Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 25. 9h:09' EZ A 780. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 781. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled Tüzet köp rád. 4 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alakváltó bal karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted az alakváltó jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó megdöfködi a jobb oldaladat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alakváltó jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az alakváltó fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó jól megszurkálja a testedet. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó többször eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
hu 270 98 327 | hulladék: 270 98 327 |
hu 322 127 188 | hulladék: 322 127 188 |
hu 157 182 176 | hulladék: 157 182 176 |
hu 76 265 245 | hulladék: 76 265 245 |
hu 186 75 231 | hulladék: 186 75 231 |
hu 148 196 | hulladék: 148 196 |
le 196 | leveszed/lerakod a 196. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 586 | bemész az 586. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
káosz szimbólum (#361) 40 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, |
nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db. |
aranyozott klipsz (#1623) 32 ap /db, | bátorság medálja (#1653) 100 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, |
vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db áron. |
m 6 | mozogsz nyugatra |
a 249 4363 1 | átadod a 249. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 108 4363 4 | átadod a 108. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot) |
a 129 4363 4 | átadod a 129. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot) |
a 351 4363 2 | átadod a 351. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
a 138 4363 2 | átadod a 138. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
a 3 4363 3 | átadod a 3. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 82 4363 5 | átadod a 82. tárgyat a 4363. kalandozónak (5 darabot) |
a 168 4363 3 | átadod a 168. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 360 4363 51 | átadod a 360. tárgyat a 4363. kalandozónak (51 darabot) |
a 247 4363 1 | átadod a 247. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 691 4363 1 | átadod a 691. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 213 4363 3 | átadod a 213. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 42 4363 5 | átadod a 42. tárgyat a 4363. kalandozónak (5 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [102,94] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 4 magszim belet. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [99,91] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [100,90] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
kb 199 214 112 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (214 darabot) |
bb 1605 1735 1562 | beraksz a bankba az 1605. tárgyat (1735 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
kb 1605 1735 1562 | kiveszel a bankból az 1605. tárgyat (1735 darabot) |
kf 1562 1735 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1735. tárggyal |
kf 1605 2 | kézbeveszed/felveszed az 1605. tárgyat a bal kezedbe |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY) Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY) Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható. |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (53) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 317/292 | Jellem: | jó (314) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 393/4 | Pénz: | 3912 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 15/-3 | Pszi pont: | 89/29 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | *23/100 (+7%) | lőfegyverek: | 17/90 | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 52/62 (+24%) | 3. lopás: | 1/37 (-300%) |
4. mászás: | 8/78 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 13/38 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 (-300%) |
7. gyógyítás: | 50/78 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 7/37 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 22/75 (+4%) | 12. taumaturgia: | 13/97 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 5/83 | 15. zene: | 13/9 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 10/82 (+20%) | 17. pszi: | 9/75 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/60 (-300%) |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 23/18 (+11%) | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gromak páncél (#270) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 16 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | pirkit (#153) | 51 | quwarg tojás (#360) | 84 | ragasztó (#83) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 46 | spiritusz (#170) | |||
3 | sullár hólyag (#168) | 5 | távcső (#42) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 56 | víz (#27) | 3 | vizestömlő (#3) | |||
3 | xirnox szív (#213) | 5 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
668 | arany (#50) | 25 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
39 | madártoll (#112) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |