211. forduló, 213. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 25. 12h:14'
EZ A 780. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
781. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy hangzatos melódia varázs hatalmát. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 359.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 26 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Halatir kalapja képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 339.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 714 272 92 hulladék: 714 272 92
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 81 246 657 hulladék: 81 246 657
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérleget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 652 232 114 hulladék: 652 232 114
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 25 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 667 226 237 hulladék: 667 226 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ramit követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 108 1137 1113 hulladék: 108 1137 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar pálinkát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

tv 31 29 61 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot a 61. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. 29. varázslat listáról törölve. 61. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,108] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Találkozol Storm Masterrel. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Salamonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 314.]

a 100 4363 átadod a 100. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 210 4363 átadod a 210. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 fűszertartót Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 78 4363 átadod a 78. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 237 4363 átadod a 237. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 tankány karmot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 160 4363 3 átadod a 160. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vassisakot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 94 4363 átadod a 94. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű nyilat Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1264 4363 átadod az 1264. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 vadászkést Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 74 4363 3 átadod a 74. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 csontkulcsot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 221 4363 átadod a 221. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 dobóhálót Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 2 4363 13 átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (13 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 12 kaját Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 150 4363 átadod a 150. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1546 4363 átadod az 1546. tárgyat a 4363. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 varázskorsót Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 199 4363 3 átadod a 199. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 karbin plazmát Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 304 4363 2 átadod a 304. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot)
Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 6 2257 átadod a 6. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1653 2257 átadod az 1653. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 bátorság medálját Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1233 2257 átadod az 1233. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 cirkuszi pergament Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1 2257 5 átadod az 1. tárgyat a 2257. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 deus ex machinát Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 473 2257 átadod a 473. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 fiatalság italát Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 165 2257 átadod a 165. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 269 2257 átadod a 269. tárgyat a 2257. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 purifikátor hájat Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 112 2257 39 átadod a 112. tárgyat a 2257. kalandozónak (39 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 39 madártollat Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 8 mozogsz északra
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Yurk, a profi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a Yurk, a profi bal karját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Yurk, a profi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, ezenkívül 1 méregtagadó (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. (ld. enc.) 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 304.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 68 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 259.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +216 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,90] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [99,89] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. Látsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Evil Devil irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

(Továbbmész...) [98,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[97,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,86] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,85] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Észreveszel egy álomvirágot. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 1605 1735 1562 beraksz a bankba az 1605. tárgyat (1735 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Aritma ostorát. Beraksz a bank széfjébe 1 Brod buzogányát. Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 13, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY)
Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek mérgezésére. A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia bíborosa vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 (53) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 292/294 Jellem: jó (316) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 399/42 Pénz: 4250 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/-1 Pszi pont: 89/44 EFejl: 30
Eddig összesen 977 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4796 TP-t kaptál. Jelenleg 386983 TP-d van. A következő szinthez még 63017 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, varkaudar íjász. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/6 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: *23/100 lőfegyverek: 17/90 dobófegyverek: 1/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 2. nyomkövetés: 52/67 (+5%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 8/78 5. csapdakészítés: 13/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/2
7. gyógyítás: 50/78 8. titkosírás: 2/0 9. felderítés: 7/37
10. szörnyidomítás: 1/88 11. teológia: 22/77 (+2%) 12. taumaturgia: 14/0 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 5/83 15. zene: 13/16 (+7%)
16. szörnyismeret: 10/82 17. pszi: 9/84 (+9%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 23/18 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hangzatos melódia (#345) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 Aritma ostora (#1605) 1 bátorság medálja (#1653)
1 Brod buzogánya (#1735) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 cirkuszi pergamen (#1233)
3 csontkulcs (#74) 5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 fiatalság itala (#473) 13 kaja (#2) 25 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kőkés (#6) 39 madártoll (#112)
1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78) 1 Métely páncélja (#1562)
1 purifikátor háj (#269) 1 sáfránypor (#211) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szent jogar (#150) 1 tankány karom (#237) 9 tinta (#101)
1 vadászkés (#1264) 1 varázskorsó (#1546) 3 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
338 arany (#50) 1 kötél (#92) 1 méregtagadó (#1531)
3 ork csodaszer (#1228) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,85) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), oltár, 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mélységi grittang (#103)
(97,86) kérődző etra (#368), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(97,87) Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), rájanyékek (#58)
(98,88) Elenios rúnaköve, oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720)
(99,89) Dornodon oltár, 43. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek