Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 21. 12h:11' EZ A 487. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 488. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 4. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
flh 31 350 | felt. lőfegyver haszn. 31 a 350. tárggyal |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
h 1228 3 | használod az 1228. tárgyat |
bb 179 70 85 | beraksz a bankba a 179. tárgyat (70 darabot) |
lm 63 63 64 | mozogsz 63 63 64 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a védelmező morf farkát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a védelmező morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 fenőkő. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
|
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
hu 2084 15 | hulladék: 2084 15 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.
ea 529 11 | eladod az 529. tárgyat 11 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 227 | varázslat tanulás: a 227. varázslatot |
vtn 107 | varázslat tanulás: a 107. varázslatot |
vtn 477 | varázslat tanulás: a 477. varázslatot |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [107,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák egyik csápját. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szutykos remák fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
* 1. BP: h 1576 15 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
VILLÁMMÁGIA (227. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT) Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. Az Ezüst Kódex lapjaira gyönyörű szikrázó rúnákkal feljegyzett varázslat hatékonyabbá teszi a villám alapú varázslatokat a következő kör elejéig. A bűbáj létrehozásakor a szikrázó porrá váló ezüstdarab megmutatja neked Fairlight dicsőségét és a villám erejét. A költsége ennek a procedúrának még 36 VP és 5 TVP, amelynek hatására a villám varázslataid annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). |
SAVHURRIKÁN (107. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A savhurrikán elmondásakor borzalmas savfelhő jön létre, amelyet létrehozása után egy nagy erejű széllökéssel ellenfeledre boríthatsz. Az örvénylő széltölcsérből közel fél percig dől ellenfeledre a gyilkos sav, míg végül a maradék is a célpont nyakába ömlik. Az okozott sebzés iszonyatos, a savtól védő varázslattal nem rendelkező ellenfél ritkán szokta túlélni. A varázslat elmondása egy xirnox szívet és 40 VP-t igényel. |
SAVMÁGIA (477. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Sav alapú varázslataid tovább erősítheted ennek a varázslatnak az elmondásával, ami - ha elég nagyhatalmú mágus vagy - még egy egyszerű savas esőből is képes a titanitot átmaró savzuhatagot csinálni. Felrakásához 36 varázspont, 5 TVP és egy xirnox szív szükséges. Ekkor a következő fordulód elejéig sav alapú varázslataid varázslói szinted függvényében többet fognak sebezni. |
AZ ERŐ ÖKLE Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erődet duplázza meg (annak minden módosítójával együtt) arra a támadásra . |
Erő: | 36 (47) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (51) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 30 (38) | Védekezés: | 60 (65) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 33 (36) | Életpont: | 473/439 | Jellem: | jó (104) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (32) | Varázspont: | 685/7 | Pénz: | 1363 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 37/23 | Pszi pont: | 155/488 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/50 | vágófegyverek: | 31/34 (+5%) | dobófegyverek: | 28/81 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
107,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117 |
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 72,84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/10 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 38/14 (+15%) | 3. mászás: | 9/47 |
4. csapdakészítés: | 26/44 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/0 (-300%) | 6. gyógyítás: | 32/82 |
7. titkosírás: | 12/24 | 8. felderítés: | 13/86 (-273%) | 9. szörnyidomítás: | 7/76 |
10. taumaturgia: | 62/23 (-386%) | 11. szerencsejáték: | 2/40 | 12. versengés: | 8/68 |
13. harcművészetek: | 16/10 (+277%) | 14. zene: | 17/73 | 15. szörnyismeret: | 20/59 |
16. pszi: | 26/87 (+2%) | 17. zárnyitás: | 15/39 (-300%) | 18. vadászat: | 2/87 |
19. bányászat: | 23/5 | 20. testépítés: | 4/92 | 21. főzés: | 9/83 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázspáncél (#156) | Techiulan aurája (#261) |
varázsenergia (#161) | láthatatlanság (#76) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | agybénítás (#114) | >> | varkaudar felderítő (#7133) | |
agybénítás (#114) | >> | varkaudar íjász (#687) | agybénítás (#114) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
agybénítás (#114) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Dögvész (#7495) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | varázsvédelem (#34) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 16. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
382 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | csontpálca (#329) | |||
5 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | khatiszon kulcs (#2323) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | óndarab (#85) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vaskard (#2084) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fenőkő (#1618) | 1 | ilkin érc (#232) | 5 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | remák szív (#264) | |||
3 | rókafarok (#124) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varkaudar csont (#1113) |
106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|