212. forduló, 214. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 25. 15h:01'
EZ A 780. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
781. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,85] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 remák szív (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel súrolod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 546.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy a lélek védelme varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 526.]

kb 1735 1605 1562 kiveszel a bankból az 1735. tárgyat (1605 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Brod buzogányát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Aritma ostorát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

kf 1562 1735 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1735. tárggyal
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 526.]
A jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

kf 1605 2 kézbeveszed/felveszed az 1605. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az Aritma ostorát fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [98,83] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
Találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Leah követője. Egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy törpemammut trófea és egy ryuku gárdista trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat.
[44 pontot használtál fel, van még 477.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a régi Huertoltól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a Quirov bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 63 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 aranytűt 4 aranyért, 12 aurach fogat 12 aranyért, 3 darázsszárnyat 12 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 kötelet 2 aranyért, 1 mérleget 8 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 2 ramit követ 6 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 1 uzbány csőrt 6 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,79] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Selena . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+3 életpont gyógyulás.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [30 pontot használtál fel, van még 442.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 392.]

v 96 95 108 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(96,85) ryuku gárdista (#360)
(97,84) mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(98,83) Tharr oltár
(99,79) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Selena (2643. kalandozó)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), Quirov (#975)
(99,82) útonálló (#130), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), egy árnymanó nő
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), útonálló (#130)

[95,108] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Találkozol Storm Masterrel. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Salamonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Belebotlasz valamibe: 1 móri gyümölcs[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 382.]

a 210 4363 átadod a 210. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 fűszertartót Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 1233 2257 4 átadod az 1233. tárgyat a 2257. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 cirkuszi pergament Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 1531 2257 átadod az 1531. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 méregtagadót Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 1623 2257 átadod az 1623. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyozott klipszet Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 229 2257 átadod a 229. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 313 2257 2 átadod a 313. tárgyat a 2257. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 gyógykenőcsöt Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 1228 2257 3 átadod az 1228. tárgyat a 2257. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 ork csodaszert Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 1118 2257 átadod az 1118. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr pénztárcát Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 122 2257 átadod a 122. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 dözmöng szivet Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 304 2257 2 átadod a 304. tárgyat a 2257. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kőszemet Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 207 2257 14 átadod a 207. tárgyat a 2257. kalandozónak (14 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 14 ovimon-bogyót Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 669 2257 átadod a 669. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rakolits port Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 124 2257 átadod a 124. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rókafarkat Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 668 2257 átadod a 668. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 sáska amulettet Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 30 2257 3 átadod a 30. tárgyat a 2257. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 varányszemet Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,79] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,79] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Malcolm. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+4 életpont gyógyulás.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Belebotlasz valamibe: 1 dárda[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [30 pontot használtál fel, van még 352.]

kb 36 6 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 1605 1735 1562 beraksz a bankba az 1605. tárgyat (1735 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Aritma ostorát. Beraksz a bank széfjébe 1 Brod buzogányát. Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 1139 20 beraksz a bankba az 1139. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 sámán gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

dd 92 36 eldobod a 92. tárgyat a 36. tárgyat
Sajnos nincs nálad kötél. Elhajítasz 6 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 322.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+77 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 292.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 262.]

kb 1735 1605 1562 kiveszel a bankból az 1735. tárgyat (1605 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Brod buzogányát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Aritma ostorát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 1562 1735 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1735. tárggyal
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
A jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 1605 2 kézbeveszed/felveszed az 1605. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az Aritma ostorát fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kb 1139 3 kiveszel a bankból az 1139. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 sámán gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

in 5439 958 392 leírod az 5439. kalandozónak a 958. szörnyet a 392. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Yurk, a profi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

in 5439 7084 698 leírod az 5439. kalandozónak a 7084. szörnyet a 698. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegymélyi lidérc. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

in 5439 0 699 leírod az 5439. kalandozónak a 699. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

in 5439 0 700 leírod az 5439. kalandozónak a 700. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tubarkövet. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 10, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 554 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 (53) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 318/293 Jellem: jó (316) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 417/133 Pénz: 6151 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/1 Pszi pont: 89/59 EFejl: 30
Eddig összesen 982 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1478 TP-t kaptál. Jelenleg 388461 TP-d van. A következő szinthez még 61539 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, varkaudar íjász. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 (+11%) szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 24/0 lőfegyverek: 17/90 dobófegyverek: 1/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 2. nyomkövetés: 52/80 (+13%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 8/81 (+3%) 5. csapdakészítés: 13/50 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/2
7. gyógyítás: 50/78 8. titkosírás: 2/0 9. felderítés: 7/37
10. szörnyidomítás: 1/88 11. teológia: 22/77 12. taumaturgia: 14/7 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 5/83 15. zene: 13/37 (+21%)
16. szörnyismeret: 11/16 (+34%) 17. pszi: 9/93 (+9%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 23/18 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
a lélek védelme (#57) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 aranytű (#272) 12 aurach fog (#657)
4 cirkuszi pergamen (#1233) 3 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
1 fűszertartó (#210) 2 gyógykenőcs (#313) 1 ilkin érc (#232)
2 kőszem (#304) 2 kötél (#92) 1 méregtagadó (#1531)
1 mérleg (#81) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229) 3 ork csodaszer (#1228)
14 ovimon-bogyó (#207) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 rakolits por (#669)
2 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124) 1 rőtmanó kacagány (#714)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sáska amulett (#668) 1 uzbány csőr (#169)
3 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
101 arany (#50) 1 Aritma ostora (#1605) 1 Brod buzogánya (#1735)
1 Métely páncélja (#1562)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Selena (2643. kalandozó)
(100,79) Fairlight oltár
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Malcolm (4039. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek