Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 12. 15h:09' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2184 SZÁMLA : XXXX |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
vi 7 3 35 | viselkedésed: 7 3 35 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
go 21 | gonoszkodsz: 21 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szintszívó fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner fabontó szójer trófeát, és kiszedsz egy szintszívó trófeát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
go 27 | gonoszkodsz: 27 |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [47,20] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdv! Mi célod maradt Ghallán: lenni vagy élni? Dönts! - Doktroll Martens " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [46,21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevő magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 26 | bemész a 26. titkos labirintusba |
lm 8 9 | mozogsz 8 9 |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY) A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
Erő: | 17 | Szint: | 6 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 463 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 109/70 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 (+1) | lőfegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); rézgolyó (#343) max. 1 db (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
46,79 mezőn táborozol, a 26. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 26. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 6 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 600. |
Összsúly: 36.66 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|