211. forduló, 213. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 11. 9h:15'
EZ A 393. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
394. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 50 arany lesz a nyertesé. Ellenfeled dob először, hatos. Te egy négyest gurítasz. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 50 aranyat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Boldfellow, a lovaggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cirkuszi kitűzőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett...
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon ismét összefutsz Boldfellow, a lovaggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon újból összefutsz Boldfellow, a lovaggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Donna d'Raonnal. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Naomi Atlantini. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon megintcsak találkozol Donna d'Raonnal. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-28 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett copfos fekete hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 4 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 5. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 39-44.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 mérg. ubuk tüske, egy rákpajzs és 2 kígyóbőr kesztyű. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+9 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 57 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 40 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: egy rézsisak, egy mandibulakasza, egy kígyóbőr kesztyű, egy vassisak, egy rákpajzs és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+136 életerő.) [85 pontot használtál fel, van még 250.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[103,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 56-60.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,103] Alacsonyabb hegyek közé értél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [105,104] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (560. épület.). [35 pontot használtál fel, van még 215.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[106,105] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!

(Továbbmész...) [107,106] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Észreveszel egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [108,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Találsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[109,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. {védettsége: 14 szúró, 16 vágó, 22 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [110,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).


(Továbbmész...) [111,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen alpesi tehén nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Teljes a siker - az alpesi tehén belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 mozogsz keletre
[112,110] Dombos terepre érkeztél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy varkaudar kölyök előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy velociraptor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a velociraptor jobb vállát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+93 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [51 pontot használtál fel, van még 75.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 36 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT]
Megállsz egy ajtó mellett, a folyosó végében. Egy katona fekszik a fal mellett, rongyos ruhájában a huertoli városőrség egy tagjára ismersz. Csúnyán végezte, nyakát elvágták, zekéjének gallérján alvadt vér sötétlik. [8. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Jókora helyiségbe jutottál. A falak olyan távoliak, hogy el sem látni odáig. Mondjuk, nincs is rá szükség, hogy lásd őket, szürkék, alaposan megkoptatta őket az idő vasfoga. [9. PONT] egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Megkeresed a terem északi végét. Itt valahol víz szivárog a helyiségbe - lehet hogy a varkaudarok központi víztárolóján támadt némi repedés miatt -, a föld ennek köszönhetően sáros. Undorodva lépsz vissza a váratlan dagonyából. [10. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt sullár. {támadása: 22.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1122 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


[40 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 6 14 16 mozogsz 6 14 16
Jókora helyiségbe jutottál. A falak olyan távoliak, hogy el sem látni odáig. Mondjuk, nincs is rá szükség, hogy lásd őket, szürkék, alaposan megkoptatta őket az idő vasfoga. [9. PONT]
Megállsz egy ajtó mellett, a folyosó végében. Egy katona fekszik a fal mellett, rongyos ruhájában a huertoli városőrség egy tagjára ismersz. Csúnyán végezte, nyakát elvágták, zekéjének gallérján alvadt vér sötétlik. [8. PONT]
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 18 21 22 mozogsz 18 21 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 23 26 28 mozogsz 23 26 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 31 33 20 mozogsz 31 33 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 17 12 1 mozogsz 17 12 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 30, 15.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az alpesi tehén. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 27 Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 296/221 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 204/75 Pénz: 191 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 9/-10 Pszi pont: 22/4 EFejl: 13
Eddig összesen 1237 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6701 TP-t kaptál. Jelenleg 451290 TP-d van. A következő szinthez még 148710 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 210. fordulódban 15862 arany került a bankszámládra. 15862 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/31 (+3%) vágófegyverek: 20/69 (+2%) ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 16/97 (+6%) dobófegyverek: 23/22 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/59 2. nyomkövetés: 29/25 (+12%) 3. lopás: 7/83
4. mászás: 8/19 5. csapdakészítés: 15/21 (+22%) 6. csapdaészlelés: 7/77 (+10%)
7. gyógyítás: 52/86 (+40%) 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 16/24 (+22%)
10. szörnyidomítás: 6/0 11. teológia: 17/57 (+7%) 12. taumaturgia: 13/57 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/12 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 20/0
16. zene: 19/1 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 3/79 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/56 21. bányászat: 13/7 (+30%)
22. főzés: 9/15 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 284 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kerek kő (#19) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 2 rákpajzs (#98)
1 raptor karom (#281) 1 rézsisak (#72) 4 spiritusz (#170)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vassisak (#160) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,102) művészi porolit (#720), Leah oltár, vadász varkaudar (#108)
(104,103) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely
(105,104) kolostor (#560)
(106,105) 49. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(107,106) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(108,107) gumifa (#38), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484)
(109,108) vérszomjas csüldő (#114), 30. jellempróba, oltár
(110,109) 21. jellempróba
(111,110) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, velociraptor (#161), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek