210. forduló, 212. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 25. 9h:09'
EZ A 780. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
781. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah inkvizítora. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled Tüzet köp rád. 4 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alakváltó bal karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted az alakváltó jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó megdöfködi a jobb oldaladat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alakváltó jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az alakváltó fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó jól megszurkálja a testedet. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó többször eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}


Caramon, amikor összefutottatok, adott neked egy obszidián karkötőt (ld. enc.) és egy moa varázsdobozt. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a degradátor (ld. enc.), a joviális m.szockó (ld. enc.) és a Tguarkhan (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bájitalt (ld. enc.) és szuper hálócsapdát (ld. enc.). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. A földön találsz egy tüsi fekete hajszálat. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy kitartó ló varázslat! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [0 pontot használtál fel, van még 346.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 346.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +270 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 346.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 270 98 327 hulladék: 270 98 327
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 322 127 188 hulladék: 322 127 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 157 182 176 hulladék: 157 182 176
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 76 265 245 hulladék: 76 265 245
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 186 75 231 hulladék: 186 75 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

hu 148 196 hulladék: 148 196
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

le 196 leveszed/lerakod a 196. tárgyat
Leveszed a trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 311.]

be 586 bemész az 586. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
virág szimbólum (#143) 16 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db,
borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db,
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
káosz szimbólum (#361) 40 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db,
zafír medallion (#514) 50 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db,
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
aranyozott klipsz (#1623) 32 ap /db, bátorság medálja (#1653) 100 ap /db, nap szimbólum (#141) 10 ap /db, ryuku nadrág (#691) 85 ap /db,
vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 306.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,108] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Összeakadsz Storm Masterrel. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 szopókő.) Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Salamonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 296.]

a 249 4363 1 átadod a 249. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bumerángot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 108 4363 4 átadod a 108. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 nyílvesszőt Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 129 4363 4 átadod a 129. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 sallank nyilat Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 351 4363 2 átadod a 351. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 tolmokov-koktélt Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 138 4363 2 átadod a 138. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 ubuk dobónyílat Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 3 4363 3 átadod a 3. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vizestömlőt Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 82 4363 5 átadod a 82. tárgyat a 4363. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 zöld üveget Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 168 4363 3 átadod a 168. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 sullár hólyagot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 360 4363 51 átadod a 360. tárgyat a 4363. kalandozónak (51 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 51 quwarg tojást Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 247 4363 1 átadod a 247. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 691 4363 1 átadod a 691. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nadrágot Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 213 4363 3 átadod a 213. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 xirnox szivet Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 42 4363 5 átadod a 42. tárgyat a 4363. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 távcsövet Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 8 mozogsz északra
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Észreveszel egy Arénagödröt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 286.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 241.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +182 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 6 8 7 mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,95] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 4 fabontót. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,94] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 4 magszim belet. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [161 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[100,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,91] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [100,90] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 45.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,91) Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), rőtmanó berzerker (#369)
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(100,92) Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 41. jellempróba
(101,93) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, Raia oltár
(102,94) márványtorony (#175), 47. jellempróba, Fairlight oltár
(102,95) márványtorony (#175)

[97,107] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 2 ezüstshurikent 16 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 gromak páncélt 30 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 1 márványkulcsot 16 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 16 mocsári penkét 16 aranyért, 2 nagy vaskulcsot 32 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 2 rézkulcsot 12 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 1 vashegyű nyilat 5 aranyért, 1 uzbány csőrt 6 aranyért, 4 magszim belet 20 aranyért, 4 fabontót 20 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

kb 199 214 112 kiveszel a bankból a 199. tárgyat (214 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 karbin plazmát. Kiveszel a bank széfjéből 3 manifeszt.nyúlványt. Kiveszel a bank széfjéből 39 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

bb 1605 1735 1562 beraksz a bankba az 1605. tárgyat (1735 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Aritma ostorát. Beraksz a bank széfjébe 1 Brod buzogányát. Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+14 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kb 1605 1735 1562 kiveszel a bankból az 1605. tárgyat (1735 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Aritma ostorát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Brod buzogányát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 1562 1735 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1735. tárggyal
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
A jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 1605 2 kézbeveszed/felveszed az 1605. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az Aritma ostorát fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 18, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.

JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

TGUARKHAN (212. SZÖRNY)
A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY)
Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható.

SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia bíborosa vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 (53) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 317/292 Jellem: jó (314) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 393/4 Pénz: 3912 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/-3 Pszi pont: 89/29 EFejl: 30
Eddig összesen 967 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6043 TP-t kaptál. Jelenleg 382187 TP-d van. A következő szinthez még 67813 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, varkaudar íjász. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/6 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: *23/100 (+7%) lőfegyverek: 17/90 dobófegyverek: 1/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 (-300%) 2. nyomkövetés: 52/62 (+24%) 3. lopás: 1/37 (-300%)
4. mászás: 8/78 (+18%) 5. csapdakészítés: 13/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/2 (-300%)
7. gyógyítás: 50/78 8. titkosírás: 2/0 9. felderítés: 7/37
10. szörnyidomítás: 1/88 11. teológia: 22/75 (+4%) 12. taumaturgia: 13/97 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 5/83 15. zene: 13/9 (+7%)
16. szörnyismeret: 10/82 (+20%) 17. pszi: 9/75 (+9%) 18. zárnyitás: 3/60 (-300%)
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 23/18 (+11%) 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 bronzkulcs (#76) 1 bumeráng (#249)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gromak páncél (#270)
7 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 mandibulakasza (#127)
1 márványkulcs (#245) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 16 mocsári penke (#148)
2 nagy vaskulcs (#186) 3 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 pirkit (#153) 51 quwarg tojás (#360) 84 ragasztó (#83)
1 rákpajzs (#98) 2 rézkulcs (#75) 1 ryuku nadrág (#691)
4 sallank nyíl (#129) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 46 spiritusz (#170)
3 sullár hólyag (#168) 5 távcső (#42) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vashegyű nyíl (#176) 56 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)
3 xirnox szív (#213) 5 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
668 arany (#50) 25 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
39 madártoll (#112) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)

Üzenet küldése a karakternek