Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 11. 15h:03' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: szept. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
kf 57 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 8 életpontot vesztettél. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a kaffogó hebrencs bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
d 125 4 | eldobod a 125. tárgyat (4 darabot) |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a félelem-járó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 6 7 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a zombi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-8] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyíkember. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyíkember jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-9] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Felfedeztél egy phua-kúpot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sünmedve testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
Erő: | 9 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 101/101 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 105/83 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
43,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 11 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | bunkósbot (#9) | ||
5 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | pular kristály (#239) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | varányszem (#30) | |||
3 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 25.73 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kerek kő (#19) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sünmedve tüske (#14) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|