207. forduló, 209. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 13. 15h:20'
EZ A 392. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
393. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dariel Kront'tane. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol Brynhildurral. Leah elsőáldozója. Egy aranyláncot, egy ezüst karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hegyi góliát trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított garokk. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon újból összefutsz Dariel Kront'tanevel. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+125 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 150 191 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 150 123 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 123. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 150 417 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 417. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 150 221 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

tv 110 150 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot a 150. varázslatot
110. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: nagyobb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 499 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 378.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk tüske, egy rézsisak, egy bakkura csizma, egy láncing, egy szöges páncél és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [45 pontot használtál fel, van még 333.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[92,64] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: uzbány szagot érzel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen az uzbány köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Büszkén indulsz tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,65] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a rájanyék testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,66] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 288.]

id 102 25 idomítod a 102. szörnyet 25 pontért
Hozzálátsz az uzbány neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [20 pontot használtál fel, van még 268.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Nem hajt elég hasznot az uzbány: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 268.]

fog 82 220 elfogod a 82. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[89,67] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen spagulár nyomokra bukkansz! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a spagulár. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Joy Galhad. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [88,68] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [87,67] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Raia templom van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. [31 pontot használtál fel, van még 237.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 50 pontért
Megkezdődik a spagulár tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 217.]

szm 82 megölöd a 82. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a spagulár: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigmetszed a spagulár bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 217.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[86,66] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a mélységi grittang köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Jajjaj, a szörny tekergődzése elszakította a hálót! A gyorsan távolodó lény magával viszi csapdád maradékát. Fene az ebadtába! [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,65] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [84,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[83,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették.

[8 pontot használtál fel, van még 157.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ef 30 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [150 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 11, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 28 (37) Szint: 24 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 340/340 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 607/129 Pénz: 2743 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 56/41 Pszi pont: 232/387 EFejl: 15
Eddig összesen 2200 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 956 TP-t kaptál. Jelenleg 1 269 049 TP-d van. A következő szinthez még 130 951 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9512 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/79 szúrófegyverek: 17/34 vágófegyverek: 28/27 (+3%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: *26/100

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bányászcsákány (#434) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
83,66 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/5 2. nyomkövetés: 60/8 (+40%) 3. mászás: 6/24 (+6%)
4. csapdakészítés: 20/85 (+36%) 5. csapdaészlelés: 9/74 6. gyógyítás: 23/58
7. titkosírás: 7/96 8. felderítés: 22/19 (+5%) 9. szörnyidomítás: 11/27 (+50%)
10. teológia: 18/88 (+11%) 11. taumaturgia: 22/49 (+3%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 14/12 (+9%) 14. zene: 8/52 15. szörnyismeret: 31/41 (+37%)
16. pszi: 38/7 (+1%) 17. zárnyitás: 18/89 18. vadászat: 13/62
19. bányászat: 24/61 (+60%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 14/73 (+11%)
22. csapatmunka: 2/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 bronzhegyű lándzsa ($87) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) $1 mérg. ubuk tüske ($137)
4 mérgezett vasnyíl (#187) $1 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
15 * tüske (#22) $6 ubuk tüske ($131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
Páncélok
$1 láncing ($222) 1 * Métely páncélja (#1562) $2 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 Khór maszkja (#1138) $2 rézsisak ($72)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) $1 * fekete bőrcsizma ($247) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 4 halálhozó talizmán (#813) 4 korinthai talizmán (#814)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 4 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$2 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 nodonrod kitűző ($1533) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 68]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
7 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 70]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
26 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 478]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 276]
6 vizestömlő (#3) [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 2 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
26 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671) 18 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151)
3 varkaudar látógömb (#1107) 6 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 alligátorbőr (#661) 71 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
$1 darázsszárny ($652) 6 dözmöng szív (#122) 41 drótszőr (#37)
3 elf csont (#664) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
$1 evaporőr háj ($105) 5 ezüstdarab (#326) $3 fabontó ($106)
11 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 1 galachmit (#310)
13 gyíkfű (#201) 42 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 7 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244)
$2 lajhár csont ($236) 6 liumbe hajtás (#655) 62 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa üveggömb (#383) $2 mocsári penke ($148) 2 Morgan kristálya (#659)
20 mutáns csont (#331) 52 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226)
22 + remák szív (#264) 14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
4 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 vadász tatu bőr (#15) $1 + vapár ág ($110) $2 varkaudar csont ($1113)
10 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 147.73 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 elit csatavért ($295) $3 göcsörtös bunkó ($123) 2 kis ónixkulcs (#1110)
$1 láncing ($222) $2 rézpáncél ($71) 35 sáfránypor (#211)
84 sallank karom (#128) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) $3 szöges páncél ($65)
1 tudás gyöngye (#522) 37 varkaudar pálinka (#1137) $1 vasvért ($164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dobóháló (#221) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 dözmöng szív (#122)
1 evaporőr háj (#105) 1 fiatalság itala (#473) 3 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 1 kavadu iszák (#25) 3 kerek kő (#19)
1 láncing (#222) 12 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 rézsisak (#72) 2 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
5 tinta (#101) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137) 40 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93
63
64
65
66
67
68
69
(83,66) Raia oltár
(84,65) patak, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, evaporőrök (#69)
(85,65) grok-képződmény (#149), 45. jellempróba, Tharr oltár, drasmólyom (#60)
(86,66) Raia oltár, vaskohó (#155), 36. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(87,67) trappoló dinymák (#118), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, spagulár (#82)
(88,68) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(89,67) spagulárok (#82), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(90,66) emberevő (#119), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, uzbány (#102)
(91,65) rájanyék (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár
(92,64) uzbányok (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, vortexmágus (#418)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Zangrozban a fejvadász központ megnyitotta kapuit, és várja a vállalkozó kedvű kalandozókat.

Üzenet küldése a karakternek