20. forduló, 22. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 28. 15h:07'
EZ A 204. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
205. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-58] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

hu 9 5 hulladék: 9 5
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

dd 9 5 64 eldobod a 9. tárgyat az 5. tárgyat a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. Sajnos nincs nálad bunkó. Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[24,-57] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [24,-56] Még mindig dombos terepen vagy. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a kőevő kőtestét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a kőevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 150.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. [2. PONT] Hamarosan egy goblint pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a goblin jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a goblin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a goblin csapása elől. A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goblin van előtted! Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a goblin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a goblin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goblin van előtted! Fegyvere egy bot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goblin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a goblin jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
Megtalálod a beugrót, ahol a goblinok feltehetően a "kincseiket" rejtegetik. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 kaja, 2 fáklya és 1 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
[24 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 1 mozogsz 1
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT]
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat.
[12 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[25,-57] Továbbra is dombság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gitonga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gitonga tollas hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a gitonga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevő magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a húsevő magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás patkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Obszidián pengével végigmetszed az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Összeakadsz Adriánával. Egy optiri agysisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy lila brekk trófea színesíti. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerű mosollyal búcsúzik.
[36 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 mozogsz északra
[25,-60] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sakál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tanya (507. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 61.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[26,-60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével néhányszor megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaszabolósáska lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [27,-59] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy tűzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy evaporőrt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

gy 40 gyógyítás 32 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [32 pontot használtál fel, van még 0.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 21. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 4/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 111/105 Jellem: semleges (+20) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 41 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 38/5
Eddig összesen 105 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 438 TP-t kaptál. Jelenleg 3 729 TP-d van. A következő szinthez még 271 TP szükséges. Trófeáid: garokk, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9 (+1) dobófegyverek: 7 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
27,17 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 (+1) 6. szörnyismeret: 3
7. pszi: 6 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

Összsúly: 61.67 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkósbot (#9) 3 csontszablya (#64) 1 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 3 bot (#4) 5 drótszőr (#37)
1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28
-61
-60
-59
-58
-57
-56
-55
(24,-57) drótszőrű pincsi (#22), olvasztókemence (#86), oltár
(24,-56) kőevő (#62), a 3. labirintus bejárata, oltár, goblin (#21)
(25,-60) sakál (#28), tanya (#507), oltár
(25,-59) óriás patkány (#42), oltár, Adriána (3254. kalandozó)
(25,-58) húsevő magszim (#67), 21. jellempróba, oltár
(25,-57) oltár, 24. jellempróba, gitonga (#76)
(26,-60) alpesi tehén (#91), 20. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(27,-59) csontlepke (#746), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek