208. forduló, 210. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 27. 12h:02'
EZ A 760. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
761. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,76] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 7. szinten/térképen, a 49. pontnál.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+4 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 321.]

* 9. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

v 72 elmormolod a 72. varázslatot
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 945 351 338 beraksz a bankba a 945. tárgyat (351 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 dal.kristálylándzsát. Beraksz a bank széfjébe 14 tolmokov-koktélt. Beraksz a bank széfjébe 1 királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 153 179 248 beraksz a bankba a 153. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 6 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 360 199 135 beraksz a bankba a 360. tárgyat (199 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 quwarg tojást. Beraksz a bank széfjébe 4 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 16 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 69 264 68 beraksz a bankba a 69. tárgyat (264 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 23 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 1 remák szivet. Beraksz a bank széfjébe 16 kék orchideát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

hu 56 114 317 hulladék: 56 114 317
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 12 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 46 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +6 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 300.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ba 147 104 202 nem támadod a 147. szörnyet a 104. szörnyet a 202. szörnyet
BA 147 parancs törölve. BA 104 parancs törölve. BA 202 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ba 177 645 7084 nem támadod a 177. szörnyet a 645. szörnyet a 7084. szörnyet
BA 177 parancs törölve. BA 645 parancs törölve. BA 7084 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ba 251 216 223 nem támadod a 251. szörnyet a 216. szörnyet a 223. szörnyet
BA 251 parancs törölve. BA 216 parancs törölve. BA 223 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ba 297 nem támadod a 297. szörnyet
BA 297 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kt 2372 1 elkészíted a 2372. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 halálkristályt. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[134,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [134,74] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak védelmező morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő zombi mester trófeát. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 5 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36165.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [25 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[134,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [133,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat bal vállát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Chara-din híveié. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [132,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vaskarddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 255.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [132,75] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [15 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[132,76] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [133,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

id 766 31 idomítod a 766. szörnyet 31 pontért
Megkezdődik az élőholt tigris tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 180 tapasztalati pontot kaptál. [26 pontot használtál fel, van még 154.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 149.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 22, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 499 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 24 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 52 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 87/88 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 352/248 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 633/6 Pénz: 1806 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/5 Pszi pont: 112/83
Eddig összesen 2325 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 921 TP-t kaptál. Jelenleg 1 318 191 TP-d van. A következő szinthez még 81 809 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5154 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 13/44 (+3%) vágófegyverek: 36/0 (+12%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 19/35 (+15%) dobófegyverek: 29/69 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
133,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/96 (-192%) 2. nyomkövetés: 41/59 (+25%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 28/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/45 (-1100%) 6. gyógyítás: 30/21
7. titkosírás: 2/69 8. felderítés: 14/47 (-300%) 9. szörnyidomítás: 11/67 (+32%)
10. teológia: 26/63 (+5%) 11. taumaturgia: 33/1 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/31
13. versengés: 12/90 (+9%) 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 24/65
16. pszi: 14/79 (+10%) 17. zárnyitás: 1/31 (-300%) 18. vadászat: 3/80
19. bányászat: 28/98 20. úszás: 2/3 21. főzés: 12/76

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 342 (limit: 350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36540.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 563 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 44 bomló esszencia (#2367) 1 dal.kristálylándzsa (#945)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 6 grifftojás (#179) 16 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 46 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
15 kék orchidea (#68) 1 királyi korona (#338) 12 mákrózsa virág (#56)
3 ork csodaszer (#1228) 12 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
6 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264) 3 sáfránypor (#211)
23 szárnyas hernyó (#69) 14 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 halálkristály (#2372)
18 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 1 lidércesszencia (#1074)
3 madártoll (#112) 4 ugh méreg (#166) 5 varányszem (#30)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135
70
71
72
73
74
75
76
77
(132,72) gumifa (#38), ryuku ostromteknős (#362), dermesztő lidérc (#645)
(132,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár
(132,74) proteinfecskék (#139), élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720)
(132,75) oltár, hegymélyi lidérc (#7084)
(132,76) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ismeretlen isten rúnaköve
(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), oltár, tündöklő szobor (#1587), erszényes elkarog (#354)
(133,76) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484)
(134,72) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 30. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(134,73) grok-képződmény (#149), 39. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(134,74) oltár, művészi porolit (#720), törpemammutok (#115), Thargodan csontváz (#297), zombi mester (#251)
(134,75) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420)

Üzenet küldése a karakternek