspontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 33.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 29.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+28 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 25.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 21.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a versengés szakértelemről. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 17.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 moa gyémánt. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 13.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 2. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 3.]
* 3. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
energia fejlesztése 2 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 5. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-64 életerő.) Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 13, 15.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 354 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.
Erő: |
31 (37) |
Szint: |
24 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
26 (34) |
Támadás: |
37 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
28 (40) |
Védekezés: |
85 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
6/7 év |
Egészség: |
25 (31) |
Életpont: |
434/259 |
Jellem: |
jó (548) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
29 (48) |
Varázspont: |
1021/481 |
Pénz: |
6706 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
28/3 |
Pszi pont: |
187/225 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
345 |
Eddig összesen 1368 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24049 TP-t kaptál. Jelenleg 1344234 TP-d van. A következő szinthez még 55766 TP szükséges. Trófeáid:
méregelementál,
viharóriás,
ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5787 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
29 (+1) |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
26 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
39 (+1) |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
17 |
5. csapdaészlelés: |
3 |
6. gyógyítás: |
50 |
7. titkosírás: |
3 |
8. felderítés: |
22 |
9. szörnyidomítás: |
3 |
10. teológia: |
36 |
11. taumaturgia: |
65 |
12. versengés: |
9 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
10 |
16. szörnyismeret: |
5 |
17. pszi: |
24 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
3 |
20. bányászat: |
10 |
21. úszás: |
11 |
22. csapatmunka: |
2 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(310,63) csodák kútja (#1096), Anna Bella (2129. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Rodger profi üstjének mentődobásai jelentősen megnőttek.