Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 23. 15h:02' EZ A 250. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD 251. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 70 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: kf 687 820 0 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 820. tárggyal |
* 3. KP: hh 1133 1269 841 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: vv 182 26 53 | elmormolod a 182. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: vv 28 224 364 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 8. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 9. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 10. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
in 6105 211 10 | leírod a 6105. kalandozónak a 211. szörnyet a 10. tárgyat |
in 6105 212 11 | leírod a 6105. kalandozónak a 212. szörnyet a 11. tárgyat |
in 6105 213 12 | leírod a 6105. kalandozónak a 213. szörnyet a 12. tárgyat |
in 6105 214 13 | leírod a 6105. kalandozónak a 214. szörnyet a 13. tárgyat |
in 6105 215 14 | leírod a 6105. kalandozónak a 215. szörnyet a 14. tárgyat |
in 6105 216 15 | leírod a 6105. kalandozónak a 216. szörnyet a 15. tárgyat |
in 6105 217 16 | leírod a 6105. kalandozónak a 217. szörnyet a 16. tárgyat |
in 6105 218 17 | leírod a 6105. kalandozónak a 218. szörnyet a 17. tárgyat |
in 6105 219 18 | leírod a 6105. kalandozónak a 219. szörnyet a 18. tárgyat |
in 6105 220 19 | leírod a 6105. kalandozónak a 220. szörnyet a 19. tárgyat |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
fkt 2321 1 | felt. készítesz a 2321. tárgyat (1 darabot) |
kf 1693 | kézbeveszed/felveszed az 1693. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
fku | felt. kutatás |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Dhouga kalapácsával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 142, gyógyulás: 29, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [170,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy hidra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a hidra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a hidra testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a hidra két fejét is. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 6 vizet.) 3 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 130, gyógyulás: 21, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Bátran belegázolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele.
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
hh 1137 1137 926 | használod az 1137. tárgyat az 1137. tárgyat a 926. tárgyat |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szigonnyal felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 540 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a hidra nyálkás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra nyálkás testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a hidra jobb hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 5 vizet.) 3 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 148, gyógyulás: 25, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [167,9] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 876 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 62, gyógyulás: 12, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [166,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [164,12] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (58 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 85, gyógyulás: 6, összesen: -79 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
t 401 1 | támadod a 401. szörnyet |
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
Tüzet köpsz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás jobb lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a lidércóriás lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a lidércóriás testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lidércóriás cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges lidérckirály trófeát, és kiszedsz egy lidércóriás trófeát. 11 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 305, gyógyulás: 56, összesen: -249 ÉP}
v 198 150 25 | elmormolod a 198. varázslatot |
162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[150,25] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
szk 360 361 362 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 362. szörnyet |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 46 50 55 | mozogsz 46 50 55 |
lm 59 64 69 | mozogsz 59 64 69 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
tps 200 | TVP spórolása: |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
* 1. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 6. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
* 7. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
* 8. BP: kf 453 738 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 738. tárggyal |
* 9. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 10. BP: ef 50 519 0 | energia fejlesztése 50 |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
VLAGYIMIR-DÍJ (1519. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir korunk leghíresebb kalandozója, sokak példaképe. A királyi udvar legbefolyásosabb hivatalnokai között is számtalan rajongója akad, ennek köszönhető, hogy a Világégés utáni 14. évben róla nevezték el a díjat, melyet a szervezők a jövőben rendszeres időközönként a feltörekvő, ifjú kalandozóknak ajánlanak. A Vlagyimir-díj kiosztására az olimpiai rendezvény kapcsán kerül sor, és azok kapják, akik az adott időszakban kiemelkedően teljesítettek a ghallai lét valamely területén. A Vlagyimir-díj egy törhetetlen zafírmedál, melyre a hosszúszakállú, kopasz férfi arcmását vésték. Ha történetesen te vagy az, akit a félév csapdamesterének, tolvajának, mászóbajnokának, papjának (stb.) választottak, a Vlagyimir-díjat a ruhádra tűzheted. A medál amellett, hogy minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, permanens Önanalízis pszi képességgel is megajándékoz, vagyis minden alkalommal, amikor egy nem fegyveres szakértelmed fejlődik (a mágikus ismereteket és a pszit kivéve), értesítést kapsz a fejlődés pontos mértékéről. Nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. A Vlagyimir-díj természetesen - mivel eszedbe sem jutna megválni egy ekkora megtiszteltetés szimbólumától - nem átadható tárgy. Ha van három Vlagyimir-díj a birtokodban, akkor próbáld meg használni őket a H 1519 paranccsal! |
