Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 19. 9h:10' EZ A 1094. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 1095. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
p 69 3 | használod a 69. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
ek 40 11 | t. energia kisütése: 40 11 |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Apró rúgást kapsz a ryuku ostromteknős patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [129,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Látsz egy gumifát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ravasack irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 81 | bemész a 81. titkos labirintusba |
lm 7 | mozogsz 7 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 10 | mozogsz 10 |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 polip szívókát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 15 | mozogsz 15 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 354 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 polip szívókát. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 16 22 | mozogsz 16 22 |
gyk | gyakorolsz |
lm 26 | mozogsz 26 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY) Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
Erő: | 42 (59) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 68 (72) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 484/462 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (41) | Varázspont: | 735/145 | Pénz: | 2930 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 103/34 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 (+102%) | ökölvívás: | 14/64 (+6%) | szúrófegyverek: | 14/77 (+3%) |
vágófegyverek: | 21/46 | ütőfegyverek: | 21/0 | lőfegyverek: | 27/71 (+3%) |
dobófegyverek: | 2/98 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,45 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/33 | 2. nyomkövetés: | 59/56 (+12%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 9/13 | 5. csapdakészítés: | 16/34 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/4 |
7. gyógyítás: | 33/17 | 8. titkosírás: | 3/97 | 9. felderítés: | 20/43 |
10. szörnyidomítás: | 9/80 | 11. teológia: | 36/3 (+15%) | 12. taumaturgia: | 39/75 (+407%) |
13. versengés: | 7/94 | 14. harcművészetek: | 4/24 | 15. zene: | 22/55 |
16. szörnyismeret: | 3/87 | 17. pszi: | 13/35 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 13/65 | 20. bányászat: | 23/36 (+18%) | 21. úszás: | 16/84 |
22. főzés: | 5/41 (+20%) | 23. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 76% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 18 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1097 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 13 | polip szívóka (#391) | |||
3 | rézdarab (#70) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|