Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 18. 15h:30' EZ A 1283. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 1284. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1599 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: le 308 0 0 | leveszed/lerakod a 308. tárgyat |
* 2. KP: kf 229 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
* 3. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 5. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 6. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 7. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál jobb karját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 58, gyógyulás: 83, összesen: +25 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 332 2 | megveszed a 332. tárgyat 2 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzfőnix testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzfőnix bal hátsó lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tűzfőnix tündöklő szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tűzfőnix csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad a tűzfőnix csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 35, gyógyulás: 31, összesen: -4 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quirov jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a Quirov testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Quirov jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fagyelementál jobb oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fagyelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manifesztátor. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Whurphöl testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Whurphöl bal lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a Whurphöl testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A Whurphöl leken néhány pofont. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Whurphöl jobb karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a Whurphöl testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Whurphöl megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 jégpasztilla (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált vadász quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Whurphöl trófeát. 2 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll jeges testét. Kritikus ütés! (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a jégtroll jeges testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 2 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 22 | mozogsz 22 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 23 22 23 | mozogsz 23 22 23 |
ov | óvatosságod: |
lm 39 47 1 | mozogsz 39 47 1 |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás patkány jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók egyik lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás szőröspók testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 24 csepp ugh mérget. 1 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [93,56] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
(Továbbmész...) [93,55] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
be 760 | bemész a 760. épületbe |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 3 20 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: le 229 0 0 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
* 4. BP: kf 308 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
WHURPHÖL (7007. SZÖRNY) A hegyvidék örök hóval borított világában mindenütt a jégtroll az igazi úr, s noha ők egymástól távol, magányosan, vagy esetleg párban élik le életüket, azért létezik valamiféle laza kötelék közöttük. Mióta a kalandozók tizedelik a jégtrollok sorait, e kötelék egyre erősödik, s lám, elérkezett az idő, mikor a jégtrollok végre vezetőt választottak maguk közül. Whurphöl mindegyiküknél idősebb, erősebb és tapasztaltabb. Jópár csatát vívott már a területére tévedt kalandozókkal, és mindeddig ő bizonyult erősebbnek. Ha kész vagy kezet emelni rá, a szúró- vagy vágófegyvert felejtsd el, mert azokkal biztosan nem tudsz kárt tenni benne. |
JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY) Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
Erő: | 31 (45) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 37 (48) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 28 (40) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 22 (35) | Életpont: | 537/537 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (43) | Varázspont: | 686/0 | Pénz: | 186 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 113/9 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/12 (+12%) | szúrófegyverek: | 20/47 (+7%) | vágófegyverek: | 17/19 |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 16/59 (+15%) | dobófegyverek: | 24/98 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,55 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136 |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 130 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/18 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 44/96 (+14%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 8/18 | 5. csapdakészítés: | 15/34 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/40 (+28%) |
7. gyógyítás: | 52/84 | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 9/85 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 5/56 | 11. teológia: | 17/73 (+15%) | 12. taumaturgia: | 26/45 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 4/68 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 6/39 | 17. szörnyismeret: | 16/10 | 18. pszi: | 11/87 (+18%) |
19. zárnyitás: | 1/18 | 20. vadászat: | 13/13 | 21. bányászat: | 8/66 |
22. csapatmunka: | 1/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1204. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kobudera (#8), manifesztátor (#124), Zinthurg (#180), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 239. Szerzett pont: 33496. Beállított erő: 50 Összpont: 33496 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6602 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
7 | tüske (#22) | 22 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | jégpasztilla (#1566) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
6 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | rejtőköpeny (#277) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 21 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 39 csepp spiritusz (#170), fér még: 121] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 38 csepp ugh méreg (#166), fér még: 58] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
40 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
2 | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
10 | álompor (#396) | 23 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
13 | argumérc (#2632) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 16 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
18 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 5 | főnixtoll (#563) | |||
6 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 7 | jégszív (#282) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kőszem (#304) | |||
3 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
44 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | óndarab (#85) | 18 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 3 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ramit kő (#226) | 17 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | |||
13 | rézdarab (#70) | 2 | rinóbőr (#651) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 23 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szulfin (#676) | |||
12 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | tükör (#43) | ||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
12 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 104.08 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 1 | főnixtoll (#563) | 4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
2 | huhogó bibe (#332) | 2 | jégpasztilla (#1566) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | lajstrom medál (#1753) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | raptor karom (#281) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 6 | tüske (#22) | 24 | ugh méreg (#166) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|