OUITMLEN (7032. SZÖRNY) Ez az ősöreg Notermanthi már akkor is a káoszhordák generálisa volt, mikor a dimenziók közti háború dúlt egykoron. A hiteles források nem taglalják, hogy akkor mi lett a sorsa ennek a nagyhatalmú Thargodannak, de a halandók végleg elpusztítani, úgy tűnik, nem voltak képesek. Most sok-sok év rejtőzködés után, ismét előbukkant a semmiből. Ouitmlen külsőre nagyon hasonlít a közönséges Notermanthira, csak minden tekintetben szörnyűségesebb annál. Előszeretettel veszi körül magát alacsonyabb rendű, veszedelmes szörnyekkel, mint amilyenek például a sötét ölészek. Elsősorban ellenállhatatlan erejű csapásairól híres, amivel a mágia szövetét képes ízekre szaggatni, és jobb, ha felkészülsz aljas kputtyintására is! |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
URALKODÁS A HALÁL FELETT (30. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérkeztél az alakváltás csúcsához, ahhoz a ponthoz, amelyhez előtted talán egyetlen alakváltó sem jutott el: megértetted a szellem és test kapcsolatát, a sejtek és az energiák konstrukciójának mélységeit, az alakváltás törvényszerűségeit. Rájöttél, hogy a szellemalak nem más, mint egy anyagtalanságba történő alakváltás, amely során a szellemhez tartozó test energiává változik. Ez a folyamat azonban visszafordítható, határtalan tapasztalattal és bölcsességgel. Mostantól, ha meghalsz, bármikor visszatérhetsz a szellemvilágból, testedet újraalakítva és egyben visszacsúszva az anyagi világba az AV 30 parancs használatával, amelynek kiadása 50 TVP-be kerül. Ha pedig már nem kerülsz az árnyékvilágba, csak a legmagasabb tulajdonságod csökkenne 2-vel, a tulajdonságcsökkenést is elkerülöd ezzel a képességgel. [Megjegyzés: ez egyben az utolsó alakváltó képesség, amit szintlépéssel kaptál. Vannak ún. speciális alakváltó képességek is, de ezeket nem szintlépéskor szerezheted meg, hanem pl. valamilyen küldetés végrehajtásakor.] |
Erő: | 23 (36) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 25 (48) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 21 (20) | Védekezés: | 55 (61) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/47 év |
Egészség: | 21 (26) | Életpont: | 508/508 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 33 (47) | Varázspont: | 692/652 | Pénz: | 5815 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 55/31 | Pszi pont: | 208/197 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 (+40%) | vágófegyverek: | 19/99 | ütőfegyverek: | 38/26 (+10%) |
lőfegyverek: | 32/36 (+7%) | dobófegyverek: | 16/59 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (700%) << Dhouga kalapácsa (#1425) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (18 -23.); ubuk tüske (#131) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
150,24 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 8. szinten, 46. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 84, 89, 93, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/7 | 2. nyomkövetés: | 41/91 (+35%) | 3. mászás: | 15/10 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 16/40 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 13/55 (+6%) | 6. gyógyítás: | 22/75 |
7. titkosírás: | 9/63 | 8. felderítés: | 23/28 (+50%) | 9. szörnyidomítás: | 10/21 |
10. teológia: | 32/35 (+9%) | 11. taumaturgia: | 32/17 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 10/89 (-3300%) |
13. versengés: | 10/57 (+9%) | 14. zene: | 9/41 | 15. szörnyismeret: | 21/60 |
16. pszi: | 21/47 (+6%) | 17. zárnyitás: | 11/32 | 18. vadászat: | 13/42 (+5%) |
19. bányászat: | 19/76 | 20. úszás: | 7/34 | 21. főzés: | 14/31 (+11%) |
22. csapatmunka: | 3/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), védőkristályt (#2240) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 1 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), kőkés szimbólumot (#2321) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220), drótszőrű pincsit (#22) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), trikornis (#104), élőholt quwarg (#202), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), kék rothasztó (#421), halálos morf (#7618) (csak egyszer), harcias morf (#7619) (csak egyszer), brutális morf (#7620) (csak egyszer), lomha morf (#7621) (csak egyszer), védelmező morf (#7622) (csak egyszer), mágiamorfáló (#7623) (csak egyszer), domináns morf (#7624) (csak egyszer), éltető morf (#7625) (csak egyszer), mestervarázsló (#267) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239), massza (#217), lidércóriás (#401) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), Vérmes Amazon (#7123), gonoszok (#988), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse III (#59) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 25. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tüskepajzs (#30) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 83, 84, 88, 89, 93, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 176, 187, 189, 190, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 14, 16, 20, 34, 38, 42, 44, 49. |
Kész: 11, 40, 43, 51. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 36 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1231 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | kvazár kard (#297) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1≥1 | bot (#4) | 1 | Dhouga kalapácsa (#1425) | 1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | koponyalékelő (#574) | 14 | szögletes kő (#17) | ||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1≥1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1≥1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
10 | kerek kő (#19) | $3 | mihlanil nyíl ($597) | 5≥40 | nyílvessző (#108) | |||
1 | tüske (#22) | 115 | * | ubuk tüske (#131) | 40 | vashegyű nyíl (#176) | ||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 20 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bozontfonat (#1563) | 1 | * | mentát korona (#1559) | 1 | optiri agysisak (#315) | ||
