210. forduló, 212. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 28. 9h:07'
EZ A 761. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
762. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,76] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 554.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 532.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 519.]

* 9. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 509.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

a 213 3863 3 átadod a 213. tárgyat a 3863. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 xirnox szivet Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[132,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű. 2 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy Thargodan csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [132,74] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [10 pontot használtál fel, van még 494.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a denevér szimbólumot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve restoráció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! [30 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 236 15 172 hulladék: 236 15 172
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 665 29 14 hulladék: 665 29 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smirglilevelet. El is dobod a birtokodban levő 7 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 172 99 239 hulladék: 172 99 239
Hulladékgyűjtés törölve: téfea-agy. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 45 190 249 hulladék: 45 190 249
Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133 134
73
74
75
76
77
(132,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720), proteinfecskék (#139)
(132,75) oltár, ryuku csapásvezető (#778)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 454.]

be 709 26 165 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött.] és egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 23 elkarog szőrt 23 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 22 fekete gyöngyöt 132 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 6 gyíkfüvet 6 aranyért, 3 lajhár csontot 9 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 3 mérg. vas dobónyilat 30 aranyért, 4 pular kristályt 32 aranyért, 1 purifikátor hájat 18 aranyért, 16 sünmedve tüskét 16 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 16 varányszemet 16 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol Csillaggal. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy dalb.kristálycsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy réz végzetmedált, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy ében halálhajcsár trófea, egy ében hadúr trófea és egy aranyfecske trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 333 170 83 eladod a 333. tárgyat a 170. tárgyat a 83. tárgyat
Eladtál 20 rákfatty váladékot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 54 spirituszt. 54 aranyat kaptál.
Eladtál 13 ragasztót. 13 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

be 697 2 bemész a 697. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5154 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit?
Elmondod, hogy 2 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 32 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,74] Továbbra is síkságon vagy. A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy dermesztő lidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[5 pontot használtál fel, van még 429.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 419.]

kb 135 20 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

ek 116 70 58 t. energia kisütése: 116 70 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 55 55 55 mozogsz 55 55 55
Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [9. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [14. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 100 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [52. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálos morf van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a halálos morf bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A halálos morf egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A halálos morf egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 gyógykenőcs. Mosolyogva kidobod a nevetséges zombi mester trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő halálos morf trófeát. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [53. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy brutális morf. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a brutális morf fejét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A brutális morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Vaskarddal végigvagdosod a brutális morf nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a brutális morf farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A brutális morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A brutális morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 6 ragasztó. 2 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [54. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! 171 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [55. PONT.] Hirtelen egy brutális morfot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a brutális morf bal oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a brutális morf fejét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) A brutális morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A brutális morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Vaskarddal néhányszor megcsapod a brutális morf nyakát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a brutális morf nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A brutális morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 esszenciakristály. 2 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[44 pontot használtál fel, van még 347.]

lm 59 59 59 mozogsz 59 59 59
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [57. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a harcias morf testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a harcias morf farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 7 gyöngymangó. 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a domináns morf testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a domináns morf testét. (6 támadással 43 életpontot sebezve.) A domináns morf farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a domináns morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Vaskarddal végigvagdosod a domináns morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a domináns morf nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A domináns morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A domináns morf farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 2 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 64 64 64 mozogsz 64 64 64
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [60. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 41 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mágiamorfáló lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a mágiamorfáló testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 69 69 69 mozogsz 69 69 69
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [69. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éltető morf. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 123 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az éltető morf karmával. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az éltető morf karmával. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az éltető morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az éltető morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 karbin plazma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 70 70 70 mozogsz 70 70 70
Folytatod a felderítést. ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [8. SZINT 70. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 gernim balzsam, 3 varázskő, 3 varázskő, 4 karbin plazma és 1 manakristály. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

17
20 38
39
16 40
18
19 36
37
22 25 28
31
15 21 24 27 30
23 26 29
14 13 32
35 34 33
12 7
4
10 8 5 1
11 3 2
9 6

Ez a Végzet Vermének 8. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [2 pontot használtál fel, van még 274.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[133,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal középső lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [134,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [134,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut ormányát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 259.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[134,75] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [134,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg jobb első lábát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy drakolich. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [133,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Találsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 244.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

ef 2 512 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 230.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 195.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 194.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 193.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 192.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 191.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 185.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 27, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 185 pontod maradt, ebből a következő körre 185 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 537 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod.

MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 24 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 52 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 87/89 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 353/273 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 642/47 Pénz: 405 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/0 Pszi pont: 112/92
Eddig összesen 2361 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 253 TP-t kaptál. Jelenleg 1 378 271 TP-d van. A következő szinthez még 21 729 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, halálos morf, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5154 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 13/95 (+12%) vágófegyverek: 36/22 (+12%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 19/74 (+18%) dobófegyverek: 29/84 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
133,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 6 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/52 (-204%) 2. nyomkövetés: 41/79 (+10%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 28/32 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/81 (-282%) 6. gyógyítás: 30/21
7. titkosírás: 2/69 8. felderítés: 14/59 (-300%) 9. szörnyidomítás: 11/67
10. teológia: 26/90 (+23%) 11. taumaturgia: 33/13 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/31
13. versengés: 12/90 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 25/9 (+22%)
16. pszi: 14/93 (+7%) 17. zárnyitás: 1/48 (-1300%) 18. vadászat: 3/95 (+6%)
19. bányászat: 28/98 20. úszás: 2/3 21. főzés: 12/98 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 350 (limit: 355), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37540.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 497 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1468 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bumeráng (#249)
1 denevér szimbólum (#140) 1 dorony tüdő (#212) 23 elkarog szőr (#665)
1 ezüst gyűrű (#180) 22 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
6 gyíkfű (#201) 19 khatiszon kristály (#2322) 3 lajhár csont (#236)
2 lidércesszencia (#1074) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 7 ragasztó (#83) 20 rákfatty váladék (#333)
7 smirglilevél (#29) 54 spiritusz (#170) 16 sünmedve tüske (#14)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138) 12 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 16 varányszem (#30) 1 varkaudar csizma (#317)
3 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 esszenciakristály (#350) 2 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
16 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
6 karbin plazma (#199) 3 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
5 varázskő (#305) 5 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135
72
73
74
75
76
77
(132,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720), proteinfecskék (#139), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625)
(133,73) élőholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 48. jellempróba, arató csattanat (#144)
(133,76) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484)
(134,73) grok-képződmény (#149), 39. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(134,74) törpemammutok (#115), oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720)
(134,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720)
(134,76) élőholt quwarg (#202), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek