20. forduló, 22. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 15. 12h:09'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,27] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

d 16 9 eldobod a 16. tárgyat (9 darabot)
Elhajítasz 9 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

d 44 6 eldobod a 44. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 170.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

flh 3 10 1 felt. lőfegyver haszn. 3 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 3 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 43 1 elkészíted a 43. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[30,28] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a garokk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk bal első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges hegyi rák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [30,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével megvagdalod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megvagdalod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed az acéldarázs potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő acéldarázs trófeát. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 135.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 127.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[28,31] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 107.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 67.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 53.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[28,32] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Obszidián pengével megvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 190 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [28,33] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a woor-antilop testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a woor-antilop fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 33.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip! (ld. enc.)

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. Elhajítod a vacak acéldarázs trófeát, és kiszedsz egy topránypolip trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 19.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY)
A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért.

ANTILOPBŐR (48. TÁRGY)
Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló...

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 107 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 106/51 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 116 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 855 TP-t kaptál. Jelenleg 3 487 TP-d van. A következő szinthez még 513 TP szükséges. Trófeáid: topránypolip, garokk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 10 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
28,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. mászás: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6 (+1)
7. felderítés: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 1
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10.

Összsúly: 33.03 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 bordacsont (#16) 6 királygyík bőr (#44) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 2 evaporőr háj (#105)
2 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29 30 31 32
26
27
28
29
30
31
32
33
34
(28,31) mély kút (#93), Tharr oltár, evaporőr (#69)
(28,32) evaporőr (#69), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(28,33) woor-antilop (#31), mély kút (#93), oltár, topránypolip (#86)
(29,30) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, acéldarázs (#140)
(30,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 25. jellempróba, oltár, garokk (#73)
(30,29) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 13. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek