211. forduló, 213. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 31. 10h:16'
EZ A 1207. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
1208. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,61] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: kf 160 0 0 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 277.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a manifesztátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontlepke.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 111 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7258.
Észreveszel egy ovimon-bokrot. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy barna, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah híve. Egy boszorkánykendőt, egy bronz zinthurg éremet, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy q. ölő éremet, egy q. taposó medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy láplidérc trófea és egy élőholt mágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 267.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 237.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 207.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,59] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 668 1 megveszed a 668. tárgyat 1
Vásároltál 1 sáska amulettet. 22 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 650 1 megveszed a 650. tárgyat 1
Vásároltál 1 sámán erszényt. 15 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 651 4 megveszed a 651. tárgyat 4
Vásároltál 4 rinóbőrt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 667 6 megveszed a 667. tárgyat 6
Vásároltál 6 nektoraf faggyút. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 657 14 megveszed a 657. tárgyat 14
Vásároltál 14 aurach fogat. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 686 8 megveszed a 686. tárgyat 8
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 655 2 megveszed a 655. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 liumbe hajtást. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 180.]

be 709 147 126 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Egészséged TF-elődött.] és egy halálkapu [Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. Egészséged TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 175.]

be 709 127 220 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged.
- De hát az előbb jártál itt! Ilyen rövid időn belül nem varázsolhatunk újra rád, mert az elméd nem bírná ki. Jöjj vissza akkor, ha már az előzőleg felrakott varázslatok elenyésztek! - közli veled az illető.
Most, hogy eszedbe idézték, rájössz, hogy ugyanezt az első alkalommal is mondták. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[75,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kőevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kőevő bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontlepke.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 113 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7362.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 115 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7466.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy főutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,55] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 26 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[76,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy tetemember száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 117 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7570.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,53] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vaskulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,52] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc bal karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc sáros testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a láplidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy tetemember.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 119 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7674.
Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 60.]

kt 682 elkészíted a 682. tárgyat
Sajnos nincs nálad rakolits por, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy orvosságos zacskót kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 60.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 59.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-19 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 93. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 30 (31) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 18 Életpont: 311/292 Jellem: jó (325) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 395/71 Pénz: 131 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/3 Pszi pont: 181/184
Eddig összesen 1023 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 549 TP-t kaptál. Jelenleg 392 174 TP-d van. A következő szinthez még 57 826 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, óriás szőröspók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/78 (+69%) szúrófegyverek: 23/43 (+6%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/51 (+3%) lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 23/58 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
77,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/32 2. nyomkövetés: 36/40 (+35%) 3. mászás: 8/44 (+9%)
4. csapdakészítés: 9/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 56/15
7. titkosírás: 4/25 8. felderítés: 23/61 (+25%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 18/60 (+10%) 11. taumaturgia: 8/47 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 5/14 15. zene: 16/32 (+25%)
16. szörnyismeret: 6/92 17. pszi: 24/33 (+2%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/36 (+1%) 20. bányászat: 15/32 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), északi aurach (#350), szubreális vámpír (#223)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) mágikus ütés (#147) halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 119 (limit: 1745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7674.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2914 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553) 2 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 4 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
6 bot (#4) $1 bunkó ($5) 1 kőkalapács (#13)
1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérg. vas dobónyíl (#190) 16 * ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * kvazár páncél (#251) 1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * optiri agysisak (#315) 2 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142)
1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13]
6 éjurna (#2368) [bennük 38 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 22]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
1 huhogó bibe (#332) [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
3 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
87 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185)
4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
2 sáfránykő (#979) 1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 11 álompor (#396)
4 amniosz (#203) 20 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 15 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 1 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 fülemüle agyar (#267)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 3 kaktusztüske (#114)
4 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 5 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 4 liumbe hajtás (#655) 33 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 4 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 + móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331)
8 nektoraf faggyú (#667) 24 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
6 ovimon-bogyó (#207) 13 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97)
1 remák szív (#264) 25 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
11 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47)
6 szulfagor agyar (#677) $2 szvó-ektoplazma ($151) 2 téfea-agy (#172)
2 tigroszlán fog (#63) 1 Tiume batyuja (#660) 2 trikornis szarv (#198)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 27 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 178.99 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
169 arany (#50) 1 vaskulcs (#183) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 aurach fog (#657) 10 bomló esszencia (#2367) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 10 gyenge méreg (#26)
16 kaja (#2) 1 liumbe hajtás (#655) 1 magszim bél (#103)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 1 sáfránypor (#211)
1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 1 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138)
6 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)
1 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(71,60) manifesztátor (#124), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, 30. jellempróba, vérfürdető magszim (#148), egy árnymanó férfi
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), sötét gnóm (#132)
(72,61) Fossilium Occidentalis (#818), útonálló (#130)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(74,56) bo-skorpió (#54), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), Fairlight oltár
(74,58) útonálló (#130), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(75,55) mély kút (#93), Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, mérges nyukmár (#95), élőholt quwarg (#202)
(75,57) Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), ház (#400), 32. jellempróba, érclelőhely, kőevő (#62), csontváz (#48), csontlepke (#746)
(76,54) sörényes ubukok (#89), tetemember (#123), óriás csontváz (#176), oltár, mutáns pók (#117)
(77,52) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), elf kósza háza (#681), Chara-din rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), láplidérc (#352), tetemember (#123)
(77,53) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, téfea magoflux (#98), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek