Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 27. 10h:21' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2685 SZÁMLA : XXXX |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával súrolod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke bal szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a százfogú bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a százfogú kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
ep 146 80 | építed a 146. tárgyat 80 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
Erő: | 10 (12) | Szint: | 7 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 110/75 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -); |
36,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 40 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 96 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 6 | 5. felderítés: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
gyilkos sallank (#85) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 8. |
Összsúly: 45.27 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | mérgezett tüske (#23) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rézkulcs (#75) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tüske (#22) |
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | |
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|