Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 28. 15h:07' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
hu 9 5 | hulladék: 9 5 |
dd 9 5 64 | eldobod a 9. tárgyat az 5. tárgyat a 64. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-56] Még mindig dombos terepen vagy. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a kőevő kőtestét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a kőevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 3 | bemész a 3. titkos labirintusba |
lm 2 3 5 | mozogsz 2 3 5 |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a goblin jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a goblin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a goblin csapása elől. A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a goblin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a goblin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goblin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a goblin jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gitonga tollas hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a gitonga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevő magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a húsevő magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás patkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Obszidián pengével végigmetszed az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 56.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével néhányszor megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-59] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
gy 40 | gyógyítás 32 pontért |
Erő: | 18 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 111/105 | Jellem: | semleges (+20) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 41 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 38/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 9 (+1) | dobófegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
27,17 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 (+1) | 6. szörnyismeret: | 3 |
7. pszi: | 6 | 8. zárnyitás: | 2 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Összsúly: 61.67 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 3 | bot (#4) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
-61 | |
|
|
|
|
|
-60 | |
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|