Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 24. 10h:04' EZ A 975. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 976. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1261 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: vv 71 53 224 | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 123 0 0 | elmormolod a 123. varázslatot |
* 3. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: hh 1629 1228 1945 | használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat |
* 5. KP: hh 745 1100 1546 | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
hh 248 | használod a 248. tárgyat |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
h 1387 96 106 | használod az 1387. tárgyat |
115 | 116 | 117 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 390 50 | megveszed a 390. tárgyat 50 |
ve 94 10 | megveszed a 94. tárgyat 10 |
ve 389 1 | megveszed a 389. tárgyat 1 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 142 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod Diz-oh jobb karját. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Diz-oh nyakát. (9 támadással 998 életpontot sebezve.) Ököllel Diz-oh néhányszor súrolja a testedet. A Sziklazuhatag módszerét mutatta be. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +13 ÉP.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. A fene a nagyhangú arénabajnokába, hogy DEM-mel mászkál! gondolod füstölögve magadban, amikor megakad a szemed valamin. Úgy látszik nem működött megfelelően a DEM, így itt maradt valami tárgya a nyavalyásnak! Hmm, ez egy che-vállszalag [che-vállszalag ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Látsz egy Arénagödröt. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
le 1541 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
kf 1551 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón testét. (6 támadással 649 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (102 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány bal első lábát. (9 támadással 973 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 80 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 429, gyógyulás: 17, összesen: -412 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 87 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap jobb lábát. (9 támadással 987 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 438 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar che-pap száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 14 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 440, gyógyulás: 42, összesen: -398 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 84 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap testét. (9 támadással 969 életpontot sebezve.) A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 268, gyógyulás: 20, összesen: -248 ÉP}
le 1551 | leveszed/lerakod az 1551. tárgyat |
kf 1978 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal |
bb 968 1 | beraksz a bankba a 968. tárgyat (1 darabot) |
kb 1540 1 | kiveszel a bankból az 1540. tárgyat (1 darabot) |
h 1540 415 4 | használod az 1540. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,127] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Atalanta vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő hótarantula mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 688 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hótarantula egyik lábát. (9 támadással 968 életpontot sebezve.) A hótarantula csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megpöccinted a hótarantula testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 16 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1766, sebződés: 329, gyógyulás: 57, összesen: -272 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a trix kölyök testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A trix kölyök belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a trix kölyök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix kölyök bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Karmával néhányszor a trix kölyök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy (ld. enc.), 1 trix fiola (ld. enc.), 1 trix gyógypálca (ld. enc.) és 1 obszidián tüske. 2 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 110, gyógyulás: 24, összesen: -86 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a tavi piranha tömegét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A 6 tavi piranha újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (6 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a tavi piranha jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A 4 tavi piranha harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a tavi piranha raj néhány tagját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A 2 tavi piranha megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Szigonnyal eltalálod a tavi piranha tömegét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az 1 tavi piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 4 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 833, gyógyulás: 168, összesen: -665 ÉP}
m 8 6 1 | mozogsz északra, nyugatra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1032 életpontot sebeztél. [+4% tau] Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bumshir óriásmacska testét. (9 támadással 883 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A bumshir óriásmacska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2645, sebződés: 590, gyógyulás: 110, összesen: -480 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tükörtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy csillezsályát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Félúton jársz, amikor az egyik lábad megcsúszik, majd közvetlen utána a másik is. Kis híján elrepülsz a centrifugális erők miatt, csupán tökéletes technikádnak köszönhetően tudod mégis elérni a fenti bejáratot. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. (Önanalízis: +7% mászás.) Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy tüskés totemblarg!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 616 életpontot sebeztél. [+4% tau] A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-123 életpont.) A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 15 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 392 életpontot sebeztél. [+4% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan amazon bal karját. (9 támadással 987 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 562 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan amazon bal lábát. (8 támadással 878 életpontot sebezve.) A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan amazon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 19 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2257, sebződés: 1051, gyógyulás: 98, összesen: -953 ÉP}
(Továbbmész...) [115,125] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy quwarg ikerbolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Atalanta lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz az egyik torony tetelyére, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-57 életerő). (Önanalízis: +5% mászás.) Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg őrparancsnok!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tüskepajzs varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 207 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 72, gyógyulás: 9, összesen: -63 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! [+4% tau] Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító bal vállát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1032 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 301 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (9 támadással 1013 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 276 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2440, sebződés: 1478, gyógyulás: 181, összesen: -1297 ÉP}
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[114,124] Belegyalogolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
ef 17 540 | energia fejlesztése 17 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan nő a pszi szakértelmed növekedésével egészen -30-ig) kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a táborozásod végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
TRIX KÖLYÖK (7086. SZÖRNY) A trixek a tavakban élő vízi manófélék családjába tartoznak, de az állandó harcok (önmagukkal és a régmúlt élő harcosaival szemben) miatt erősen elvadultak, kegyetlen, csak a napi betevő megszerzése és a faj fenntartása szerepel a céljaik között. A kannibalizmus sem ritka a köreikben. Csak a vízben képesek megélni, levegőre csak nagyon rövid időre merészkednek ki. Víz alatt már a kölykök is képzett ellenfélnek minősülnek, remekül úsznak, karmos kis kezükkel képesek komoly sebeket is ejteni, ráadásul harapásukat sem árt, ha elkerülöd. |
FÉNYTELEN GYÖNGY (1698. TÁRGY) Ez a furcsa gyöngy, mely a tó mélyéről került elő, úgy látszik, semmilyen fényt nem bocsát ki magából, szürke, egyszínű, még mágikusnak sem tűnik. Ékszernek ki viselne ilyen drágakövet? Valószínűleg senki. Azért megpróbálkozhatsz az eladásával az ékszerészetekben, hátha mégis ér valamennyit. |
TRIX FIOLA (1705. TÁRGY) A fiola belsejében némi tengervíz lötyög, amelyet akár a szárazföldre is magaddal tudsz vinni. A trixek ezt a tartót a gyógypálcák tárolására használták, de nem azért, mert céljuk lett volna kimerészkedni a tengerből, hanem mert a fiola mintegy konzerválta gyógypálcáik mágikus energiáit. A trix gyógypálcák tárolására neked is szükséged lesz ilyesmire. Egy tartóba öt pálca fér. A trix fiola nem átadható. |
TRIX GYÓGYPÁLCA (1704. TÁRGY) A trixek nem csak a harchoz értenek, hanem a túléléshez is. Ennek példája ez a mágikus úton elkészített apró fadarab, amit kettétörve a belé zárt energia elszabadul, és ez sebeidet begyógyítja. A csontokat is összeforrasztja valamennyire. A trix gyógypálca sajnos tönkremegy fény, és szárazság hatására, ezért a felszínre nem tudod magaddal vinni! Hacsak... nem szerzel valamilyen tartót, amiben a trix gyógypálcát tárolhatnád. A tárgy használata 2 TVP-ért automatikusan történik, ha életerőd 50% alá csökkenne, elroppantasz egy gyógypálcát. Ekkor szint*2D3 életpontot gyógyulsz. |
TAVI PIRANHA (7090. SZÖRNY) Egy valamire való tó nem lehet meg piranhák nélkül. Ezek a halak csapatosan járnak, és felfalnak minden útjukba kerülő élelmet, legyen az polip, trix kölyök, vagy akár egy eltévedt kalandozó. |
Erő: | 47 (64) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 37 (49) | Támadás: | 131 (135) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 30 (52) | Védekezés: | 156 (165) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 27 (56) | Életpont: | 1409/655 | Jellem: | jó (271) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 36 (77) | Varázspont: | 1523/883 | Pénz: | 42769 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 72/29 | Pszi pont: | 336/155 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+39%) | ökölvívás: | 38/35 (+8%) | szúrófegyverek: | 15/62 |
dobófegyverek: | 33/15 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
114,124 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,29 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/81 | 2. nyomkövetés: | 31/9 (+20%) | 3. mászás: | 35/97 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 31/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/14 | 6. gyógyítás: | 2/99 |
7. titkosírás: | 27/22 | 8. felderítés: | 11/41 | 9. szörnyidomítás: | 2/54 |
10. teológia: | 14/36 (+7%) | 11. taumaturgia: | 86/93 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 7/34 |
13. versengés: | 13/87 | 14. harcművészetek: | 35/0 | 15. zene: | 3/56 |
16. szörnyismeret: | 12/22 | 17. pszi: | 44/8 (+96%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 4/54 | 20. bányászat: | 13/0 (-900%) | 21. testépítés: | 5/77 |
22. úszás: | 13/33 (+17%) | 23. főzés: | 20/39 | 24. csapatmunka: | 4/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), Zinthurg (#180), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | az elme hatalma (#123) | kí koncentráció (#69) |
varázsszem (#184) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | gyóntatás (#56) | >> | Diz-oh (#6103) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar katona (#691) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
50, 51, 52, 67, 68, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16, 17, 82, 83. |
HŐSTETTEID | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 133 TU. szükséges még: 17 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9410 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
517 | arany (#50) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dramoan talizmán (#968) | 6 | ében dobónyíl (#849) | 1 | névjegykártya (#1846) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 6 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 10 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 49 | halcsont (#390) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | kitintüske (#879) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián tüske (#481) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szigony (#389) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
1 | trix fiola (#1705) | 1 | vasérc (#152) |
113 | 114 | 115 | |
123 | |
|
|
124 | |
|
|
125 | |
|
|