1 | törp sisak (#897) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1≥1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | füst öv (#1751) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) |
1 | * | rinóbőr öv (#685) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | uszony (#2125) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | roxati üvegszem (#443) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | * | csontamulett (#711) | 2 | gólem talizmán (#811) | ||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 2 | vortex amulettje (#607) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | Natharion karkötő (#738) | |
1 | ryuku karvédő (#687) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | balkezes gyűrű ($1549) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+4) | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) |
1 | * | szerencsekocka (#1693) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 72 csepp tinta (#101), fér még: 28] | ||||||
7 | éjurna (#2368) | [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 30] | ||||||
31 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 22 csepp sáfránypor (#211), fér még: 133] | |||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 13] | ||||||
5≥5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 84] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [benne 1 korty Sheran főzete (#286), fér még: 9] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 1 korty életvíz (#1500), fér még: 17] | ||||||
5≥4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
11 | zöld üveg (#82) | [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 159] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
28 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 17 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bunthar zsák (#734) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
10 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
4 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fülemüle síp (#1576) | $1 | furulya ($233) | |||
4 | fűszerkeverék (#1170) | 168 | gyógykenőcs (#313) | 25 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kreommat varázsital (#926) | |||
2 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | 7 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
4 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | norgat kulcs (#471) | 2 | olló (#335) | |||
26 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | plazmagömb (#2235) | |||
3 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | |||
1 | rúnakavics (#2233) | 7 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | titanitdukát (#1480) | 2 | titkos teleportkő (#1387) | |||
13 | tudás gyöngye (#522) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 7 | varázskő (#305) | ||
1 | varkaudar csésze (#841) | 5 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | védőkristály (#2240) | |||
4 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 28 | álompor (#396) | 3 | artikula bélhólyag (#927) | |||
2 | arx formázó minta (#298) | 10≥10 | bordacsont (#16) | 27 | borkonyó bibe (#312) | |||
36 | csuklyavirág (#133) | 1 | din formázó minta (#301) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
10≥10 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | 9 | ezüstdarab (#326) | |||
21 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 18 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 10 | halcsont (#390) | 1 | iknegurin (#541) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 8 | kaktuszbogyó (#429) | 27 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | kék orchidea (#68) | 14 | khatiszon kristály (#2322) | 2 | kőszem (#304) | |||
2 | kreommat szirom (#925) | 4 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
93 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | 10≥10 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
2 | moa rubin (#379) | 2 | moa smaragd (#377) | 8 | moa üveggömb (#383) | |||
9 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | páncélfényező (#1678) | |||
23 | pirkit (#153) | 43 | polip szívóka (#391) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
16 | quwarg tojás (#360) | 13 | rájabőr (#404) | 2 | raptor karom (#281) | |||
3 | remák szív (#264) | 29 | rézdarab (#70) | 7 | rókafarok (#124) | |||
18 | sallank karom (#128) | 4≥4 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd dragnit (#1743) | |||
34 | smirglilevél (#29) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | 8 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | surranó kígyó bőr (#47) | 18 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | tükör (#43) | |||
6 | tűzbimbó (#623) | 1 | vapár ág (#110) | 4 | varányszem (#30) | |||
7≥7 | vasérc (#152) | 2 | vörös zyel (#606) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | kétfejű csatabárd (#1754) | ||||||
smaragd dragnit (#1743) | - a befoglaló tárgy: | párducbőr övtáska (#1117) |
Összsúly: 201.60 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 236 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | bőrpáncél (#51) | 21 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fekete könyv (#2234) | 98 | gyöngymangó (#135) | 58 | kaja (#2) | 80 | kerek kő (#19) | 4 | kötél (#92) | 1 | márványszobor (#2232) | 40 | quwarg kristály (#2238) | 1 | Sheran cserepe (#1271) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálkristály (#2372) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 1 | manakristály (#500) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tinta (#101) | 10 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
90 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 1 | lant (#238) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | olló (#335) | 4 | óndarab (#85) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 6 | ragasztó (#83) | 13 | rézdarab (#70) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 10 | szögletes kő (#17) |
149 | 150 | 151 | |
23 | |
|
|
24 | |
|
|
25 | |
|
|
26 | |
|
|