Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 25. 12h:14' EZ A 780. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 781. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
hu 714 272 92 | hulladék: 714 272 92 |
hu 81 246 657 | hulladék: 81 246 657 |
hu 652 232 114 | hulladék: 652 232 114 |
hu 667 226 237 | hulladék: 667 226 237 |
hu 108 1137 1113 | hulladék: 108 1137 1113 |
tv 31 29 61 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot a 61. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [95,108] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 100 4363 | átadod a 100. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 210 4363 | átadod a 210. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 78 4363 | átadod a 78. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 237 4363 | átadod a 237. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 160 4363 3 | átadod a 160. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 94 4363 | átadod a 94. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 1264 4363 | átadod az 1264. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 74 4363 3 | átadod a 74. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 221 4363 | átadod a 221. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 2 4363 13 | átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (13 darabot) |
a 150 4363 | átadod a 150. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 1546 4363 | átadod az 1546. tárgyat a 4363. kalandozónak |
a 199 4363 3 | átadod a 199. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 304 4363 2 | átadod a 304. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
a 6 2257 | átadod a 6. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 1653 2257 | átadod az 1653. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 1233 2257 | átadod az 1233. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 1 2257 5 | átadod az 1. tárgyat a 2257. kalandozónak (5 darabot) |
a 473 2257 | átadod a 473. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 165 2257 | átadod a 165. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 269 2257 | átadod a 269. tárgyat a 2257. kalandozónak |
a 112 2257 39 | átadod a 112. tárgyat a 2257. kalandozónak (39 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a Yurk, a profi bal karját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Yurk, a profi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, ezenkívül 1 méregtagadó (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. (ld. enc.) 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 68 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [99,89] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [98,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [97,86] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [96,85] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Észreveszel egy álomvirágot. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bb 1605 1735 1562 | beraksz a bankba az 1605. tárgyat (1735 darabot) |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY) Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek mérgezésére. A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (53) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 292/294 | Jellem: | jó (316) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 399/42 | Pénz: | 4250 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 15/-1 | Pszi pont: | 89/44 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | *23/100 | lőfegyverek: | 17/90 | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 52/67 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 8/78 | 5. csapdakészítés: | 13/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 50/78 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 7/37 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 22/77 (+2%) | 12. taumaturgia: | 14/0 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 5/83 | 15. zene: | 13/16 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 10/82 | 17. pszi: | 9/84 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 23/18 | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hangzatos melódia (#345) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | Aritma ostora (#1605) | 1 | bátorság medálja (#1653) | |||
1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 13 | kaja (#2) | 25 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | kőkés (#6) | 39 | madártoll (#112) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tankány karom (#237) | 9 | tinta (#101) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 1 | varázskorsó (#1546) | 3 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
338 | arany (#50) | 1 | kötél (#92) | 1 | méregtagadó (#1531) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) |