20. forduló, 22. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. aug. 2. 11h:40'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

HAJLÓ FŰZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,87] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.)

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 10 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 3 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154. Kapsz 5 VP-t.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

jlk 1511 jelszó kimondása 1511
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 2x 1d4.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza szőrös potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a massza jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy mandibulakasza. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 14 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy ork sámán

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rájanyék támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 szent kehelyt. Érdekes! (ld. enc.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos sallank támad rád.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rájanyék támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alpesi tehén.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gátvakond!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bolhakutya.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bolhakutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy piromenyét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy evaporőr. {védettsége: 6 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 csontpálcát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 15 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[55,87] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

(Továbbmész...) [56,86] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 124.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 94.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[56,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [56,84] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [56,83] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {max. életpontja: 61-70.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) Eldobod az értéktelenné vált vadász varkaudar trófeát, és kinyersz egy alkalmas trappoló dinymák trófeát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 49.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy rőtmanó.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy északi aurach!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zárnyitó készletet. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kőevő támad rád. {támadása: 6.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kőevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 157 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy drótszőrű pincsi. {max. életpontja: 11-12.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 quwarg tojást. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 113 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy királygyík.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy tazunkaróka! {támadása: 5.}

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tazunkaróka testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb mélységi grittang támad meg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 ezüstdarabot. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy királygyík.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hibátlan tűzopált. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 20 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 44.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[57,82] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy goldugar. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [57,81] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy bakkura csizmát, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy proteinfecske trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Shadow Re. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 34.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy emberevő. {támadása: 10.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb kőszáli disznó támad meg. {támadása: 2.}

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kőszáli disznó!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy kőszáli disznó.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 vortexvesszőt. Érdekes! (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy emberevő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy hegyi rák. (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a hegyi rák jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb alpesi tehén támad meg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 boszorkánykendőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy alpesi tehén.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ormánygőte támad rád. (ld. enc.)

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 fenőkövet. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 25 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 mozogsz északra
[57,80] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (545. épület.)
[5 pontot használtál fel, van még 24.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Elmagyarázod, hogy vándor utazó vagy, békés szándékkal, és szállást keresel. Az ajtó kinyílik, és egy egyszerű ruhába öltözött szerzetes áll előtted. - Fáradj be - mondja. Odabent a rend főnöke fogad. Elmondja, hogy ez egy szerzetes kolostor, a világtól elzárva élnek, meditálva, a harcművészetet gyakorolva, tökéletesítve. Bár nem nagyon van nekik se mit a tejbe aprítani, szívesen megosztják veled, amijük van. Vizet, kenyeret és sajtot hoznak, amit jóízűen elfogyasztasz. A szerzetesek ezután elmondják, hogy hogyan gyakorolhatsz náluk. Ha az ökölvívásban eléred a 3. szintet, megkezdheted a harcművészetek elsajátítását. Ezáltal megismerheted szunnyadó belső energiáidat, és védelemre, gyógyításra is felhasználhatod. Ez az erő a kí. A kolostor bármikor szívesen tanít egy kisebb összegű, mintegy 50 aranyat kitevő summa fejében. Ha már ismered a kí-t, segítenek a fejlesztésében, a harcművészetek elsajátításában. Ha legközelebb tanulni akarsz a szerzetesektől, akkor ezt automatikusan megteszed, ha bemész egy kolostorba (és van nálad elég pénz). Ez nem biztos, hogy azonnali fejlődést jelent, kétszer, magasabb szinten háromszor-négyszer is meg kell látogatnod a kolostort, hogy a harcművészet szakértelmed eggyel megnőjön. A kobuderák gyorsabban tanulnak. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 9.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY)
Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, amelyek KF-eléséhez adott fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgynem átadható.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

VORTEXVESSZŐ (2331. TÁRGY)
Érdekes nyílvesszőt találtál! A kékes-feketés hegy erős mágiával van átitatva. Erősen emlékeztet az esszenciakristály mágiájára. Mikor kipróbálod, tapasztalod is, hogy pontosan ugyanaz a hatása. A sebzése 10D10+16, kilőheted akár a hosszúíjadból is, és van vele +20 támadásod. Most, hogy már ismered, akár magad is elkészítheted. Nem kell hozzá más, mint egy-egy sztázisszilánk, azúrtoll és fűzgumó, valamint 10 TVP és a varázstárgy készítés varázslat. Valami rejtélyes ok miatt csak a Levegő síkján tudod elkészíteni, viszont létezik olyan tárgy, amivel a vortexvesszőt esszenciakristállyá tudod alakítani.

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KARAKTERLAP

Hajló Fűz, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 13 (20) Szint: 13 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 15 (19) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 248/192 Jellem: semleges Tul. pont: 18
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 157/157 Pénz: 707 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 48/4
Eddig összesen 281 szörnyet (37 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 208 TP-t kaptál. Jelenleg 40 123 TP-d van. A következő szinthez még 7 877 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, ork sámán, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 (+1) dobófegyverek: 14 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -4.); bumeráng (#249) max. 2 db (5 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
57,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. gyógyítás: 1 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 5 9. harcművészetek: 1
10. pszi: 8 11. vadászat: 1 12. főzés: 2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 51, az összesen kapott pontszám: 5600. (összesen ölhető: 546 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2.

Összsúly: 108.54 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 madártoll (#112)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 boszorkánykendő (#1697) 4 csontpálca (#329)
1 ezüstdarab (#326) 2 fenőkő (#1618) 7 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 10 isteni könnycsepp (#260) 2 manakristály (#500)
1 mandibulakasza (#127) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 2 quwarg tojás (#360) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szent kehely (#257) 6 vapár ág (#110) 4 vízionár szem (#102)
1 vortexvessző (#2331) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(54,87) massza (#217), ork sámán (#345), rájanyék (#58), gyilkos sallank (#85), alpesi tehén (#91), sörényes ubuk (#89), gátvakond (#57), bolhakutya (#17), piromenyét (#99), evaporőr (#69)
(55,87) púpos burástya (#92), oltár
(56,83) trappoló dinymák (#118), 26. jellempróba, rőtmanó (#55), északi aurach (#350), kőevő (#62), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), tazunkaróka (#81), mélységi grittang (#103)
(56,84) gyilkos tetű (#116)
(56,85) manifesztátor (#124)
(56,86) sünmedve (#33), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba
(57,80) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#545), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(57,81) oltár, vaskohó (#155), Lord Shadow Re (2902. kalandozó), emberevő (#119), kőszáli disznó (#34), hegyi rák (#61), alpesi tehén (#91), ormánygőte (#18)
(57,82) oltár, világítótorony (#156), goldugar (#65)

Üzenet küldése a karakternek