206. forduló, 208. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 27. 9h:31'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ytterium kőzetet (2600 arany kikiáltási áron), 1 Eldereth szilánkot (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ősz hajú, kék szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Scarlettel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy taposó tappancsot és egy Urgod kesztyűjét visel. Fegyverzetét egy ében halálhajcsár trófea, egy káoszbajnok trófea és egy Banyapók trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Anna Bellával. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy csáp entitás trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Anna Bellát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr földi és égi helytartója. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy teriád varázsló trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Corel con Copredoc. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Az 1. napon összefutsz Ashymmal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy derit láncvértt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy kisebb napkorongot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy Batharak vállemezét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy ősplazmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teriadan karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy cápafogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chaotic Sunstroke. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked 10 Thargodan esszenciát, 6 lélekesszenciát (ld. enc.), 9 fokhagymát és egy varkaudar látógömböt. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-40 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+471 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
89 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 388% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 541.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] A befejezéshez még 1380 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [200 pontot használtál fel, van még 341.]

dd 258 85 70 eldobod a 258. tárgyat a 85. tárgyat a 70. tárgyat
Elhajítasz 3 nehezéket. Elhajítasz 8 óndarabot. Elhajítasz 17 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

bb 176 40 beraksz a bankba a 176. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

bb 135 50 beraksz a bankba a 135. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

dd 152 14 56 eldobod a 152. tárgyat a 14. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 vasércet. Elhajítasz 14 sünmedve tüskét. Elhajítasz 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[365,66] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord bal lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [365,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Tűzhajú. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [365,64] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy lovagi tábort. Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő áldott okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az áldott okerón farkát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Utad során felfedezed egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy lánghordozó gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Virotac gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnygólem trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[15 pontot használtál fel, van még 320.]

be 624 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Elmondod, hogy nemrégiben érkeztél a Sötét Földre, és megbízást szeretnél kapni a lovagrendtől. A lovag szélesen elmosolyodik.
- A legjobb helyen jársz, lovagtársam! Harcunk a sötétlelkű Thargodanokkal állandó, de most úgy néz ki, ha Raia is úgy akarja, végre győzni fogunk! Bár te még tapasztalatlannak látszol a komoly harchoz, azért néhány aprósággal segíthetsz: bizonyítsd a bátorságodat! Ha hozol 3 vagy esetleg 5 Thargodan esszenciát, illő jutalomban részesülsz. És ha a sötét poklok még ocsmányabb teremtményeivel sikerül végezned valami csodával határos módon, és hozol számomra bizonyítékkép 3 rémplazmát vagy 3 lélekesszenciát, nagyhatalmú papi varázslatot tanulhatsz, vagy esetleg más ajándékot is kaphatsz. Bár tudom, hogy a feladatokat nem a jutalomért, hanem a jóság iránti elkötelezettségedért fogod végrehajtani. Sok szerencsét, barátom! [Ha a fenti tárgyak valamelyikét akarod a lovagnak leadni, akkor a BE 624 <tárgy> <mennyiség> parancsot add ki.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[364,65] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy jégelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál jobb karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (80 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: lótuszvirág, 2 fokhagyma, mocsári penke. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a jégelementál testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}


(Továbbmész...) [363,66] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg anyakirálynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mágusölővel megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+192 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gunymák anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,66] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Összeakadsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hihi, átpattan egy sötét tekercs! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
[55 pontot használtál fel, van még 260.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[361,66] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült ében halálhajcsár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár bal vállát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis árnylord trófeát, és kiszedsz egy ében halálhajcsár trófeát. 2679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [360,66] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan.

Utad során felfedezel egy viharóriás barlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kóbor Holló előtt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás hátát a falnak vetve alszik, vagy legalábbis úgy látszik. De amikor közelebb lépsz, szeme felpattan. Kezdődjék hát a csata!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 77 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a viharóriás testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a viharóriás jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 47 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől...
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+198 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), viharóriás (#278)
(361,66) Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,66) lidércúr (#252), Clayd Di Alaver (5879. kalandozó)
(363,66) quwarg anyakirálynő (#269), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,65) jégelementál (#277)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336), egy gnóm férfi
(365,65) vaskohó (#155), Elenios oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, kronokukac (#285)
(365,66) Chara-din monolitja (#534), árnylord (#342)

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Találsz egy csodák kútját.


Összeakadsz Anna Bellával. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy csáp entitás trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 196.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a teológia szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 192.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Létezik egy tárgy, ami a ryuku buzogány nevet kapta. Ez egy ütőfegyver, ami 59 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 2 kilót nyom." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 188.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+23 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 184.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 20 életerőpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 180.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+18 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 176.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 támadás forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 172.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 168.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 vortex amulettjét. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 164.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 vortex amulettje. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 160.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+16 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 156.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Mostanában sokat dicsérik a Tilnetor kardját. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 39 hüvelyk, súlya pedig 3 kiló." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 152.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 148.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 144.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a mentességet ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói védekező varázslatok egyike." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 140.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 136.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 132.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a szkanderozás kapcsán. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 128.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 14 életerőpontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 124.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Azért szeretik a kalandozók a halálhozó talizmánt, mert viselése ügyességet növel." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 120.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Varlzortripbolk még 6 őselemek köpenyét tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 116.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+5 pszi pont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 112.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 12 sünmedve tüskét. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 108.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+5 pszi pont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 94.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1378 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 71.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 61.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 4, 15.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 61 pontod maradt, ebből a következő körre 61 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során.

A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 26 (37) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 418/319 Jellem: jó (523) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (44) Varázspont: 987/122 Pénz: 32 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 187/39 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 270
Eddig összesen 1340 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18818 TP-t kaptál. Jelenleg 1203739 TP-d van. A következő szinthez még 196261 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5619 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 38 (+1) 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 48
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 35 11. taumaturgia: 61 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 9 (+1) 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 fokhagyma (#403) 53 gyöngymangó (#135)
1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
2 mákrózsa virág (#56) 3 nehezék (#258) 8 óndarab (#85)
17 rézdarab (#70) 1 sötét tekercs (#535) 2 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 1 vasérc (#152) 52 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 mocsári penke (#148) 1 púderkő (#119) 1 rozmárfog (#1069)
1 sáfránypor (#211) 1 vérvörös rózsa (#1622) 2 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096), Anna Bella (2129. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek