Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 14. 15h:05' EZ A 392. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 393. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kőkéssel megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és 3 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
kf 1138 317 | kézbeveszed/felveszed az 1138. tárgyat a 317. tárggyal |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
v 15 92 4 | elmormolod a 15. varázslatot |
fkt 221 1 | felt. készítesz a 221. tárgyat (1 darabot) |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a dűnekukac jobb vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sáfránykristály (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [81,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tormikus egér. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tormikus egér testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tormikus egér bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tormikus egér feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriás skorpió testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás skorpió testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Shandul testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Shandul testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Shandul, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
fog 65 220 | elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dűnekukac fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dűnekukac testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen goldugar nyomokra bukkansz! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a goldugar. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [77,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 65 60 | idomítod a 65. szörnyet 60 pontért |
szm 65 | megölöd a 65. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a goldugar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 91 220 | elfogod a 91. szörnyet a 220. tárggyal |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [75,66] A terep vált: bozótos területen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Böhöm orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Matula, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy alpesi tehén van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A fenébe! Elkerülte a csapdát az alpesi tehén. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az északi aurach fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 91 50 | idomítod a 91. szörnyet 50 pontért |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
tk 5 3395 88 | többszemélyes kaland 5 3395 88 |
av 13 | alakváltás 13 |
h 1602 2 18 | használod az 1602. tárgyat |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
szk 778 765 369 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 369. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY) A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása... |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
SHANDUL (959. SZÖRNY) A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas őseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsőségre vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben elrejtőző homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási ősféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor vagy, hogy szembenézz az ősi idők megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tűntek el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között! |
Erő: | 28 (37) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 360/360 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 607/110 | Pénz: | 2790 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 56/36 | Pszi pont: | 232/499 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/79 | szúrófegyverek: | 17/38 (+4%) | vágófegyverek: | 28/27 |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 27/0 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bányászcsákány (#434) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,66 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 | 2. nyomkövetés: | 60/53 (+45%) | 3. mászás: | 6/24 |
4. csapdakészítés: | 21/3 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 9/74 | 6. gyógyítás: | 23/58 |
7. titkosírás: | 7/96 | 8. felderítés: | 22/19 | 9. szörnyidomítás: | 11/52 (+25%) |
10. teológia: | 19/1 (+13%) | 11. taumaturgia: | 22/50 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 14/12 | 14. zene: | 8/52 | 15. szörnyismeret: | 31/78 (+37%) |
16. pszi: | 38/8 (+1%) | 17. zárnyitás: | 18/89 | 18. vadászat: | 13/62 |
19. bányászat: | 24/73 (+12%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 14/84 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | bronzhegyű lándzsa ($87) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | csontpálca ($329) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | $1 | mérg. ubuk tüske ($137) | |||
4 | mérgezett vasnyíl (#187) | $1 | nyílvessző ($108) | 5 | rézgolyó (#343) | |||
15 | * | tüske (#22) | $6 | ubuk tüske ($131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | mérg. ubuk dobónyíl ($188) | |||||||
Páncélok | ||||||||
$1 | láncing ($222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | $2 | szöges páncél ($65) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | $2 | rézsisak ($72) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | $1 | fekete bőrcsizma ($247) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 4 | * | vortex talizmán (#812) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | $1 | nodonrod kitűző ($1533) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
11 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 78] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
26 | sullár hólyag (#168) | [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 474] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 270] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 108 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
3 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 5 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | ||
18 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudati fétis (#1151) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
6 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | alligátorbőr (#661) | 71 | álompor (#396) | $3 | aurach fog ($657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | $1 | bordacsont ($16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | $1 | darázsszárny ($652) | |||
6 | dözmöng szív (#122) | 41 | drótszőr (#37) | 3 | elf csont (#664) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | $1 | evaporőr háj ($105) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | $3 | fabontó ($106) | 11 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | 1 | galachmit (#310) | 13 | gyíkfű (#201) | |||
42 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
2 | jégszív (#282) | 5 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
7 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | $2 | lajhár csont ($236) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 7 | liumbe hajtás (#655) | 62 | madártoll (#112) | |||
$1 | magszim bél ($103) | $1 | manifeszt.nyúlvány ($214) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
$2 | mocsári penke ($148) | 2 | Morgan kristálya (#659) | 20 | mutáns csont (#331) | |||
61 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | 7 | pular kristály (#239) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 4 | ramit kő (#226) | 22 | + | remák szív (#264) | ||
14 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | $2 | varkaudar csont ($1113) | 11 | vasérc (#152) | ||
6 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 144.55 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | $1 | láncing ($222) | $2 | rézpáncél ($71) | 35 | sáfránypor (#211) | 84 | sallank karom (#128) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | $3 | szöges páncél ($65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 37 | varkaudar pálinka (#1137) | $1 | vasvért ($164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
9 | pirkit (#153) | 1 | sáfránykristály (#675) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 6 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|